Patenttiratkaisu figujen kuljetukseen
Patenttiratkaisu figujen kuljetukseen
Noniin, tässä nyt pohjustuksena sen verran, että tuota epikkiä on tullut kateltua ja figuja hommailtua. Nyt sitten kuitenkin iski mieleen kysymys; Miten kuljetan nuo figut? Itsellä on nyt noita vanhempia Eldareita (wanhoja wave serpenttejä, wanhoja purjeveneennäköisiä Falconeita, wahoja jetbikejä yms) sen verran että tulisi suru puseroon jos noita onnistuu tuhoamaan huolimattomalla kuljetuksella. Onko teillä mitään suht koht edullista ratkaisua noiden kuljetukseen? Itse olen tilipäivän koittaessa Battle Hiveä tilailemassa, jos siihen vaahtomuovista veistelisi omat trayt? Jos joku on näin tehnyt, kuinka isoja(syvyys, leveys etc) olette raoista tehneet(ajattelin nyt lähinnä noita vanhoja neliöbeissejä, uudempiakin pitää kai armeijaan upottaa jossain vaiheessa)?
http://fantasymaps.files.wordpress.com/ ... ld_map.jpg
Mielenkiintoista, että tuo peikkola on tuossa Suomen kohdilla(Vinkki: maailmankartta)
Mielenkiintoista, että tuo peikkola on tuossa Suomen kohdilla(Vinkki: maailmankartta)
Re: Patenttiratkaisu figujen kuljetukseen
Niksi-Pirkka auttaa. Askarrellaan paskarrellaan itse kuljetusloota.malkkis kirjoitti:Onko teillä mitään suht koht edullista ratkaisua noiden kuljetukseen?

http://i29.tinypic.com/14dmrrq.jpg
Blisteripehmusteita ja erikeepperiä. Pohjalla yksi kokonainen pehmuste, sivuseinät ovat pituussuuntaan leikattu pehmuste, lyhyet seinät 1/4pehmuste ja sisäseinät vähän ohuempaa pehmustetta. Pehmikkeitä tarvitaan aika läjä, joten edullisuus riippuu vähän tilanteesta. Jokaisella itseäänkunnioittavalla figuttajalla noita pitäisi kumminkin olla nurkissa kun "niillä voi tehdä joskus jotain niin eihän niitä voi heittää pois". ;) Sitten vain jostain sopivan kokoinen laatikko ja latomaan noita sen sisälle, tähän tapaan:

Kaksi kerrosta noita menee päällekkäin ihan ongelmitta. Varmaan useampikin, jos tarpeeksi syvän laatikon nappaa. Laatikon katon sisäpintaan voi vielä liimailla pehmusteita jos siltä tuntuu. Pehmusteet ja erikeepper sopivat muuten ihan hyvin yhteen, kyllä noita joutuu ihan tosissaan repimään jos niitä rikkoa haluaa. Nuo paksummat ulkoseinät ja pohjat ovat muuten Rackhamin blistereistä ja ohuet sisäseinät GWltä. Kestävyydestä en mene takuuseen jos niitä pelkästään GWn ohuista pehmikkeistä väkertelee. Toisaalta, eipä tule kalliiksi kokeilla. Meinasin itse epikkitarkoitukseen tehdä yläkuvan kolmanteen pehmikelootaan (näkyy linkistä kuvan alla, foorumi mokoma leikkaa osan pois) vielä ylimääräiset sisäseinät, jolloin siinä on kahdeksan minilokeroa jonne saa mukavasti pikkuvehkeitä kuten vaikka rhinoja, sentinelejä tahi big guneja.
Re: Patenttiratkaisu figujen kuljetukseen
Itse käytän Army Transporttia jonka sain fantasiapeleistä. Voin myöntää että olen lllut erittäin tyytyväinen. Siihen mahtuu 3 armeijaa eeppistä suht helposti.