Kysyisin kaksi kysymystä tuosta napista, jotka molemmat liittyvät sen kokoamiseen (vastatkaa vain, jos teiltä itseltänne se löytyy):
1. Siinä on se ns putki, jossa on kiinni kolme osaa, jotka pitää irroittaa, on se jalansijanurgling, tiimalasi ja joku ihme pikku Nurg, niin mihin se pikku Nurg kuuluu laittaa?
2. Pitäisikö tuon Epin mahtua tuoliinsa vai pitääkö sitä viilata? Minulla ei mene, mutta kysyn nyt muuten vain.
Epidemius
Re: Epidemius
1. WD-kuvassa ylimääräinen nurgling oli liimattu istuimen taakse, toisen nurglingin päälle (=päähän). Itse jätin sen kokonaan pois, ajattelin luultavasti istuttaa nurgling-beissille.
2. Kyllä sen kuuluisi mahtua istuimelle, mutta itsekin jouduin viilaamaan. Vika saattaa olla myös kierossa istuimessakin. Muutenkin oli vähän huono valu koko figussa, ylimääräistä kökköä oli siellä täällä.
2. Kyllä sen kuuluisi mahtua istuimelle, mutta itsekin jouduin viilaamaan. Vika saattaa olla myös kierossa istuimessakin. Muutenkin oli vähän huono valu koko figussa, ylimääräistä kökköä oli siellä täällä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Re: Epidemius
Aamen. Saakelin läski ei mihinkään enää mahdu, mutta pirun hieno figu.jullevi kirjoitti:1. WD-kuvassa ylimääräinen nurgling oli liimattu istuimen taakse, toisen nurglingin päälle (=päähän). Itse jätin sen kokonaan pois, ajattelin luultavasti istuttaa nurgling-beissille.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!