Space Marine kehitys
- ThiefGarrett
Space Marine kehitys
ANTEEKSI ! Tämä on toinen posti heti perään mutta on eri aiheesta. Eli tässä olisi ensimmäisessä kuvassa kun viimesyksynä aloitin warhammereiden maalaustellistelun, ja tässä näkyy kehitys. Kertokaa rakentavaa kommenttia ja palautetta kuinka olen urallani edistynyt :) Tähän asti olen pitänyt ja on mukavaa puuhaa tehdä oma armeija ja taistella sillä.
- Liitteet
-
- Kehitys
- SpaceMarine Sarge.JPG (45.07 KiB) Katsottu 1336 kertaa
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
Re: Space Marine kehitys
Juu ainakin huomaa että kamera on vaihtunut huonompaan/valaistus. Mutta, mutta hienosti olet edistynyt . Paljon parempia kuin minulla.
-
TranssiApina
Tarvitsisi varmaan parempia kuvia tai jotain, itse en ainakaan kuvien miniatyyreissa huomaa ainakaan suurta eroa maalauksen tasossa :>
"If it bleeds, we can kill it."
Enkä usko että sitä voi verrata kahden eri miniatyyrin varrella maalaappas tactical marsu ja pistä ne vierekkäin niin nähdään.TranssiApina kirjoitti:Tarvitsisi varmaan parempia kuvia tai jotain, itse en ainakaan kuvien miniatyyreissa huomaa ainakaan suurta eroa maalauksen tasossa :>
Siis kyllä noista ehkä tarkkuudessa huomaa parannusta mutta et teknisesti ole kehittynyt yhtään. Tämä on meinaan sitä ihan samaa mattamaalausta jota kaikki opettelevat ensiksi.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
- ThiefGarrett
Mitä tarkoitat matta maalauksella ja mitä tekniikoita minun pitäisi oppia ja vaatiiko niihin mitään eri välineitä tai tököttejä. Drybrushi ja blend ovat ainakin käytössäni jossain osin.
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
- P. Ruuhijärvi
No et näytä ainakaan Edgaavan, eli korostetaan eri osien reunat tasaisesti. Pitäisi olla aika helppoa hommaa (ainakin minulle that is)Varhammeri kirjoitti:Mitä tarkoitat matta maalauksella ja mitä tekniikoita minun pitäisi oppia ja vaatiiko niihin mitään eri välineitä tai tököttejä.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Ja blendiä en tuosta kuvasta huomaa.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.