"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gw:een kauppa ensivuonna suomeen

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

VonBane kirjoitti:
naulapaa kirjoitti:perhana kun se kauppa tulee hesaan,asun näet aika kaukana.on kyllä aika siistii,kauppa jossa ei myydä muuta kuin warhammereita :wink:
Hesaan on jo tulossa sellainen kauppa! Vaikka ei olekaan GW:n "oma". Pitäisi avata ovensa varmaankin jo tässä kuussa.
tiiätkös minne? osote?
Lander

Viesti Kirjoittaja Lander »

Itäkeskus / Kauppakartanon katu 14
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Golem kirjoitti:Onko gw:n pojilla tosiaankin raha nyt niin tiukalla ettei hesasta yhdelle kaupalle löydä tilaa :roll: ..tottakai semmonen maksaa paljon jostain sieltä keskustasta mutta onhan niitä kauppoja lontoossakin ja siellä se vuokra on noin 10 kertaa isompi, joten ei sen siitä pitäisi kiinni olla, vai?
Yritykset yleensä laskevat yleensä liikeen kannattavuutta (tulot-menot) eikä vain sitä onko joku halpaa vai ei... Eli Hesan liike myy varmaan vähemmän figuja kuin Lontoon kauppa, vaikka vuokra olisi korkeampi voi liike olla vallan hyvin hyvinkin tuottoisa. Ja kannattaa miettiä myös lisäksi myita saman alan toimijoita alueella, kilpailijoita ja yhteistyökumppaneita, brändin näkyvyyttä ja kaikkee tollaista kivaa. Uuden kaupan avaaminen yritykselle ei välttämättä ole ihan helppo juttu, et "pistetään toi nyt tohon,kyl sinne varmaan joku tulee..." ;-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
SuperPippin

Viesti Kirjoittaja SuperPippin »

Onhan sitä Gw:n kauppaa jo odoteltukkin, joskus 6 v. sitten alottaessani WH:n serkun kanssa jo siitä haaveiltiin. Sais tulla myyrmannin kolmanteen kerrokseen, se ois täydellinen paikka (mun kannalta).
Baruk khazaD
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

SuperPippin kirjoitti:Onhan sitä Gw:n kauppaa jo odoteltukkin, joskus 6 v. sitten alottaessani WH:n serkun kanssa jo siitä haaveiltiin. Sais tulla myyrmannin kolmanteen kerrokseen, se ois täydellinen paikka (mun kannalta).
ei tosiaankaan myyrmanniin
siellä se vaan räjäytetään taivaan tuuliin

[adminedit: Tää nyt oli jo aika ala-arvonen juttu. -Weekender]

no joo
mun piti laittaa sinne vitsi vitsi, mut näköjään unohdin
Viimeksi muokannut Blöö, Ti 11.03.2003 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Eiköhän se ole suunnilleen sama minnekkä päin hesaa se rakennetaan. Kyllä me kaikki figujen ystävät sinne löydetään joka tapauksessa. Ja jos se vaikka sijaitsis jossain maalla, niin sinne todennäkösesti tulis jengiä vaan ostamaan, ei hengaamaan.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Ninnu kirjoitti:
Golem kirjoitti:Onko gw:n pojilla tosiaankin raha nyt niin tiukalla ettei hesasta yhdelle kaupalle löydä tilaa :roll: ..tottakai semmonen maksaa paljon jostain sieltä keskustasta mutta onhan niitä kauppoja lontoossakin ja siellä se vuokra on noin 10 kertaa isompi, joten ei sen siitä pitäisi kiinni olla, vai?
Yritykset yleensä laskevat yleensä liikeen kannattavuutta (tulot-menot) eikä vain sitä onko joku halpaa vai ei... Eli Hesan liike myy varmaan vähemmän figuja kuin Lontoon kauppa, vaikka vuokra olisi korkeampi voi liike olla vallan hyvin hyvinkin tuottoisa. Ja kannattaa miettiä myös lisäksi myita saman alan toimijoita alueella, kilpailijoita ja yhteistyökumppaneita, brändin näkyvyyttä ja kaikkee tollaista kivaa. Uuden kaupan avaaminen yritykselle ei välttämättä ole ihan helppo juttu, et "pistetään toi nyt tohon,kyl sinne varmaan joku tulee..." ;-)
Kyllähän ne tietty kaikkee laskeskelee mutta epäilisin että kun GW:llä nyt jonkin näköinen monopoli tässä figu kaupassa on niin ne tosiaankin ajattelisi brandiaan ja pyrksivät kaikkille edes vähän merkittäville markkina-alueille perustamaan kaupan (saattaa tietenkin olla että ne luulee suomea joksikin venäjän provinssiksi jossa kellään ei pikku-ukkoihin ole varaa) ja ajamaan kaikki muut pikku yritykset konkkaan, ihan vaan sen takia että ne pystyy (ne voi kilpailla hinnalla.. jos haluaa) tällöin ei haittaa vaikka se kauppa vähän aikaa tappiolla pyöriskin.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Orion God

