"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hienoa metallia.

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
The most Dark Angel

Hienoa metallia.

Viesti Kirjoittaja The most Dark Angel »

Miten saisin aseisiin hienoa metallia? (En osaa käyttää NMM)
Xbox live_tag: Anavana

http://anssi1.webs.com/
Hammarist

Re: Hienoa metallia.

Viesti Kirjoittaja Hammarist »

Itse käytän seuraavanlaista keinoa.
Maalaan mustan pälle metalliosat vaihtelevasti boltgun metallilla ja Tin Bitzillä, sen jälkeen vaan drybrush chainmaililla ja tarvittaessa mithril silverillä. Päälle vielä musta ink wash. Omaan örkkiarmeijaan olen tälläisenään kelpuuttanut kaikki metalliosat.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Nykyisellään helpoin resepti taitaa olla haluttu metalliväri ja siihen kerros washia päälle. Esimerkiksi pohja Chainmaililla ja pesu Badab black washilla. Reunoja voi halutessaan vielä highlightata kuivaharjaamalla joko Chainmaililla uudestaan, tai Mithril silverillä.

Pääasia että et kuivaharjaa metalliväriä suoraan mustan päälle. Se ei oikeasti näytä hääviltä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Vaikka onkin suunnattu enemmän kokeneille maalareille ja showcase-tasoisille nappuloille Guild of Harmonyn metallien maalausartikkeli on parasta mitä olen tuosta aiheesta lukenut. Ja noita sen periaatteita voi oikein hyvin soveltaa armeijatasolla sunnuntaimaalarinkin kyvyin - erittäin mieltäavartava artikkeli kun on kyseessä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”