Maitolateksia K-raudasta?
Maitolateksia K-raudasta?
Muistelin, että K-raudasta olisi saanut semmoista sinistä maitolateksia (ei siis lateksimaalia), jota voisi maastonteossakin soveltaa. En vain itse ole tavaraa käyttänyt, enkä nyt hakusanalla "lateksi" löytänyt sotusta enää vastaavaa ketjua. Pettääkö muistini vai olisiko sellaista olemassa?
Tarkoituksenani olisi siis tehdä lättymäistä maastoa, esim. laavajärviä, jotka voi vaan asettaa pelipöydälle korvaamaan pahvilättymaastoa.
Tarkoituksenani olisi siis tehdä lättymäistä maastoa, esim. laavajärviä, jotka voi vaan asettaa pelipöydälle korvaamaan pahvilättymaastoa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Re: Maitolateksia K-raudasta?
K-raudassa tuota ei taida olla. Yksi mistä itse joskus aikoinaan ostin, on naamiaiskauppa. Luulen ainakin että niiden kautta voi tilata.
http://www.markkupurho.fi/aprilli/
Tuolta ainakin itse joskus ostin sitä. Haisee muuten aivan kauhealle :P.
http://www.markkupurho.fi/aprilli/
Tuolta ainakin itse joskus ostin sitä. Haisee muuten aivan kauhealle :P.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
No siis Helsingin Hobbypointista ainakin saa ja sieltä ostin entisen tönkkäni (joka muuten on alkuun valkoista, kuivuessaan muuttuu rusehtavankeltaiseksi ja haisee vahvasti kissanvirtsalle/ammoniakille). En vain viitsisi asiasta stadiin asti lähteä, jos lähempääkin löytyy.
Lateximaalia tarkoittaa maalia josssa on lateksia, ei sitä muotteihin käytettävää. Saahan niitä aina postimyynnistä tilattua figuliikkeistä niin eihän sitä tarvi minnekkään lähteä.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Kuka tässä lateksimaalista on mitään puhunut? Herra on myös hyvä ja kertoo mikäli tietää jonkin kotimaisen postimyyntifirman (sotataito, taistelutarvike tai boostep eivät ainakaan pidä maitolateksia valikoimissaan). Ei viitsisi ulkomailta postikulujen vuoksi välttämättä pelkkää lateksia lähteä tilaamaan.
Ketjun ideana oli myös selvittää se muistinko K-raudan lateksin väärin vaiko en.
Ketjun ideana oli myös selvittää se muistinko K-raudan lateksin väärin vaiko en.
Hobby-pointtillahan on mahdollisuus postiennakko tilauksiin.
Oma-aloitteisuutta.
Hobby-pointista tilasin omani viimeksi, fantasiapeleistä ostin myös parivuottasitten muottilateksi purkin.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
- Gene Steeler
Tampereen harrasteesta olen hankkinut lateksimaitoa muotintekotarkoituksessa.
Lättymaaston tekeminen aineesta on muuten hemmetin veikeä idea, ihanko itse keksit? Täytynee kokeilla, kun tuo on muotintekemiseen hieman inferiööriä, ja uhkaa vanheta purkkiin...
Lättymaaston tekeminen aineesta on muuten hemmetin veikeä idea, ihanko itse keksit? Täytynee kokeilla, kun tuo on muotintekemiseen hieman inferiööriä, ja uhkaa vanheta purkkiin...
no kun kerran zuzzystä tilasin kumisen pelipöydän ja ainakin näytepalojen perusteella siihen kumilaatuun maali tarttuu, niin lähdin ajatusta viemään eteenpäin. Onhan siinä selkeä etu esim pahvi/kapalevypohjaiseen lättymaastoon (varsinkin kun iso osa HD:n maastosta on enemmän tai vähemmän lätyskäistä)