Viesti Kirjoittaja Orion God »

Miksi GW suomeen!?!??!?!?

GW järjestää hassuja tunauksia ja siellä paikan päällä luultavasti on ehkis myös muutamia pelipöytiä jossa voi pelailla, siellä ihmiset opettaa maalauksen ihmeellisiä saloja. Luultavasti myös aina silloin tällöin mukavia alennuksia ja erikois tarjouksia.

GW on myös täysin panoustautunut GW tuotteisiin eli kauppa on täynnä kaikkea mahdollista GW tavaraa, sen liikkeen seinät on tehty warhammerin alotus seteistä.

GW myyjät ovat demi godeja jotka tietävät kaiken pienenki asian GW tuotteista (luulis ainakin) ja tuleivaisuuden suunnitelmista ynm.

Suomeksi ja lyhyesti sanottuna tämä on niinkuin ufojen laskeutuminen ja he näyttäisivät miten voisimme kehittää sivilisaatiotamme ja opettaisivat meille uutta tegnologiaa.

Jos/kun se tulee suomeen otan tehtäväkseni tehdä ainakin kerran vuodessa ristiretki sinne.

Tämä tieto oli muuten minulle ainakin aivan uutta (johtunee siitä että pidän päätäni pyllysäni 99% ajasta)
I am weasel!
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Orion God kirjoitti:Miksi GW suomeen!?!??!?!?

<Paljon tavaraa poistettu>
Viisi sanaa:
Games Workshop Instore Mail Order.
Golem

Baldur kirjoitti:
Orion God kirjoitti:Miksi GW suomeen!?!??!?!?

<Paljon tavaraa poistettu>
Viisi sanaa:
30 sanaa:
Mutta eihän mikään postitus korvaa kauppaa jossa voi ukkoja hipelöidä ja ihailla ihan itse, lisäksi kuten orioni sanoi onhan siellä niitä über-myyjiä jotka tietää kaikesta kaiken ja kaikkia special tarjouksia.

