Joskin hyvin rajoittuneesti. Pariaheista en tiedä, mutta en kyllä usko.Executioner kirjoitti:Paskapuhetta. Kyllä Lordit --- ainakin ajattelee.Walzu45 kirjoitti:Koska sillon ne ei olisi enää necroneita. (necronit ei ajattele) :)
caatanien nimiä..
Re: caatanien nimiä..
-
[duskwalker]
No nyt on päädytty siihen että necronit ovat aivottomia orjia jotka eivät ajattele. niin mitä sitä enää turhaan jänkkäämään.
The four shall take their place amongst the stars
- Herrasmies Aniki
Eikös uuden edikan Necron-fluffissa kerrota jotain siitä että jotkin Necron Lordit on olleet niiiiiiiin pahalla päällä että ovat nousseet kamuineen ylös ilman caatanien apuja, ja ovat lähteneet sitten toteuttamaan ihan omaa universuminpuhditus/valloitus/yms.-suunnitelmaansa.
Tähän tosiaan ei saada varmennusta ennen uutta sääntistä, mutta näin olin kuulevinani minua perehtyneemmiltä. =)
Tähän tosiaan ei saada varmennusta ennen uutta sääntistä, mutta näin olin kuulevinani minua perehtyneemmiltä. =)
For The Greater Good!
-
[duskwalker]
Toivottavasti pitää paikkansa :D kasvottomuus rassaa.
Yrität vain murtaa Juhon taistelutahdon paljastamalla, että c´tanit eivät olekkaan niin kaikkivoipia että omaavat täydellisen käskyvallan necroneitten yli :D Nyt sen Nightbringer heittää tästälähtien pelkkiä ykkösiä :PHerrasmies raukka kirjoitti:Eikös uuden edikan Necron-fluffissa kerrota jotain siitä että jotkin Necron Lordit on olleet niiiiiiiin pahalla päällä että ovat nousseet kamuineen ylös ilman caatanien apuja, ja ovat lähteneet sitten toteuttamaan ihan omaa universuminpuhditus/valloitus/yms.-suunnitelmaansa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Jos siltä tuntuu, niin skulptaat niille necroneille nassuvärkit tai mitkä ikinä haluat, raiskaat fluffin omalla sepustuksellasi ja olet tyytyväinen tulokseesi. Eihän siinä sen kummempaa ole. Jotkut ehkä tykkäävät ja loput ovat tykkäämättä. Elämä jatkuu ja sinulla on sellaisia necroneja kuin haluat omistaa.
- Herrasmies Aniki
Eikun ihan oikeasti kuulin niin! :D Ja kaikki ykköset noppaheitoista on jo varattu minun nopilleni. :PI Ride in a Dragon kirjoitti: Yrität vain murtaa Juhon taistelutahdon paljastamalla, että c´tanit eivät olekkaan niin kaikkivoipia että omaavat täydellisen käskyvallan necroneitten yli :D Nyt sen Nightbringer heittää tästälähtien pelkkiä ykkösiä :P
Juho itse asiassa piti jutusta. Nightbringer ei välttämättä kyllä tykkää. :P
For The Greater Good!
-
[duskwalker]
Fluffia kunnioittaen :D. Nojaa minä sitten ilmeisesti "vähän" modaan niitä necroneja kiitosta kun selvensitte asian minulle. Kun kaikki on vaan juuta ja jaata sanoneet.