"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saurus Scar-Veteran

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Rampe

Saurus Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Millasia eri kamasettejä tällä figulla käytätte?

Itse olen aina käyttänyt:

Blessed Spawning of Sotek
Blessed Spawning of Quetzl
Scimitar of Sun Respledisent
Shield
Light Armor

Chargessa 7 attackia
Savet 2+
Juhaaha

Re: Saurus Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

l.armour, shield, GW
Sotek/ Tlazcot/ Old ones
Quetzl
aura of Quetzl
Charm of the Jaguar warrior

tää tuskin esittelyjä kaipaa. Auran tilalla voisi olla Glyph neklace tai E.Shield, kuka mistäkin tykkää.
2Kn peleissä olen myös ulkoiluttanut 113pts Jsodia. Eli normi kamat+ charmi

Joskus Slanin kanssa on tullut käytettyä tämmöistä:

l.armour, shield
Quetzl
Sword of Hornet
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Minun uusi ja tuore kenraali JSoD on seuraavanlainen:

-larm
-GW
-Shield
-BMotOO
-quetzl/sotek
-glyph
-CotJW

Elikkä ihan perus JSoD re-rolleilla. Yllättävän käteviä pelastamaan ne hirvittävät epäonnistuneet fear testit ja pelastamaan täpärät testit. Sotekilla on hieman offensiivisempi ja ärhäkämmin raapii. Quetzl taaskin antaa sen turvallisen 2+ saven ampumista vastaan.

Sitten jos mennään ratsuversioihin niin tietenkin se perinteinen BSB:

-larm
-bsb
-itzl
-co
-quetzl
-aura/glyph
-sword of might

S6 negatoi 4+ savet ja T4 ei ole yhtään hidasteena. Ritareitakin voi rouskutella kohtuudella. Ison saven turvin voi haastella vastustajien hahmoja melko rauhassa.
No pain no gain.
puhhis

Viesti Kirjoittaja puhhis »

Itse olen käytellyt normaalia jaguaarisaurusta ihan hyvällä menestyksellä ja joskus huumorin kannalta hiukan huonommin suojattua myrkkyvariaatiota eli:

- Light armour
- Shield (etenemissuoja nuoli ja kuulasadetta vastaan)
- GW
- COTJW
- Venom of the firely frog
- BSo Quetzl / ja joskus myös lisänä Sotek

Myrkky tuo kivan lisä mausteen kun pamauttaa vahvasti haarniskoitua ritariapomoa kalloon ja heittää kutosen. Tosin on ritarienkin pellit tuon GW:n ansiosta heikoilla, mutta aina se jaksaa vastustajan yllättää kun nopista pyörähtää 6 ja ei saakaan edes yrittää save -heittoa.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

puhhis kirjoitti:Itse olen käytellyt normaalia jaguaarisaurusta ihan hyvällä menestyksellä ja joskus huumorin kannalta hiukan huonommin suojattua myrkkyvariaatiota eli:

- Light armour
- GW
- COTJW

Myrkky tuo kivan lisä mausteen kun pamauttaa vahvasti haarniskoitua ritariapomoa kalloon ja heittää kutosen. Tosin on ritarienkin pellit tuon GW:n ansiosta heikoilla, mutta aina se jaksaa vastustajan yllättää kun nopista pyörähtää 6 ja ei saakaan edes yrittää save -heittoa.
Jsodisi on laiton, sillä Jaguar charm ja venom ovat molemmat enchanted itemejä
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

puhhis: Myrkkyä vastaan saa kyllä ihan normaalisti panssarit. Myrkky toimii siten, että jos to hit heitossa nakkaa sen kuutosen niin se "hyppää" sen woundaus heiton yli. Muutenhan ritareilla ei olisi mitään mahdollisuuksia kun tulee skinkkihorde ja ampuisi ne sinne panssareihin.
No pain no gain.
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Jeeep, yleensä kannattaa pelata ihan säännöillä.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
puhhis

Viesti Kirjoittaja puhhis »

No niinpä onkin laiton. No tosin kerran olen olen käyttänyt. Ja tosiaan niinhän se myrkky toimii kuten drago sanoi, en tainnut ihan kehitellä ajatusta loppuun asti ennenkuin pistin paperille.
Pää asia lienee kuitenkin, että yleisöllä on hauskaa sano savolaisukko kun puyörällä kaatu.
Rampe

Viesti Kirjoittaja Rampe »

puhhis kirjoitti:Itse olen käytellyt normaalia jaguaarisaurusta ihan hyvällä menestyksellä ja joskus huumorin kannalta hiukan huonommin suojattua myrkkyvariaatiota eli:

- Light armour
- GW
- COTJW

Pidin tuota todella hyvänä ja laskin sen pariin armylistiinkin mutta se sitten onkin laiton :p
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Nykyisessä listassa on nyt jaguaari Oldis ja bösbi, tässä kamat:

Saurus Oldblood
-Light armour, Enchanted. Shield, Charm of the Jaguar Warrior, Aura of Quetzl, Burning Blade of Chotec
-Secred Spawnings: Sotek, Quetzl, Tepok *288pts

Saurus Scar-Veteran
-Bsb, Light armour, Sword of Might, Glyph Necklace
Scred Spawnings: Quetzl, Tepok *197pts

Palavalla miekalla varustettu vanhus on tyylivalinta, Häviää great weaponiin strenan nousussa, mutta en näe sitä suureksi harmiksi. Armori pienenee kaikilla samanverran, lyödään inikka orderissa (joskus voi I3 yllättää), saa ench. shield boonukset lähikseen joten ei ole heti kuolemassa. Maagisit & tuliset iskut on hyviä kaikkea joilla on regeneraatio tai flammable sääntö, näin vanhus voi hyvillä mielillä hakea puumiehiäkin, kunhan ei ole Ancient netillä. Helffit on lohishaarniskoilla ongelma, kuitenki prinssit saa aina pois kroxeilla ja salamantereilla. Ero PowerSwordiin oli hinta, halvemmalla sain tulimiekan ja vielä Auran.
Bösbi on aika perus, 3+ save ja 5+ wardi pitäisi pitää veteraanin hengissä kunhan mitään kauhean kovaa ei tule vastaan. Cold Onea ei ole ratsuna sillä stupidity on aina stupidity vaikka voissa paistaisi. Fear immuniteetti blokilla olisi hauskaa mutta ilman sitä pitää elää. Myöskin ilman coldista saa Tepokin merkin, 2 ylimääräistä DD on aina hyvä.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”