Kääpiö blogi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Weedeeo

Re: Kääpiö blogi

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Ihan jänski figu. Veikkaan että aika monikin vaipuis masennukseen jos boollssit leikattais pois..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Lind The ChessMaster kirjoitti: Leikkaas kalu pois ja testaa... :D
Minä mielelläni säilyttäisin kyseenalaisen lisääntymiskykyni vielä hetken :P

Mutta en nyt usko että siitä mitään täydellistä sortumista koituisi, kyllä minä olen saanut aika monesta asiasta elämässä nautittua ilman että olen joutunut käyttelemään vehjettäni. Seksi on loppujen lopuksi vain yksi miellyttävä asia elämässä, olkoonkin että parhaitten joukossa :/
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
General Eurond

Viesti Kirjoittaja General Eurond »

No niin, kun nyt pikkuhiljaa päästään pois tästä sisukkuuskinailusta ja keskityttäis itse figuun. Mun mielestäni toi on aivan julmetun hauska idea. Sen erottaa ainakin joukosta. Oletko tosin miettinyt miten saat sen mahtumaan sotilaittensa viereen tuon GW:n kanssa, vai rullaako tämä yksinään taistelukentällä?
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.

Enkä vieläkään ole täydellinen.
JudoJappiainen

Viesti Kirjoittaja JudoJappiainen »

General Eurond kirjoitti:No niin, kun nyt pikkuhiljaa päästään pois tästä sisukkuuskinailusta ja keskityttäis itse figuun. Mun mielestäni toi on aivan julmetun hauska idea. Sen erottaa ainakin joukosta. Oletko tosin miettinyt miten saat sen mahtumaan sotilaittensa viereen tuon GW:n kanssa, vai rullaako tämä yksinään taistelukentällä?
Yksikön kulmaan?

Aika ovela idea sinänsä. Tiukan paikan tullen kaverihan voi kaataa kärrynsä ja esittää ruumiinsa toista puolikasta.
Kun et halua, että heität D6lla 1, siitä nimenomaan tulee 1.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”