Furioso Dreadnoughtin käyttö

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Henri Ketonen

Furioso Dreadnoughtin käyttö

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mitä sillä oikeastaan voisi tehdä? Kannattaako se edes? Kyllähän nuo Dredit tuntuvat ihme kyllä lähikseen pääsevan jos niitä ei pysäytetä. Ampuvia armeijota vastaan se tietysti on vähän turhanpuoleinen isoilla pöydillä jos se ei juokse ainakin pariin otteeseen Black Ragella. Ja Kyllähän Meltagun tiputtaa tankkeja jos tarpeen tulee, ja Heavy Flameria tulee kaivattua aika ajoin. Toisen Dreadnoughtin avustamana kuvittelisi olevan ihan kiva. Power Fistejä tietysti on turhankin paljon, muttei mun tavallinenkaan Dredi tippunut viimeisessä neljässä pelissä kuin kerran (ampumiseen) vaikka fistejä yms. oli ihan tarpeeksi vastassa...
zqmfgb
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

kyllähänse kimppuun pääse jos ottaa sille soket ja extra armourit ja liikutta sitä covereiden takana.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Itselläni tuo on lähinnä hyllynkoristeena. Taistelussa silä ei ole juurikaan ominaisuuksia, joita tavallisella dreadnoughtilla ei olisi (+1 Attack, jee), ja lisäksi sitä vaivaa tulivoiman puute. Mieluummin käyttäisin "vanhaa" Furiosoa, jolla oli multimelta ja dccw. Tankkeja vastaan multimelta on parempi kuin rending attack (ei tarvitse mennä viereen), eikä yksi lisähyökkäys ole mielestäni sen arvoinen, että luopuisin kantomatkasta. (Lisäksi dreadi voi ampua eri kohdetta kuin assaultoi, eli voi kolhaista multimeltalla transportin ja assaultoida sisällön.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Myyks?

Joo mä sen noin ajattelin mut en o kokeillu ikinä... Taidan mä sellaisen joka tapauksessa hankkia niin voi käyttää sitä joskus Moriarina...
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”