Pelikaveria etsitään!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Pelikaveria etsitään!
Fanatic-treeniä mullekin maanantaille ja torstaille. Otan kuitenkin liigalistan maanantaina mukaan, jos halukkaita ei löydy. Vedelkää hihasta tai vastailkaa tänne.
-Aki
-Aki
Mulle sopii hyvin et ihmiset testailee fanatic listoja, kun toi liigakin taitaa olla aika selvä.
Minua taas kiinnostais pelata pari peliä mun koomisella 'riihimäkilistalla', jos jollekulle vaan passaa niin voisin tökkiä noita helffejä joku torstai (maanantai käy tietysti kans).
Minua taas kiinnostais pelata pari peliä mun koomisella 'riihimäkilistalla', jos jollekulle vaan passaa niin voisin tökkiä noita helffejä joku torstai (maanantai käy tietysti kans).
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Vähän tulee viimetinkaan, mut huomiseks (22.5) haluisin pelikaveria fabaan. Riihimäen listoilla, eli 2250, ei komppirajotuksia, ei spessuja. Taino, eipä mua haittaa vaik vastapelaaja spessuja pelaiski.
Tänään sain kuulla ett voinki päästä tonne turnaukseen ni kiva ois testata listaa ees kerran ennen turnausta.
Tänään sain kuulla ett voinki päästä tonne turnaukseen ni kiva ois testata listaa ees kerran ennen turnausta.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
pelaan 40k ta dark eldareilla, örkeillä tai kaartilla. en ole koskaan pelannut mutta säännöt osaan JOTENKUTEN. ja jotta ette yllättyisi niin olen 15 v.
olisi kiva saada pelikaveri jostain ettei armejat ole pelkästään hyllyn koristeena.
olisi kiva saada pelikaveri jostain ettei armejat ole pelkästään hyllyn koristeena.
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Torstaisin vedetään 40k-liigaa. Sieltä pitäis pelikaveri löytyä ainakin.nkv kirjoitti:pelaan 40k ta dark eldareilla, örkeillä tai kaartilla. en ole koskaan pelannut mutta säännöt osaan JOTENKUTEN. ja jotta ette yllättyisi niin olen 15 v.
Haluaiskohan joku pelata maanantaina 1500 pisteen pelin Fabaa? Lähinnä mahdollista tiimiturnauslistaa kokeilisin ja samalla voisin vähän kerrata sääntöjä, viimisimmästä faba-pelistä ku on menny yli vuosi aikaa.
Oon tosi mukava ja lepposa kaveri.
-Hyvönen-
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Jos minua ei tarvita varapeeloksi niin voisin pelata. Mielummin helffeillä, kun ne on tuttuja (mikäli Teemulle sopii, että pelaan pitkästä aikaa omilla napeilla).Hyvönen kirjoitti:Haluaiskohan joku pelata maanantaina 1500 pisteen pelin Fabaa? Lähinnä mahdollista tiimiturnauslistaa kokeilisin ja samalla voisin vähän kerrata sääntöjä, viimisimmästä faba-pelistä ku on menny yli vuosi aikaa.
-Hyvönen-
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
- Lord Mikke
Eli siis:
Tänne heitetään pelitoiveet, ja halukkaat laittaa YV:n? Jos näin on niin jatkan linjaa.
Eli Fabaa voin Turkuseen tulla pelailemaan hyvin todennäköisesti, kahden tonnin armeijoilla. Valmiita ovat helffit, bretit, liskot ja hordesit (ei se lehtilista). Keskeneräisiä ovta örkit ja demonit, eli niitä sitten myöhemmin.
Tänne heitetään pelitoiveet, ja halukkaat laittaa YV:n? Jos näin on niin jatkan linjaa.
Eli Fabaa voin Turkuseen tulla pelailemaan hyvin todennäköisesti, kahden tonnin armeijoilla. Valmiita ovat helffit, bretit, liskot ja hordesit (ei se lehtilista). Keskeneräisiä ovta örkit ja demonit, eli niitä sitten myöhemmin.
Peril of Warp
Maanantaisinhan on jo valmis liiga mihin kuka tahansa saa tulla pelaamaan ilmoittamattakin, mutta on ehkä hyvä ilmoittaa tänne jos haluaa joku toinen päivä viikosta pelata jossain muualla.
Koska ei torstaina ole 40k-liiga ja olen kuitenkin tulossa Turkuun illaksi, olisiko joku halukas tulla pelaamaan kanssani (vaikka mun luona)?