-Alivaltiosihteeri
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Golem kirjoitti: 30 sanaa:
Mutta eihän mikään postitus korvaa kauppaa jossa voi ukkoja hipelöidä ja ihailla ihan itse, lisäksi kuten orioni sanoi onhan siellä niitä über-myyjiä jotka tietää kaikesta kaiken ja kaikkia special tarjouksia.
Ei ne myyjät tiedä niistä tuotteista paljoa enempää kuin keskiverto sotavasaralainen. Ja instore mail orderin pointtina on se että sieltä saa tilailla bitzejä mielin määrin ilman luottokorttia ja postimaksua.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Golem kirjoitti: Kyllähän ne tietty kaikkee laskeskelee mutta epäilisin että kun GW:llä nyt jonkin näköinen monopoli tässä figu kaupassa on niin ne tosiaankin ajattelisi brandiaan ja pyrksivät kaikkille edes vähän merkittäville markkina-alueille perustamaan kaupan (saattaa tietenkin olla että ne luulee suomea joksikin venäjän provinssiksi jossa kellään ei pikku-ukkoihin ole varaa) ja ajamaan kaikki muut pikku yritykset konkkaan, ihan vaan sen takia että ne pystyy (ne voi kilpailla hinnalla.. jos haluaa) tällöin ei haittaa vaikka se kauppa vähän aikaa tappiolla pyöriskin.
Noh, he varmaan ajattelevat brandiaan mutta se että heillä on jo aika akttava edustus Suomessa Fantasiapelien kautta (joka on nykyään GW:n partnership store joka näkyy mm. erilaisina GW:n ideoimina tapahtumina ja demotuksena Fantsussa) niin ei kauheaa kiirettä liikkeen perustamiselle taida olla. Miksi ihmeessä GW haluaisi ajaa konkkaan heidän tuotteitaan myyviä liikkeitä? Ei kuullosta kauhean hyvältä liiketoimintastrategialta, saattikka käsittääkseni lainmukaiselta käytökseltä jälleenmyyjiä kohtaan...

Ja olettaisin että Suomea jossa parin vuoden takaisten laskelmien mukaan myi eniten figuja skandinaviassa ei pidetä Venäjän provinssina... :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Golem kirjoitti:
Baldur kirjoitti:
Orion God kirjoitti:Viisi sanaa:
30 sanaa:
Voi pojat.

Ei ne GW:n myyjät tiedä kovin paljoa enempää kuin jokainen keskimääräistä hiukan kilahtaneempi GW-nörtti. Samaa porukkaa nekin ovat. Ja yleensä sitäpaitsi aika pihalla. Nimim. Tukholmassa puoli vuotta asunut (jossa siis on kauppa). Luuletteko te, että niitä yypermyyjiä tulee jostain taivaalta? Ei tule, vaan sinne palkataan suomalaisia ja ihan kaikki meistä eivät varmaan halua myydä pikku-ukkoja työkseen, vaikka se jalo ammatti onkin.

Sensijaan Instore MO on GW:n oman liikkeen paras lisäarvo. Helppoa ja halpaa(?).

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Itse kun pääsin tuohon lelukauppaan töihin (myy gw kamaa ja järkkää tapahtumia, tai siis minä järkkään, jotain peliin tutustuttamista ja maalausjuttuja), niin nyt oon selvittelemässä tässä että pystynkö tilaamaan sinne itse mail orderista kamaa, sekä tämmöstä muuta online shopissa olevaa kamaa mitä ei ilmeisesti esim fantsu tilaa, tai pysty tilaamaan. Kuten kaikki Inquisitor figut. Pian selviää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Weekender kirjoitti:Itse kun pääsin tuohon lelukauppaan töihin (myy gw kamaa ja järkkää tapahtumia, tai siis minä järkkään, jotain peliin tutustuttamista ja maalausjuttuja), niin nyt oon selvittelemässä tässä että pystynkö tilaamaan sinne itse mail orderista kamaa, sekä tämmöstä muuta online shopissa olevaa kamaa mitä ei ilmeisesti esim fantsu tilaa, tai pysty tilaamaan. Kuten kaikki Inquisitor figut. Pian selviää.
Onnea yritykseen. Kuulemma nykyinen Suomen edustaja on aika haluton tekemään mitään tuollaista - jannu tosin on siirtymässä paikkoin muualle, niin että kenties saadaan yhteistyökykyisempi tapaus tilalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

The Captain kirjoitti: Onnea yritykseen. Kuulemma nykyinen Suomen edustaja on aika haluton tekemään mitään tuollaista - jannu tosin on siirtymässä paikkoin muualle, niin että kenties saadaan yhteistyökykyisempi tapaus tilalle.
Kyllä noiden kaupanpitäjien mukaan suomen gw edustaja on kuulemma aikalailla halukas vähän kaikenlaiseen. En tiedä onko niitä enemmän kuin yksi, mutta tuolla kaupassa heillä kullemma on varsin hyvin asiat tällähetkellä.
mr.cocaine

