Ku'gath's Brotherhood 1700
Ku'gath's Brotherhood 1700
Tein re-listan entisestä listastani, joten tässä nyt ollaan uudella kokoonpanolla. Mietin vain, että ottaisinko tuon Grinderin, kun löytyy Defiler-nappi, vai 3 prinssi...
HQ
Ku'gath - 300
Epidemius - 110
TROOPS
Plaguebearers x 7 - 135
-Chaos Icon
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 110
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 110
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 135
-Chaos Icon
-Instrument of Chaos
HEAVY SUPPORT
Daemon Prince Plargatos - 220
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Instrument of Chaos
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Cloud of Flies
Daemon Prince My'xortro - 260
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Aura of Decay
-Breath of Chaos
Daemon Prince Colossius - 220
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Instrument of Chaos
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Cloud of Flies
Total pts: 1700
Models in army: 33
Taktiikka:
Hiontaa käynnissä, mutta kerron alustavasti. Wavet jakautuu täten: Ensimmäiseksi kaksi Bearer quadia, Epi ja Ku'gath. Sitten seuraavaksi loput Mädät ja Prinssit. Ku'gath saa toivotusti jo ensimmäisellä vuorolla Swordit 3+ Ordancellaan, ja Epin ollessa kentällä kaikki sujuu kuin tanssi. Sitten saapuvat Prinssit ja jatkavat Kill-counttia. Bearerit antavat ensin isojen poikien hoitaa hommat ja sitten pääsevät lopulta tappamaan.
HQ
Ku'gath - 300
Epidemius - 110
TROOPS
Plaguebearers x 7 - 135
-Chaos Icon
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 110
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 110
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 135
-Chaos Icon
-Instrument of Chaos
HEAVY SUPPORT
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Instrument of Chaos
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Cloud of Flies
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Aura of Decay
-Breath of Chaos
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Instrument of Chaos
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Cloud of Flies
Taktiikka:
Hiontaa käynnissä, mutta kerron alustavasti. Wavet jakautuu täten: Ensimmäiseksi kaksi Bearer quadia, Epi ja Ku'gath. Sitten seuraavaksi loput Mädät ja Prinssit. Ku'gath saa toivotusti jo ensimmäisellä vuorolla Swordit 3+ Ordancellaan, ja Epin ollessa kentällä kaikki sujuu kuin tanssi. Sitten saapuvat Prinssit ja jatkavat Kill-counttia. Bearerit antavat ensin isojen poikien hoitaa hommat ja sitten pääsevät lopulta tappamaan.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Re: Ku'gath's Brotherhood 1700
Onko tämä muka noin mykistävän hyvä?
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- Chaos legion
Ei se ole paras. Mutta olet hakenut sitä NURGLE tyyliä. Troopeihin en koskisi (7 on Nurglen onnen luku). Itse asiassa tätä parempaa Nurgle listaa en usko tulevan XD.Abaddon71 kirjoitti:Tein re-listan entisestä listastani, joten tässä nyt ollaan uudella kokoonpanolla. Mietin vain, että ottaisinko tuon Grinderin, kun löytyy Defiler-nappi, vai 3 prinssi...
HQ
Ku'gath - 300
Epidemius - 110
TROOPS
Plaguebearers x 7 - 135
-Chaos Icon
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 110
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 110
-Instrument of Chaos
Plaguebearers x 7 - 135
-Chaos Icon
-Instrument of Chaos
HEAVY SUPPORT
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Instrument of Chaos
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Cloud of Flies
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Aura of Decay
-Breath of Chaos
-Daemonic Flight
-Iron Hide
-Instrument of Chaos
-Mark of Nurgle
-Noxious Touch
-Cloud of Flies
Taktiikka:
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
*Kiittää ja kumartaa*. Tuo 7 oli juuri minunkin mielessäni ^^.Chaos legion kirjoitti:
Ei se ole paras. Mutta olet hakenut sitä NURGLE tyyliä. Troopeihin en koskisi (7 on Nurglen onnen luku). Itse asiassa tätä parempaa Nurgle listaa en usko tulevan XD.
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Voisi uppia, katsoa mitä uudet käyttäjät ovat mieltä, sillä itsellä on ollut täältä pieni tauko.
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Epidemus lista ilman nurglingeja? Ai ai ai ai.
Ehkä lähtisin ottamaan Ku'gathin tilalle ihan normiGUOn cloud of fliesillä tai kokonaan pois, prinsseiltä pois auraa ja instrumenttia, tilalle breathiä.. vapautuneilla pisteillä sitten mahdollisimman monta nurglingia, jotka ovat sitten varsin törkeitä kun Tally on vähän kasaantunut.
Lentävät breathiprinssit on tyypillisesti epidemuksen parhaita kavereita, niillä saa tallyn hyvin äkkiä kuntoon kun laittaa ekaan aaltoon ja rohkeasti niskaan.
Ehkä lähtisin ottamaan Ku'gathin tilalle ihan normiGUOn cloud of fliesillä tai kokonaan pois, prinsseiltä pois auraa ja instrumenttia, tilalle breathiä.. vapautuneilla pisteillä sitten mahdollisimman monta nurglingia, jotka ovat sitten varsin törkeitä kun Tally on vähän kasaantunut.