Pelinä siis 40k ja vaikka 1500p. Tulen Turkuun siinä klo 17-17:30 maissa, joten mahd. nop. sen jälkeen (että pääsen takaisin maalle yöksi). Maastoa löytyy mun luona (Hämeenkadulla) rajoitetusti (40k pöytään), enimmäkseen puita ja muutama raunio, joten jos välttämättä haluat lisää, tuo itse! ;)
Pelinä siis 40k ja vaikka 1500p. Tulen Turkuun siinä klo 17-17:30 maissa, joten mahd. nop. sen jälkeen (että pääsen takaisin maalle yöksi). Maastoa löytyy mun luona (Hämeenkadulla) rajoitetusti (40k pöytään), enimmäkseen puita ja muutama raunio, joten jos välttämättä haluat lisää, tuo itse! ;)
Matkani Turkuun lykkääntyy viikolla, joten palataan silloin liigan merkeissä!Samsson kirjoitti:Koska ei torstaina ole 40k-liiga ja olen kuitenkin tulossa Turkuun illaksi, olisiko joku halukas tulla pelaamaan kanssani (vaikka mun luona)?
Ens viikonloppuna (23.-25. pvä) on pidempi loma intistä ni kiinnostais pelailla fabaa, masiinaa tai jotain muuta figupeliä. Maanantai-päivä ois optimi omaan aikatauluun, mut lauantai ja sunnuntai käy kans ihan hyvin. Fabasta kelpais joku perus-2k-mättö, masiinan puolelta 500, 750 ja 1000 onnistuu ainaki. Fabassa pelaan varmaanki helffeillä, masiinassa on PoM tai ympyrä.
YV:ihin tuskin vastaan viikkoon, ku ryömin metsässä, mut perjantai-illalla pitäis päästä koneeseen kiinni. Tepon kautta saa kans jotenki yhteyttä tai voi nakata tekstariaki tms.
Teemu
YV:ihin tuskin vastaan viikkoon, ku ryömin metsässä, mut perjantai-illalla pitäis päästä koneeseen kiinni. Tepon kautta saa kans jotenki yhteyttä tai voi nakata tekstariaki tms.
Teemu
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kesällä on jäänyt pelailut liian vähälle töiden takia, joten korjaan asian syksyllä pelaamalla tuplamäärän pelejä. Haussa on siis FB-peliseuraa torstai-illoille, pelikokona 2250 ETC-kompilla.
Peliseuraa kaipaan varmaan koko syksyksi, mutta mennään nyt pari viikkoa kerrallaan.
Vapaita pelipäiviä:
28.8. - PELIKAVERI LÖYTYI
4.9. - PELIKAVERI LÖYTYI
11.9. - PELIKAVERI LÖYTYI
18.9. - EI PYSTY PELAILEMAAN
Vastauksia voi nakata YV:llä tai tarttua liigassa hihasta kiinni. Liigassa alan taas pyörimään ensi viikosta alkaen.
Aki
Peliseuraa kaipaan varmaan koko syksyksi, mutta mennään nyt pari viikkoa kerrallaan.
Vapaita pelipäiviä:
28.8. - PELIKAVERI LÖYTYI
4.9. - PELIKAVERI LÖYTYI
11.9. - PELIKAVERI LÖYTYI
18.9. - EI PYSTY PELAILEMAAN
Vastauksia voi nakata YV:llä tai tarttua liigassa hihasta kiinni. Liigassa alan taas pyörimään ensi viikosta alkaen.
Aki
Viimeksi muokannut Hepta, Ke 03.09.2008 12:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
TheEmu kirjoitti:Ens viikonloppuna (23.-25. pvä) on pidempi loma intistä ni kiinnostais pelailla fabaa, masiinaa tai jotain muuta figupeliä. Maanantai-päivä ois optimi omaan aikatauluun, mut lauantai ja sunnuntai käy kans ihan hyvin. Fabasta kelpais joku perus-2k-mättö, masiinan puolelta 500, 750 ja 1000 onnistuu ainaki. Fabassa pelaan varmaanki helffeillä, masiinassa on PoM tai ympyrä.
Teemu
Mä voisin sunnuntaina pelailla masiinaa jos kiinnostaa.
Tänä torstaina voisin pelaa 2k tai 2250 fabaa. Pelikaveri ois kiva.
Demoneita kai. Tai jotain m4 bokseja (o&g, dow), miten vaan. :)
Demoneita kai. Tai jotain m4 bokseja (o&g, dow), miten vaan. :)
- Lord Mikke
Ensi viikolla tai seuraavalla voin yrittää tulla paikalle fabaa peluuttamaan, mutta peli pitäisi saada melkein heti pystyyn ja parissa tunnissa saada koko hoito läpi. Lähinnä nyt High elffeillä (2000pts tai 2250) kun listakin on kasassa, mutta muitakin toiveita saa esittää.
Peril of Warp
Maanantaina 8.9. olis kiva pelata Fabaa, kiinnostuneita? Tku Fanatic-treeniä voisi esim. ottaa.
Fanaticia varten voisi harjoitella vielä toisenkin pelin verran. Pääsen poikkeuksellisesti ensi torstaina peli-iltaan, löytyiskö peliseuraa 2250 listoilla?
Heikki
Heikki
Löytyiskö maanantaille (22.9) FaBa vastusta, ETC kompeilla mieluiten.