Elikkäs hankin pkp:stä Land Raider commandin, ja tästä ajattelin ruveta armeijaa kasaamaan. Kysymyksiä kuitenkin olisi.
1. Kun tuota Lantikkacommandia tuosta Epicin 6.0 filusta löytynyt, niin pitääkö tähän lisätä kaksi lantikkaa lisää, että tämän voi laskea, vai onko tämä 100pts unitti?
2. Ajattelin tuollaista moottoroitua komppaniaa, eli mahd. vähän, jos ollenkaan jalkaväkeä, onnistuuko ilman jalkaväkeä?
Mariineista
Re: Mariineista
Lanttudetachment käsittää 4 tankkia, joten 3 tarvitset vielä lisää. Ainoana vaihtoehtona on tosissaan 100 upgrade Devastator Detachmentille (periaatteessa voisit sen ottaa myös termareille, mutta eipä yhdellä ole niille kuin haittaa oikeastaan).
Periaatteessa voit tehdä täysin vehjepainoitteisen armeijan. Mutta en kovin helpolla usko että sillä voisi voittaa. Marine vehkeet kun ei ole noita parhaimpia läheskään. Itse tein vaihtoehtolista juurikin tästä syystä (panssarimariinit). Tuossa listassa voisit käyttää moista esim Prometheus proxynä ihan kätevästi :).
http://iki.fi/hena/gw/epic/Scions_of_Iron_v1.3.3.pdf
Periaatteessa voit tehdä täysin vehjepainoitteisen armeijan. Mutta en kovin helpolla usko että sillä voisi voittaa. Marine vehkeet kun ei ole noita parhaimpia läheskään. Itse tein vaihtoehtolista juurikin tästä syystä (panssarimariinit). Tuossa listassa voisit käyttää moista esim Prometheus proxynä ihan kätevästi :).
http://iki.fi/hena/gw/epic/Scions_of_Iron_v1.3.3.pdf
Tarvitsen siis kaksi lantikkaa lisää, kun noita kaksi tuli tuossa paketissa.
Kiitos linkistä, tulee hyötyyn. Itse ajattelin juuri jotain, että säilyttäisi vain termikset. Noita kevyitä ajoneuvoja olin ajatellut jo alunperin lisätä. Pitää töiden alkaessa ja palkkapäivän koittaessa fantsuun marssia ostoslistan kanssa ja pistää Mail Order-tilaus. Pelaajiakin näyttää olevan hyvin olevan pk-seudulla.
Kiitos linkistä, tulee hyötyyn. Itse ajattelin juuri jotain, että säilyttäisi vain termikset. Noita kevyitä ajoneuvoja olin ajatellut jo alunperin lisätä. Pitää töiden alkaessa ja palkkapäivän koittaessa fantsuun marssia ostoslistan kanssa ja pistää Mail Order-tilaus. Pelaajiakin näyttää olevan hyvin olevan pk-seudulla.
Ropeconissa, jos sinne eksyt, voi myös saada demoa perjantaina. Mutta joo pelaajia löytyy kyllä hiukan täältä pääkaupunkiseudulta.