"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldar aloitus kysymys.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Amulet

Eldar aloitus kysymys.

Viesti Kirjoittaja Amulet »

Juu...

Eldareita olen nyt päättänyt aloittaa näin viidennen edikan myötä. Codex löytyy kyllä kun sitä tarvitaan mutta en itse omista nidettä. Hankintalistalla on, ei huolta.

Olen suunnitellut sellaista Ulthwé armeijaa ja paketti guardianeja on hankittu. Olen ostamassa myös toisen ja ajattelin tehdä kaksi 14 miehen/naisen ryhmää.

Ensimmäinen kysymys kuuluukin; onko tämä hyvä ryhmän koko? Space Mariineja vastaan tulen ainakin sotimaan.

Toinen kysymys on; mikä näille heavy weaponiksi? Ja otanko kummallekkin ryhmälle saman vai erilaiset kummallekkin? Yhä siis Mariineja vastaan.

Kolmas kysymys kajahtaa ilmoille tälläisenä; miten tästä eteen päin? Ajatteli Faarseeriä ja kolmea warlockia bodyguardeiksi. Se on nimittäin fluffin kannalta hyvä vaihtoehto Ulthwé armeijalle.

Kiitos niille jotka viitsivät vastata ja auttaa.

Ps. Olen siis kyllä 40k pellannut, joten en ole ihan untuvikko.
Röh!
Barnabas

Re: Eldar aloitus kysymys.

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Vaikken Eldareilla ole pelannut sitten 3.ed codexin, niin 5.editionia ajatellen ryhmät kannattaa pitää suurina, jotta pystyvät pitämään pintansa ja selviytyä objektille(-lla).
Tamarun

Viesti Kirjoittaja Tamarun »

Amulet kirjoitti: Toinen kysymys on; mikä näille heavy weaponiksi? Ja otanko kummallekkin ryhmälle saman vai erilaiset kummallekkin? Yhä siis Mariineja vastaan.
Hommahan sinulla onjo hanskassa ainakin perusjannujen kanssa, mutta itselläni on myös minkä laittaisin ongelma sillä pelaan taulla ja crisiseillä se on aina hankalaa. Suosittelen jotain sinitarra juttuja, maala kaikki tykit ja testaa niitä yksitellen sinitarralla saat ne pois ja takaisin näin jää vaihtoehdot avoimiksi.

Mutta sinitarrassa on se huono puoli että se kuivuu ja sitten sitä ei saa pois.

toinen vaihtoehto olisi että teet reiät tykkeihin ja siihen tykkialustaan ja liima siihen tykkin pääosaan metallitikut ja liität sen sitten (ei liimaa) tykkiin.

ja mieti sitä että vihollisellasi on SM eli varaudu terminaattoreihin jne...
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Mutta luultavasti et tule pelaamaan vain ja ainoastaan space mariineja vastaan, joten kannattaa ihan vapaasti hommata eri aseoptioita armeijaasi.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Tylran

Viesti Kirjoittaja Tylran »

Tosin mitä tykkiin tulee, niin älä vaivaudu Shuriken Cannonin tai Scatter Laserin takia. Missile launcer pärjää molempia paremmin. Ja mitä Farseer-ryhmään tulee, niin olet aivan oikeilla jäljillä.
Idleness is the pathway to damnation.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”