"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark angels Good or Bad

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Tamarun

Dark angels Good or Bad

Viesti Kirjoittaja Tamarun »

Tälläisia on tullut keräiltyä viime aikoina mutta kun ei ole tuota peli kokemusta ja jne.. niin haluaisin kuulla mihin suntaa te olette vieneet armeijaanne eli mikä kannatta jos...

Tämän hetkinen armeijani
- 5 veteran marines (DA)
- 2 X Tactical sguad
- 1 Rihno
Viimeksi muokannut Tamarun, Ke 02.07.2008 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
The Warmaster

Re: Dark angles Good or Bad

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

No HQ ois ihan hyvä hommata... eli siis Commander/Chaplain/joku spessu.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Se HQ tarvisit tosiaan vielä, että pääsisit pelaamaan. Muutoin lisäystä joukkoihin kannattaa hakea siitä mikä kiinnostaa, eli codexi käteen ja mieti minkälaiseen suuntaan haluat armeijaa viedä. Seuraava on hyvä tapa hankkia uusia joukkoja:

1. Osta pelaamasi armeijan armeijakirja.
2. Lue sitä ja mieti minkälaisen armeijan haluat.
3. Tiedustele foorumeilla seuraavaa: "Ajattelin tehdä ____ armeijan, olisiko yksikkö X siihen hyvä, vai pitäisikö minun ottaa siihen yksikköä Y."
4. Proxytä seuraavissa peleissäsi kiinnostamaasi yksikköä.
5. Tiedot saatuasi tee ostokset ja iloitse hyvästä valinnasta joka sopii haluamaasi pelityyliin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
'Bornis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 'Bornis »

Half-breed kirjoitti:Se HQ tarvisit tosiaan vielä, että pääsisit pelaamaan. Muutoin lisäystä joukkoihin kannattaa hakea siitä mikä kiinnostaa, eli codexi käteen ja mieti minkälaiseen suuntaan haluat armeijaa viedä. Seuraava on hyvä tapa hankkia uusia joukkoja:

1. Osta pelaamasi armeijan armeijakirja.
2. Lue sitä ja mieti minkälaisen armeijan haluat.
3. Tiedustele foorumeilla seuraavaa: "Ajattelin tehdä ____ armeijan, olisiko yksikkö X siihen hyvä, vai pitäisikö minun ottaa siihen yksikköä Y."
4. Proxytä seuraavissa peleissäsi kiinnostamaasi yksikköä.
5. Tiedot saatuasi tee ostokset ja iloitse hyvästä valinnasta joka sopii haluamaasi pelityyliin.
6. Rupea puhumaan armeijasta Pimeät Enkelit (angel) -nimellä Pimeiden Kulmien sijaan (angle) ;)
I have found Jesus. He was behind the sofa the whole time...
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

juu codex sun muut on jo sanottu mutta haluatko armeijastasi lähistely,ampumis vai keskiverto armeijan molemmissa?
lähistelyy hyviä ovat tietty assault squad,terminaattorit(joilla on kiva erikois sääntö), Dreadnought (jos aseistaa oikein) johtajana joku jump packilla
ampumisessa hyviä taas on tankit kute predator, devastor squad, sun muut mille saa hyviä ampumis aseita johtajaksi joku ampuja tai vaikka librarian
itse kannatan molempien sekotus salaattia mutta päätös on sinun
(toivottavasti tästä on jotaki apua :) )
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Tamarun

Re: Dark angels Good or Bad

Viesti Kirjoittaja Tamarun »

minä kirjoitti:juu codex sun muut on jo sanottu mutta haluatko armeijastasi lähistely,ampumis vai keskiverto armeijan molemmissa?
lähistelyy hyviä ovat tietty assault squad,terminaattorit(joilla on kiva erikois sääntö), Dreadnought (jos aseistaa oikein) johtajana joku jump packilla
ampumisessa hyviä taas on tankit kute predator, devastor squad, sun muut mille saa hyviä ampumis aseita johtajaksi joku ampuja tai vaikka librarian
itse kannatan molempien sekotus salaattia mutta päätös on sinun
(toivottavasti tästä on jotaki apua :) )
On näistä apua :D
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
Remington

Re: Dark angels Good or Bad

Viesti Kirjoittaja Remington »

Itse suosittelen scoutteja snipuilla, uusi edikka tuo näille rendingin eli toimivat jopa powerarmor-armeijoita vastaan! Whirla ja vindiskin parantuivat koska bs vähennetään scatteroinnista. Belialin myötä saat termoksista trooppeja eli ovat hyvin kestäviä ja tuhovoimaisia trooppeja ja koska tulevassa edikassa vain troopit lasketaan scoring uniteiksi ovat nämä hyvä valinta!
Predator tietysti myös kun on sivulassoja ja extra armoria lukuunottamatta halpa sijoitus.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”