Lentävät breathiprinssit on tyypillisesti epidemuksen parhaita kavereita, niillä saa tallyn hyvin äkkiä kuntoon kun laittaa ekaan aaltoon ja rohkeasti niskaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ku'gath luo niitä ihan tarpeeksi ilmaiseksi, joten turhaan niitä on lisää ottaa. Sitäpaitsi, en luovu Ku'gathista milloinkaan, huomattavasti parempi, kuin GUO IMO.Deetwo kirjoitti:Epidemus lista ilman nurglingeja? Ai ai ai ai.
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- samppuliini
300 pistettä? _LOL_ Tällä saisi jo melkeen 2 normi GUO:ta, mutta eihän se käy kun tarvitaan epidemius. Onhan se iso lätty ihan kiva mutta kerää ne tapot niillä dp:illä. Hei toi luo yhden nurglinin vuorossa, eli tosiaan lisää niitä pikku hirviöitä. Mutta pidä jos tykkäät :) Onhan se ihan kiva tuomaan tappoja.Abaddon71 kirjoitti:Ku'gath luo niitä ihan tarpeeksi ilmaiseksi, joten turhaan niitä on lisää ottaa. Sitäpaitsi, en luovu Ku'gathista milloinkaan, huomattavasti parempi, kuin GUO IMO.Deetwo kirjoitti:Epidemus lista ilman nurglingeja? Ai ai ai ai.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Onhan tuo ihan mukava kaveri, joskin vähän ylihintainen. Kill point missioissa varsinkin... Jokatapauksessa yhdeksän nurglingin yksikkö on epidemuksen kera sen verran kovaa tavaraa että ehkä niitä kuitenkin kannattaisi miettiä :)Abaddon71 kirjoitti:Ku'gath luo niitä ihan tarpeeksi ilmaiseksi, joten turhaan niitä on lisää ottaa. Sitäpaitsi, en luovu Ku'gathista milloinkaan, huomattavasti parempi, kuin GUO IMO.Deetwo kirjoitti:Epidemus lista ilman nurglingeja? Ai ai ai ai.
Jostain noille prinsseille kuitenkin pitäisi keksiä pisteet breatheihin.. yhden saa kun poistaa täysin turhat instrumentit ja auran, mutta kolmas puuttuisi vielä.
Yksi asia mitä vähän myös kummastuttaa on tuo pistemäärä, mistä tulee 1700? Siihen se 50 pinnaa lisää niin alkaa olemaan pelivaraa jo vähän enemmän.
No ehkäpä voisi ottaa hieman niitä Lingeja. Mutta omissa peleissä Kukka on ottanut ihan mielekkäästi pisteensä kotiin.
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Kysyisin vielä (melkeinpä tyhmän) yhden kysymyksen: Millainen lista koituisi tämän ryhmärämän kohtaloksi?
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Melkein mikä tahansa missä on paljon AP2 ampumista.Abaddon71 kirjoitti:Kysyisin vielä (melkeinpä tyhmän) yhden kysymyksen: Millainen lista koituisi tämän ryhmärämän kohtaloksi?
Haitanneeko tuo, kun kerta 88% armeijasta koostuu pelkästä Inva-savesta?Deetwo kirjoitti:Melkein mikä tahansa missä on paljon AP2 ampumista.Abaddon71 kirjoitti:Kysyisin vielä (melkeinpä tyhmän) yhden kysymyksen: Millainen lista koituisi tämän ryhmärämän kohtaloksi?
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- Air Defence
FNP:en menettämistä tässä on varmaan haettu takaa. 5+ invulla saa noppakätensä jo myydä jollekkin sarvipäälle, jos sillä meinaa pelinsä pelastaa.Abaddon71 kirjoitti:Haitanneeko tuo, kun kerta 88% armeijasta koostuu pelkästä Inva-savesta?Deetwo kirjoitti:Melkein mikä tahansa missä on paljon AP2 ampumista.Abaddon71 kirjoitti:Kysyisin vielä (melkeinpä tyhmän) yhden kysymyksen: Millainen lista koituisi tämän ryhmärämän kohtaloksi?
Jaa FNP... ok. No, onneksi ei ole vastustajilla sellaisia möykkyjä paljoa. Mutta sitten, jos alan johonkin turnauksiin/peliporukoihin mennä niin...iikka kirjoitti:FNP:en menettämistä tässä on varmaan haettu takaa. 5+ invulla saa noppakätensä jo myydä jollekkin sarvipäälle, jos sillä meinaa pelinsä pelastaa.Abaddon71 kirjoitti:Haitanneeko tuo, kun kerta 88% armeijasta koostuu pelkästä Inva-savesta?Deetwo kirjoitti:Melkein mikä tahansa missä on paljon AP2 ampumista.Abaddon71 kirjoitti:Kysyisin vielä (melkeinpä tyhmän) yhden kysymyksen: Millainen lista koituisi tämän ryhmärämän kohtaloksi?
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!