"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Bowl pelikenttä

Konkka

Blood Bowl pelikenttä

Viesti Kirjoittaja Konkka »

Tulipahan mieleen että onko tuota Blood Bowlin pelialuetta mahdollista hommata jostain erikseen, vai onko pakko ostaa aloituspaketti?

Ja millainen saatavuus Blood Bowlilla on muutenkin suomessa?
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Harma

Viesti Kirjoittaja Harma »

Itse löysin netistä sellasen pienen mis näkyy ne ruudut ja sen perusteella aijoin sit varmaan gw:n battle mattiin tehdä kentän...

Mut pist googleen "bloodbowl field" tai jotain vastaavaa...
veron

Viesti Kirjoittaja veron »

Blood Bowl kenttää ei ikävä kyllä ole mahdollista ostaa erikseen, on siis ostettava koko laatikko. Toki kentän voi tehdä itsekin kuten tässä jo mainittiinkin.

Blood Bowlin saatavuus on tällä hetkellä erittäin huono Suomessa, joka on aika yllättävää ottaen huomioon, että peli julkaistiin kuitenkin uudelleen jo loppuvuodesta Englannissa. Suoraan GW:ltä tilaamalla toki tavaraa saa, ja kannattanee kysyä paikallisista peliliikkeistä suostuvatko he tilaamaan.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

norev kirjoitti: Blood Bowlin saatavuus on tällä hetkellä erittäin huono Suomessa, joka on aika yllättävää ottaen huomioon, että peli julkaistiin kuitenkin uudelleen jo loppuvuodesta Englannissa. Suoraan GW:ltä tilaamalla toki tavaraa saa, ja kannattanee kysyä paikallisista peliliikkeistä suostuvatko he tilaamaan.
GW:n oman ilmoituksen mukaan eivät toimittaneet Suomeen mitään BB-tavaraa ennen helmikuuta. Nyt sitä saa, nyt sitä saa... kunhan pyytää nätisti paikallisen kaupan setää/tätiä tilaamaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”