Riversmouth Cup 2008
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Riversmouth Cup 2008
Tänään se alkaa, ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua...ja sen kummemmat pörröilyt jätän niille jotka osaavat kirjoittaa =)
1. kierros (kierrosaikaa ensi maanantaihin asti, alustavasti, jatketaan jos tarvetta ilmenee, pyrkimys 1 vko / kierros)
Sebastian Schiavone vs Saku Parviainen (haaste)
Kalle Koskivirta vs Marko Romppanne
Kari Multanen vs Joni Tanskanen
Lauri Lattu vs Topi Paavilainen
Tuikatkaa (ja päivittäkää (edit) tietonne sitä mukaa kun muutosta tapahtuu) tiiminne BB - tiimit threadiin.
Fantsulla on kaksikin lautaa käytössä tällä hetkellä, tervetuloa painimaan, käyttäkää vaikka tätä threadia ottelupäivienne sopimiseen.
Marko
1. kierros (kierrosaikaa ensi maanantaihin asti, alustavasti, jatketaan jos tarvetta ilmenee, pyrkimys 1 vko / kierros)
Sebastian Schiavone vs Saku Parviainen (haaste)
Kalle Koskivirta vs Marko Romppanne
Kari Multanen vs Joni Tanskanen
Lauri Lattu vs Topi Paavilainen
Tuikatkaa (ja päivittäkää (edit) tietonne sitä mukaa kun muutosta tapahtuu) tiiminne BB - tiimit threadiin.
Fantsulla on kaksikin lautaa käytössä tällä hetkellä, tervetuloa painimaan, käyttäkää vaikka tätä threadia ottelupäivienne sopimiseen.
Marko
Re: Riversmouth Cup 2008
Saku, pelataan potkupalloa perjantaina, taikka lauantaina. Tiistaista torsmaihin olen metsässä viitan ja hopeapatukan kanssa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Milloinkas Karille kävisi ottelu?
Itse olen varattu toisaalle viikonloppuna, jotenka viikolla joku päivä olis hyvä. Miltä torstai kuulostaa?
Itse olen varattu toisaalle viikonloppuna, jotenka viikolla joku päivä olis hyvä. Miltä torstai kuulostaa?
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
-
Multatunkio
Torstai kuulostaa hyvältä, koko päivä on mulla vapaana. Pelaataanko heti puolenpäivän aikaan vai onko parempia ehdotuksia ajalle?
Eipäs ole. Siis torstaina klo. 12.Multatunkio kirjoitti:Torstai kuulostaa hyvältä, koko päivä on mulla vapaana. Pelaataanko heti puolenpäivän aikaan vai onko parempia ehdotuksia ajalle?
Marko Romppanen - Kalle Koskivirta DRAW
Muumiot ylisuorittivat molempien nirhatessa kaaostiimiltä pedon raadoksi, toinen sai vielä kopattua MVP:n (ja toki Kallen MVP meni kuolleelle pedolle) ja skillasi Guard:in verran.
Marko
Muumiot ylisuorittivat molempien nirhatessa kaaostiimiltä pedon raadoksi, toinen sai vielä kopattua MVP:n (ja toki Kallen MVP meni kuolleelle pedolle) ja skillasi Guard:in verran.
Marko
-
Multatunkio
Kari Multanen (Orcs) - Joni Tanskanen (Dwarfs)
Örkit voittivat varsin lyhyen ja vähäverisen pelin 1-0.
Pelin alkaessa yleisön 14 000 huligaania olivat vielä aika hyvällä mielellä, koska luulivat raukat että kohta kentällä virtaisi veri. Valitettavasti ensimmäinen puoliaika meni lähinnä vastustajia sopuisasti halaillessa ja pikkuisen töniessä, ainoastaan yksi kääpiö-linjuri jäi peikon alle ja joutui seuraamaan loppupelin sivusta. Puoliajan lopusta väkivallasta huolehti yleisö itse, kaksi kääpiötä joutui raivostuneen yleisön kynsiin ja toinen loukkaantui vakavasti (-1 str)... Jossain siellä välissä örkkien suuri sankari Uzrog onnistui muiluttamaan pallon maaliin ja käppänät eivät enää kerinneet vastata ennen puoliajan loppua.
