"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kohteenetsin(Targeter)

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Agent of Chaos

Kohteenetsin(Targeter)

Viesti Kirjoittaja Agent of Chaos »

Kohteenetsin(Targeter) antaa mitata ampumaetäisyyden jo ennen kohteen valintaa, eikö?

Tämän varusteen hintaa(enkä myöskään yllä olevaa tietoa) löytänyt avaruus mariinien koodeksista, joten 1)voisiko joku kertoa, mistä tämän hinnan löytää, jos sen löytää koodeksista?

Käytin etsi-toimintoa: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ta#p725954, mutta tässä on kyseessä tiedustelija(Scout)-ryhmä, mutta minä haluaisin tietää hinnan avaruus mariinien taktisen ryhmän veteraani kersantille. 2)Onko hinta sama 5 pistettä tiedustelija kersantille kuin veteraani kersantille?

3)Onko joissakin aseissa tämä varuste jo sisäänrakennettuna?

4)Onko kyseinen varuste kaaos mariinien käytettävissä?

Ensimmäinen viestini, joten hieman kirjoitus tyylistäni: en sotke englantia ja suomea keskenään, joten laitan englannin kielisen nimen sulkeisiin suomen kielisen perään, jos on mahdollisuuksia epäselvyyksiin.
janat

Re: Kohteenetsin(Targeter)

Viesti Kirjoittaja janat »

Agent of Chaos kirjoitti:Kohteenetsin(Targeter) antaa mitata ampumaetäisyyden jo ennen kohteen valintaa, eikö?

Tämän varusteen hintaa(enkä myöskään yllä olevaa tietoa) löytänyt avaruus mariinien koodeksista, joten 1)voisiko joku kertoa, mistä tämän hinnan löytää, jos sen löytää koodeksista?

Käytin etsi-toimintoa: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ta#p725954, mutta tässä on kyseessä tiedustelija(Scout)-ryhmä, mutta minä haluaisin tietää hinnan avaruus mariinien taktisen ryhmän veteraani kersantille. 2)Onko hinta sama 5 pistettä tiedustelija kersantille kuin veteraani kersantille?

3)Onko joissakin aseissa tämä varuste jo sisäänrakennettuna?

4)Onko kyseinen varuste kaaos mariinien käytettävissä?

Ensimmäinen viestini, joten hieman kirjoitus tyylistäni: en sotke englantia ja suomea keskenään, joten laitan englannin kielisen nimen sulkeisiin suomen kielisen perään, jos on mahdollisuuksia epäselvyyksiin.
Tietääkseni targeter on vain kaartille (storm troopers, hellguns), eivätkä marinet sitä saa. Eli:
1) kodeksista et hintaa löydä
2) marinet eivät saa targeteria
3) imperial guard storm troopereiden hellguneissa, muuten ei tietääkseni
4) ehei

Piste. Tiivistettynä siis: marinet eivät saa targeteria. Tietysti figuille voi sen liimata, mutta sääntöjä sille ei ole. Linkkaamassasi topicissa oli kyse jonkun itse tehdyn marinechapterin itse tehdystä epävirallisesta kodeksista.
Agent of Chaos

Viesti Kirjoittaja Agent of Chaos »

Kiitoksia. Minulla ei ole tästä enempää kysyttävää.
Black Legion: 1800p Blood Angels: 750p
5th Edition Battle Statistic:
BL: W:7 L:1 D:0, BA: W:2 L:1 D:0
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

janat kirjoitti:Tietääkseni targeter on vain kaartille (storm troopers, hellguns), eivätkä marinet sitä saa.
Targeter on kaartille ja inkvisitiolle. Ja kyllä, marinet eivät sitä saa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Abaddon71

Viesti Kirjoittaja Abaddon71 »

Örkkien Flash Gitzeilläkin se on periaatteessa. Vain eri nimellä.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Minua on tuon vehkeen toiminnassa on mietittänyt aina, että onko kohde modeli vai uniitti? Olettaisin sen olevan kohde modeli. Lisäksi, jos yksikössä on useita etsimiä, onko mahdollista jokaisella mitata etäisyyttä eri vihollisyksikköön? Oletaisin näin olevan. Mutta onko tietoa asiasta?
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Murhe kirjoitti:Minua on tuon vehkeen toiminnassa on mietittänyt aina, että onko kohde modeli vai uniitti? Olettaisin sen olevan kohde modeli. Lisäksi, jos yksikössä on useita etsimiä, onko mahdollista jokaisella mitata etäisyyttä eri vihollisyksikköön? Oletaisin näin olevan. Mutta onko tietoa asiasta?
Oman käsitykseni mukaan targeter antaa sinun periaatteessa valita ammuttavan unitin mitan kanssa, eli voit katsoa kantaako, jos ei kanna niin voit vaihtaa unittia jne.
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

sutenööri kirjoitti: Oman käsitykseni mukaan targeter antaa sinun periaatteessa valita ammuttavan unitin mitan kanssa, eli voit katsoa kantaako, jos ei kanna niin voit vaihtaa unittia jne.
Ainakin WH:n armory sen noin muotoilee.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”