Puiden tekeminen
Re: Puiden tekeminen
Eivät valitettavasti ole kovin kestäviä kuivuttuaan, kuten eivät muutkaan luonnontuotteet ilman käsittelyä. Voihan noilla toki harrastaa halpaa testailua. Lopulliset ratkaisut on syytä vääntää rautalangasta tms.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Itse tein kentälleni puun LOTR:n sääntökirjassa olevan ohjeen pohjalta. Käytin rautalankaa, kiersin 3kpl toisiinsa kiinni ja alas tuleva osa eli ns. juuret vääntelin hieman kiemuralle. Tämän jälkeen, otin tavallista vihreää silkkipaperia suikalettain(n. 1cm leveitä, pituudella ei väliä) ja kiersin sitä rautalangan ympärille samalla liimaten. Kun olin rungon paksuuteen tyytyväinen, sirottelin hiukan hiekkaa ympäri runkoa, tietenkin liimaa olin sivellyt ennen tätä. Näin puuhun sain hieman ulkonäköä lisää. Latvastoon käytin naavaa, tätä hain metsästä männyn ja kuusen oksilta. Sitä vain lisäilin pikku hiljaa, kunnes mittasuhteet puun muihin osiin oli ok.
Maalailin Goblin Greenillä rungon. Sen jälkeen mustalla puun "varjokohtia". Tietenkin tuon varjopuolen teko olisi paljon tehokkaamman ja hienomman näköinen toisenlaisella menetelmällä, niin millä? Jag vet inte.
Oma puuni on kiinnitetty styroksilevyyn, johon puun lisäksi on lisäilty kivenmurikoita, tehty kanssa styroksista(materiaali voisi olla parempikin). Nämä murikat on vielä maalaamatta. Itse maaston pinnan käsittelin GW:n ruoholla. Koko maastosta ei ole vielä kuvaa, koitan tässä pian kuvailla niin näette hieman tulosta.
Maalailin Goblin Greenillä rungon. Sen jälkeen mustalla puun "varjokohtia". Tietenkin tuon varjopuolen teko olisi paljon tehokkaamman ja hienomman näköinen toisenlaisella menetelmällä, niin millä? Jag vet inte.
Oma puuni on kiinnitetty styroksilevyyn, johon puun lisäksi on lisäilty kivenmurikoita, tehty kanssa styroksista(materiaali voisi olla parempikin). Nämä murikat on vielä maalaamatta. Itse maaston pinnan käsittelin GW:n ruoholla. Koko maastosta ei ole vielä kuvaa, koitan tässä pian kuvailla niin näette hieman tulosta.
- piude
Tuo pulloharja idea on aika toimiva ajatus voin pistää kuvia omista tekemistä pulloharja puista tänne myöhemmin kuhan saan nyt taistelutarvikkeesta ruohot tänne meille.
"A good commander does not need to take risk - he merely waits to do so."
Tactica Imperium
Tactica Imperium