Väliaika show:n aikanakaan ei kentällä nähty väkivaltaa, koska ainoastaan kääpiöt olivat vaivautuneet tuomaan paikalle cheerleaderin. Yleisö pillastui moisesta pahemman kerran ja vyöryi toisen puoliajan alussa kentälle ja pisti käyntiin oikein kunnon tappelun. Tuomari oli liian peloissaan keskeyttääkseen mokoman nujakan ja se loppui vasta kun faneilta loppui puhti 6 vuoroparia myöhemmin... Loppupeli meni painimiseksi kun kääpiöt eivät enää kerinneet maalialueelle (eikä kukaan siltikään loukkaantunut).
Eipä siinä kummempia tosiaan tapahtunut, yksi kääpiö linjuri otti -1 str:ää, muita "vahinkoja" ei sattunut. Kääpiöiden MVP meni linjurille numero 10, örkit palkitsivat ansaitusti maalin tehneen Uzrogin ja tämä oppi Tacklen.
Örkit voittivat varsin lyhyen ja vähäverisen pelin 1-0.
Pelin alkaessa yleisön 14 000 huligaania olivat vielä aika hyvällä mielellä, koska luulivat raukat että kohta kentällä virtaisi veri. Valitettavasti ensimmäinen puoliaika meni lähinnä vastustajia sopuisasti halaillessa ja pikkuisen töniessä, ainoastaan yksi kääpiö-linjuri jäi peikon alle ja joutui seuraamaan loppupelin sivusta. Puoliajan lopusta väkivallasta huolehti yleisö itse, kaksi kääpiötä joutui raivostuneen yleisön kynsiin ja toinen loukkaantui vakavasti (-1 str)... Jossain siellä välissä örkkien suuri sankari Uzrog onnistui muiluttamaan pallon maaliin ja käppänät eivät enää kerinneet vastata ennen puoliajan loppua.
Väliaika show:n aikanakaan ei kentällä nähty väkivaltaa, koska ainoastaan kääpiöt olivat vaivautuneet tuomaan paikalle cheerleaderin. Yleisö pillastui moisesta pahemman kerran ja vyöryi toisen puoliajan alussa kentälle ja pisti käyntiin oikein kunnon tappelun. Tuomari oli liian peloissaan keskeyttääkseen mokoman nujakan ja se loppui vasta kun faneilta loppui puhti 6 vuoroparia myöhemmin... Loppupeli meni painimiseksi kun kääpiöt eivät enää kerinneet maalialueelle (eikä kukaan siltikään loukkaantunut).
Eipä siinä kummempia tosiaan tapahtunut, yksi kääpiö linjuri otti -1 str:ää, muita "vahinkoja" ei sattunut. Kääpiöiden MVP meni linjurille numero 10, örkit palkitsivat ansaitusti maalin tehneen Uzrogin ja tämä oppi Tacklen.
Lauri/entrooppi, milloin ehtisit pelata palloa? Mulle kävisi parhaiten huomenna (mihin aikaan vaan), lauantaina olen häissä. Tietty jos ei huominen sulle käy niin siirretään ensiviikon alkuun, mutta olis kiva saad akuitenkin nyt samalla viikolla kun muutkin ottelut.
Jees, eli kaaoksen peli alkoi lupaavasti, mutta koutsi (=allekirjoittanut) unohti sen perkkeleen vuorocounterin kolme kertaa peräkkäin ekalla puoliajalla ja menetti re-rolleja liiankin ratkaisevasti tämän johdosta. Yksi maali kuitenkin saatiin aikaan kaikesta huolimatta. Uhreja tuli saatuun rahamäärään nähden aivan liikaa, sillä apoa en saanut hankittua, kun massit menivät toisen kuolleen petomiehen korvaamiseen.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
No siellähän se voittaja oli jo remakasti kehunut itseään ja dissannut minun kaljaan meneviä pikkumiehiä.
[Vetoan häviön syyksi krapulaa.]
