"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nais-Tau Scluptaus/Konffi

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Drakojan

Nais-Tau Scluptaus/Konffi

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Noniin, Tau-armieja etenee ja nyt tuli ideaksi laittaa jonkun ryhmän shas´uiksi naispuolinen henkilö. Tästä taisikin olla jo topicci mutta se liittyi kaartilaisiin. Eli tarvisin oikeastaan vain kuvauksen mitä eroa on Shadowsunin ja normi-taun päillä. Kuvia ei oikein löydä oikeista kulmista ja sanallinen kuvaus olisi parempi. Lisäksi saa sanoa mitä eroa on mielestänne eri sukupuolien muulla vartalolla.
P. Ruuhijärvi

Re: Nais-Tau Scluptaus/Konffi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Yleensä naaraspuolisilla eliöillä on pienempi ja kurvikkaampi vartalo, joten sitä nappia voisi vähän karsia. Jonkinlaiset kummut siihen rintojen kohdalle olisivat myös ok.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

DakkaDakka kirjoitti:Yleensä naaraspuolisilla eliöillä on pienempi ja kurvikkaampi vartalo, joten sitä nappia voisi vähän karsia. Jonkinlaiset kummut siihen rintojen kohdalle olisivat myös ok.
Ja paljon näkyy tollaset sen sadan kilon panssarin alta...
The most Dark Angel

Viesti Kirjoittaja The most Dark Angel »

Yleensä kyllä näkyy. :D
Xbox live_tag: Anavana

http://anssi1.webs.com/
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

orc leader kirjoitti:Yleensä kyllä näkyy.
Ehkä fiktiossa, joissa naiset tykkää pitää Chainmail Bikinejä, mutta oikeasti ne naiselliset muodot ei näy ulos. Kuva todisteeksi.

Sitten aiheeseen, eli kuten sanottu, niin palomiehen saa naisellisemmaksi tekemällä siitä sirompi ja hitusen muita pienempi, ellet sitten hae amatsonilookkia. Sitten kasvojen erosta saat selville, kun hankit sen palomiespaketin, kun sinun on Tau-pelaajana kuitenkin sellainen hankittava.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Half-breed kirjoitti:
orc leader kirjoitti:Yleensä kyllä näkyy.
Ehkä fiktiossa
Ja GeeWeen peleissä. Kaiken järjen mukaan Sistereilläkin on sen verta peltiä päällä että rintavarustusta ei pitäisi kyllä näkyä yhtään, mutta minkäs teet...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

http://www.freebooterminiatures.de/shop ... P004_3.jpg ... tämä menee ehkä jossain määrin jo överin puolelle (vaikka hieno figu onkin)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Itekkin oon aatellu tehä nais pomon pienelle tau posselle. Idea lähti tästä topikista.
Siitä saatais olla sulleki jotai apuva.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Ja vaikka Taut ovat ilmeisesti kaljuja, muista skulptata naiselle pitkä liehuva tukka. Ja kun mangameiningissä ollaan niin tietenkin isot pyöreät silmät ja pikkiriikkinen suu ja nenä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Nehän sorkkasammakkokaloja. Lisäät vain Taun pohjaan kasan mätiä ja homma on siinä.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Tom_Gore kirjoitti:Ja vaikka Taut ovat ilmeisesti kaljuja, muista skulptata naiselle pitkä liehuva tukka. Ja kun mangameiningissä ollaan niin tietenkin isot pyöreät silmät ja pikkiriikkinen suu ja nenä.
Loukkaat tuossa aihetta joka on monelleTau-pelaajalle arka paikka. :)
Taut eivät ole yleisen mielipiteen mukaan kaljuja, vaan tukka leikataan pois käytännön syistä. Pitäähän sen kypärän mahtua päähän.
Ogre_dude kirjoitti:Itekkin oon aatellu tehä nais pomon pienelle tau posselle. Idea lähti tästä topikista.
Siitä saatais olla sulleki jotai apuva.
Tuohan menee taas siihen vähäpukeisiin animepimuihin päin. Aika käytännöllinen tuommoinen haarniska. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”