Heroes: 55pts
warlock engineer 45pts + warp pistol 10pts
Core: 175pts
20kpl Clanrats 100pts + spears 20pts + full command 25pts
1kpl Giant rats points/pack:30
Special: 270pts
20kpl Plaguae monks 120pts + addittional hand weapons 40pts + full command 25pts + umbranner 35 pts Banner joka antaa 4+ wardin
1kpl Rat ogres points/pack 50
500pts yhteensä
Eli kyseinen henkilö jolle tein tämän listan omistaa skaven battalionin ja warlock enginerin
____________________________________________--Lisäys--_____________________________________
Tällä listalla pelataan luultavimmin minun omaa wood elf armeijaa vastaan
no voisinhan vaikka pikkasen selostaa sitäkin listaa
lvl2 spellsinger
16 glade guards
12 dryads
plus sitten niitä lisäyksiä siihen
___________________________________________--Lisäys--_______________________________________
siis mitään ton lisäyksen välissä ei tarvitse kommentoida
Skaven lista aloittelijalle 500pts tai enemmän
Re: Skaven lista aloittelijalle 500pts tai enemmän
Pistooli pois Warlockilta. Nyt se on ihan turha, kun ei osaa ainuttakaan loitsua ja on vain tuomassa dispelliä. Eli Full Gear (Bladet, UWEC ja SCWPA (oikein?) ) mukaan, poislukien jokseenkin turha pistooli.
Clanratteja toinenkin blokkeli lisää. Keihäät on näille kohtuu turhat, pisteet saa vaikka Plague Monkkien poistamisesta (mobiilit welffit johdattelee nämä mettään Frenzyn takia) ja yksinäisestä Rottaogresta.
Näille jos jostain saisi Ratling Gunin (proxyttakaa vaikka yhtä ratsualustaa, meidän peleissä Ratling Gunina on yleensä ollut warpstonea pierevä takaperin oleva Cold One D: ), niin se viipaloisi autohiteillään ja maagisilla osumillaan kaiken tuosta welffilistasta palasiksi alta aikayksikön.
Clanratteja toinenkin blokkeli lisää. Keihäät on näille kohtuu turhat, pisteet saa vaikka Plague Monkkien poistamisesta (mobiilit welffit johdattelee nämä mettään Frenzyn takia) ja yksinäisestä Rottaogresta.
Näille jos jostain saisi Ratling Gunin (proxyttakaa vaikka yhtä ratsualustaa, meidän peleissä Ratling Gunina on yleensä ollut warpstonea pierevä takaperin oleva Cold One D: ), niin se viipaloisi autohiteillään ja maagisilla osumillaan kaiken tuosta welffilistasta palasiksi alta aikayksikön.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
joo se on nyt valitettavaa että toi hemmo ei omista minkäänlaisia sotakoneita jos joskus sille vaikka hommaisin lahjaks jos se nyt kunnolla tästä innostuis ihan hyviä vinkkejä kiitos
voisinhan mää lainaa sille tommosta spider riderin laattaa
Joka kelpaa ratling guniksi ihan hyvin kun on saman kokoinen.Vesseli93 kirjoitti:joo se on nyt valitettavaa että toi hemmo ei omista minkäänlaisia sotakoneita jos joskus sille vaikka hommaisin lahjaks jos se nyt kunnolla tästä innostuis ihan hyviä vinkkejä kiitos
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
kyl se lista minkä tein toimi ihan hyvin sen jälkeen kun tein hieman paranteluja kuten ottamaalla ogren, giant ratit ja palguet pois ja lisäämällä unitin claneja ja molempiin claneihin ratlingunit muutin myös hieman wlockin varustusta
mulle ei jäänyt pelin jälkeen enään eloon kun vaan mun singer ja 7 glade guardia että ihan hyvin se toimi
mulle ei jäänyt pelin jälkeen enään eloon kun vaan mun singer ja 7 glade guardia että ihan hyvin se toimi
Jos velhoina on vain yksi warlock, niin SCWPA on turha: poolissa on kaksi noppaa, insinööri tuottaa itse kolmannen ja kolme se saa vain käyttääkin. Tietysti jos joku haluaa maksaa 15 pistettä siitä, että voi powernopilla dispelloida RiP-loitsuja hieman helpommin, niin sitten...I Ride in a Dragon kirjoitti:Pistooli pois Warlockilta. Nyt se on ihan turha, kun ei osaa ainuttakaan loitsua ja on vain tuomassa dispelliä. Eli Full Gear (Bladet, UWEC ja SCWPA (oikein?) ) mukaan, poislukien jokseenkin turha pistooli.