Eipä ollu todellakaan kääpiöillä nyt touchi kunnossa, ku eivät onnistuneet ryttäämään ainuttakaan örkkiä... Kprkl.
ja todellakin yksi blockerini mursi solisluunsa, joten bye bye st. [-1st] Ja tietenkään ei voi tulla seuraavaan peliin onneton.
Pelillisesti ikävää, mutta muuten suuresti riemastuttavaa, oli todellakin se yleisön raivostuminen, joka vei yli puolet toisesta puoliajasta.
[Hieno mielikuva kentän tapahtumista ;P]
Pitääpä lisätä pojille päivittäistä olut annosta, josko se siitä taito tokenis... vai vähentääkkö...naah...
[Vetoan häviön syyksi krapulaa.]
Eipä ollu todellakaan kääpiöillä nyt touchi kunnossa, ku eivät onnistuneet ryttäämään ainuttakaan örkkiä... Kprkl.
ja todellakin yksi blockerini mursi solisluunsa, joten bye bye st. [-1st] Ja tietenkään ei voi tulla seuraavaan peliin onneton.
Pelillisesti ikävää, mutta muuten suuresti riemastuttavaa, oli todellakin se yleisön raivostuminen, joka vei yli puolet toisesta puoliajasta.
[Hieno mielikuva kentän tapahtumista ;P]
Pitääpä lisätä pojille päivittäistä olut annosta, josko se siitä taito tokenis... vai vähentääkkö...naah...
Eli necrojen ja rottien kohtaamisessa Gutter Runnerit juoksivat niin kuin vain Gutter Runnerit osaavat, scorettaen peräti neljä TD:tä. Ihmissusi onnistui räpeltämään yhden maalin, casualtyjen osalta tulos oli laihempi: Stormvermin ja Skaven Lineman skippaavat seuraavan pelin, mutta Wighti tappoi itsensä kompastuen rotan vahingossa tiellä olleeseen jalkaan. Eli se yksi pakollinen RIP saatiin aikaiseksi kuitenkin.
Gutter Runnerit yllättäen saivat Improvementiakin, toinen Strenaa ja toinen Blockin.
Gutter Runnerit yllättäen saivat Improvementiakin, toinen Strenaa ja toinen Blockin.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
You shall taste elf flesh!
Eli siis, mikäli tonttuja ei pelota liikaa tai turnausjärjestäjälle ole mitään toisen kierroksen haasteita vastaan, niin voisin heittää haasteen ensi kierrokselle, kokeillaan, kumpi juoksee kovempaa.
Mites olis, Sebastian, virallinen urheilumatsi?
Eli siis, mikäli tonttuja ei pelota liikaa tai turnausjärjestäjälle ole mitään toisen kierroksen haasteita vastaan, niin voisin heittää haasteen ensi kierrokselle, kokeillaan, kumpi juoksee kovempaa.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Kakkoskierroksella ihmiset vs. mutantti hirviö peto ihmiset:
Kaaos ei ollut lähelläkään maalintekoa koko pelin aikana. Humikset saivat kaksi tatsdaunia, kummatkin aikamoisen kikkailun jälkeen. Ihmisten kynnet repivät panssaria hyvin, mutta ylsivät vain KOihin. Onneksi sentään minä onnistuin saamaan pelin aikana sen yhden pakollisen tapon (RIP thrower), ja lisäksi vielä yhden vaivaisen badly hurtin.
Kaaos ei ollut lähelläkään maalintekoa koko pelin aikana. Humikset saivat kaksi tatsdaunia, kummatkin aikamoisen kikkailun jälkeen. Ihmisten kynnet repivät panssaria hyvin, mutta ylsivät vain KOihin. Onneksi sentään minä onnistuin saamaan pelin aikana sen yhden pakollisen tapon (RIP thrower), ja lisäksi vielä yhden vaivaisen badly hurtin.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Haaste otettu vastaan. Haltiat pyyhkivät rotilla potkupallokenttää tiistaina, kuten puhetta oli.Entrooppi kirjoitti:You shall taste elf flesh!