Viesti Kirjoittaja mr.cocaine »

No mulle toi oli ihan uusi tieto. Hyvähän se olisi että suomeenkin saataisi Games Work Shop, mutta eihän niin masentavaa olisi vaikka sitä ei tulisikaan, koska ainahan meillä on Fantasiapelit. :D
Ostetaan Imperial Guardian Catachan Jungle Figther:eritä.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Tämä on totta, varsinkin Helsingin Fantasiapeleissä on kattava valikoima figuja, kuin kaikkea muuta tarpeellista! Enpä nyt muista paljoa osaa sanoa paitsi että Jyväskylän Fantsu on aika pieni, ja Tamperella oli mielestäni ainkain kattava lotr valikoima!

Mutta kyllähän GW mulle kelpaa!
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Golem

Ninnu kirjoitti:
Golem kirjoitti: Kyllähän ne tietty kaikkee laskeskelee mutta epäilisin että kun GW:llä nyt jonkin näköinen monopoli tässä figu kaupassa on niin ne tosiaankin ajattelisi brandiaan ja pyrksivät kaikkille edes vähän merkittäville markkina-alueille perustamaan kaupan (saattaa tietenkin olla että ne luulee suomea joksikin venäjän provinssiksi jossa kellään ei pikku-ukkoihin ole varaa) ja ajamaan kaikki muut pikku yritykset konkkaan, ihan vaan sen takia että ne pystyy (ne voi kilpailla hinnalla.. jos haluaa) tällöin ei haittaa vaikka se kauppa vähän aikaa tappiolla pyöriskin.
Noh, he varmaan ajattelevat brandiaan mutta se että heillä on jo aika akttava edustus Suomessa Fantasiapelien kautta (joka on nykyään GW:n partnership store joka näkyy mm. erilaisina GW:n ideoimina tapahtumina ja demotuksena Fantsussa) niin ei kauheaa kiirettä liikkeen perustamiselle taida olla. Miksi ihmeessä GW haluaisi ajaa konkkaan heidän tuotteitaan myyviä liikkeitä? Ei kuullosta kauhean hyvältä liiketoimintastrategialta, saattikka käsittääkseni lainmukaiselta käytökseltä jälleenmyyjiä kohtaan...

Ja olettaisin että Suomea jossa parin vuoden takaisten laskelmien mukaan myi eniten figuja skandinaviassa ei pidetä Venäjän provinssina... :-)
Minun mielestä se kyllä kuulostaa hyvinkin järkevältä :D .. ja varmaan GW:nkin mielestä kun ne kerran ne sen kaupan tänne perustaa, ja jos kerran suomessa myydään paljon figuja tottakai ne haluaa kaikki rahat itselleen eikä halua minkään fantsujen vetävän sieltä välistä ja miksipäs tuo laitonta olisi, tervettä kilpailua.

-Alivaltiosihteeri
Golem

tube kirjoitti:
Golem kirjoitti:
Baldur kirjoitti:
Orion God kirjoitti:Viisi sanaa:
30 sanaa:
Voi pojat.

Ei ne GW:n myyjät tiedä kovin paljoa enempää kuin jokainen keskimääräistä hiukan kilahtaneempi GW-nörtti. Samaa porukkaa nekin ovat. Ja yleensä sitäpaitsi aika pihalla. Nimim. Tukholmassa puoli vuotta asunut (jossa siis on kauppa). Luuletteko te, että niitä yypermyyjiä tulee jostain taivaalta? Ei tule, vaan sinne palkataan suomalaisia ja ihan kaikki meistä eivät varmaan halua myydä pikku-ukkoja työkseen, vaikka se jalo ammatti onkin.

Sensijaan Instore MO on GW:n oman liikkeen paras lisäarvo. Helppoa ja halpaa(?).

/tube
onko kukaan koskaan kuullut sarkasmista? pointti ei ollut taloudellisuus vaan, että on hauskaa nähdä ne kaikki ukot livenä.

-Alivaltiosihteeri
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”