"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Urcaen's Gate: Pelipäivä 6.7. sunnuntaina

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Aasimar

Urcaen's Gate: Pelipäivä 6.7. sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Eiköhän se ole aika minunkin herätä syvästä horroksestani ja alkaa potkimaan masiinan/hodren iloisia ja hilpeitä (tai ei välttämättä niin paljon) harrastajia mahdollisiin iloisiin kamppailuihin. Urcaen's Gate jälleen availee porttinsa siellä osalle tutussa Ullanmäentie 13:ssa sijaitsevassa kerhohuoneessa. Pelipöytiä ja maastoa löytyy, nyt vaan pitää löytää pelaajia. Järjestäjä itse ainenkin hinkuu testailemaan tulevaan Ropeconiin tulevia kommervenkkejä sekä listojensa toimivuutta (eli 750pts. pelejä hakee), mutta jos joku halajaa demottelua tahi pienempiä "opetus" pelejä, niin sellaiseenkin toki ollaan valmiita :) Portit avataan siinä 12 hujakoilla, mutta toki aikaisemminkin voi saapua kunhan muistaa minua tökkiä asialla. Tiedustelut paikalle pääsyyn voi katsella "tulevat tapahtumat" ketjusta jossa pitäisi olla yhä Urcaen's Gaten mainontaa tai sitten vaan spammaa minua YV:llä. Kahvia pyritään taas tarjoamaan talon puolesta ja ehken jotain teetäkin saattaa löytyä. Tähän vaan nimeä kehiin jos kiinnostaneen tulla pelailemaan, niin tiedän sitten miten suurin piirtein varautua kaikkien tarvittavien härpäkkeiden kanssa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Celebdae

Re: Urcaen's Gate: Pelipäivä 6.7. sunnuntaina

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Voisin vaikkapa tullakin. Tuli muuten mieleen, että oonkos mä Pada pelannu sua vastaan 1 vs 1 koskaan? =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Minä olen luonnollisesti mukana kanssa.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

olen takomassa teinejä pehmomiekoilla, joten joudun epäperinteiseen tapaan jättää tämän väliin..
törmäillään, ja ehkä välillä voisi iha pelaillaki
Aliquando Insanire Iucundum Est
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Yar... Tulee jäämään minun osalta välistä, kun lupauduin menemään remppa-avuksi Tampereelle. Kerrankin olisi ollut viikonloppu vapaana pelipäivänä. :/
Aasimar

Celebdae kirjoitti:Voisin vaikkapa tullakin. Tuli muuten mieleen, että oonkos mä Pada pelannu sua vastaan 1 vs 1 koskaan? =)
Taisi olla joskus taannoin kauan kauan sitten...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Tännehän tulee pelkkiä pahoitteluviestejä. Tässä taas yksi.

Mutta hei! Olen koko lauantain demottamassa warmachinea Orivedelle, kai se on sentään hyvä syy?
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Aasimar

Pseudok kirjoitti:Tännehän tulee pelkkiä pahoitteluviestejä. Tässä taas yksi.

Mutta hei! Olen koko lauantain demottamassa warmachinea Orivedelle, kai se on sentään hyvä syy?
Que pasa? Si no hablo.
Celebdae

Jee. Strykerillä voi sittenkin voittaa pelin (kuhan se on eeppinen =)

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Muutes jos jotakuta sattuis kiinnostamaan wm-peli huomenna klo 12-18 välillä, niin saa ottaa yhteyttä. Pelipaikaksi ois tarjolla vaikka mun kämppä leppävaarassa.

Celebdae

Kokeillaas tällä kertaa vähän pidemmällä varoitusajalla. Conia edeltävänä sunnuntaina 3.8. klo 12-> voisin kans mieluusti tätä peliä testata. Jos Padan luolan ovet eivät ole auki, niin tosiaan munkin luona pystyy kyllä pelaamaan (luultavasti jopa Conin maastoilla =)

Saa siis häiriköidä. Yksityisviesteihin lupaan vastata varmasti mutta hitaasti, kun häivyn tästä lomalle piakkoin.

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

katsotaan, mitä etc.listan maalamiselle kuuluu, ja miten on jaksamista työn ohella, toivotaan
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”