Eyes that fire and sword have seen
Ei ne cassut vaan ne maalit =).calmari kirjoitti:Kakkoskierroksella ihmiset vs. mutantti hirviö peto ihmiset:
Eka maali oli kieltämättä aika kaunis. Kaaos warru kaadetaan pallon päälle ja pallo pomppaa pois beastmanin tackle zonesta, throweri käy nostamassa, passaa sen maalilinjan vieressä olevalle blitzerille, joka saa kopin ja juoksee maaliin. Kaikki ilman rerolleja. Toinen maali onnistuikin yhden 1d pushin ja 3+ handoffin ansiosta, jolloin blitzeri pääsi irtautumaan keskeltä beastman laumaa.
Kaamos hallitsi peliä jatkuvasti, mutta heti kun yksikin virhe/huono heitto tapahtui niin ihmiset pääsivät rokottamaan.
No, jospa vielä ensi peli ilman apoa. Eihän salama voi osua samaan paikkaan kolmesti peräkkäin, eihän? Voisi harkita ogren hankkimista ensi pelin jälkeen (joka onkin reilun kuukauden päästä). Ei oikein homma toimi ilman sitä..
2. kierros
Sebastian Schiavone vs Lauri Lattu (haaste)
Saku Parviainen vs Kalle Koskivirta (lomasäätöhaaste)
Marko Romppanen vs Joni Tanskanen
Kari Multanen vs Topi Paavilainen
Dodi, seuraava kierros, viikon kierrosajoissa taidetaan pysyä nätisti kaikesta lisäsäädöstä huolimatta. Saku tosiaan pelasi jo toisen kierroksen pelinsä koska katoaa jonnekin venäjälle muutamaksi viikoksi eikä halunnut missata kahta peliä.
1. kierros toi 7 RIP:iä, katsotaan miten käy toisella kierroksella =)
Marko
Sebastian Schiavone vs Lauri Lattu (haaste)
Saku Parviainen vs Kalle Koskivirta (lomasäätöhaaste)
Marko Romppanen vs Joni Tanskanen
Kari Multanen vs Topi Paavilainen
Dodi, seuraava kierros, viikon kierrosajoissa taidetaan pysyä nätisti kaikesta lisäsäädöstä huolimatta. Saku tosiaan pelasi jo toisen kierroksen pelinsä koska katoaa jonnekin venäjälle muutamaksi viikoksi eikä halunnut missata kahta peliä.
1. kierros toi 7 RIP:iä, katsotaan miten käy toisella kierroksella =)
Marko
PÄIVITTÄKÄÄ TIIMIROSTERINNE TUONNE THREADIIN!!
kts.
Marko
kts.
Marko
-
Multatunkio
Topi hoi!
Olen sattuneesta syystä jumissa anoppilassa keskiviikko aamuun asti, elikkä onnistuisiko peli loppuviikosta? Mulla on kaikki päivät torstaista eteenpäin ihan avoinna. Voisin tässä nyt heittää pallon sulle ehdottamalla torstaita, vaikka taas puolilta päivin.
Olen sattuneesta syystä jumissa anoppilassa keskiviikko aamuun asti, elikkä onnistuisiko peli loppuviikosta? Mulla on kaikki päivät torstaista eteenpäin ihan avoinna. Voisin tässä nyt heittää pallon sulle ehdottamalla torstaita, vaikka taas puolilta päivin.
Hitto, mie taas lähden keskiviikkoaamuna lieksaan, ja tulen pois perjantaina illalla. Lauantaina periaatteessa ehtisinkin, mutta sillon taas jaan heilejä. Joten sovittaisiinko näin alustavasti lauantaina klo 15? Sillon varmaan oon jo jakanu lehet. Jos tulee kova kiire niin pistän sulle vaikka viestiä - sun numerohan kai löytyy täältä foorumilta?Olen sattuneesta syystä jumissa anoppilassa keskiviikko aamuun asti, elikkä onnistuisiko peli loppuviikosta? Mulla on kaikki päivät torstaista eteenpäin ihan avoinna. Voisin tässä nyt heittää pallon sulle ehdottamalla torstaita, vaikka taas puolilta päivin.
-
Multatunkio
Onnistuu, alustavasti siis lauantaina kello 15.00. Mun numero löytyy tuolta yhteystiedot threadista jos sitä satut tarvitsemaan.