Lotria Lahdessa, 19.7
Re: Lotria Lahdessa, 19.7
Juu mä järkkään aina sen pari turnausta ja sitten katotaan että millon ois kalenterissa tilaa. seuraavat kaks on noita muita corepelejä (muut ei sit järkkää lotreja täällä...), enkä tiiä miten heti uudestaan tulee tilausta lotriturnaukselle kun pelaajien kiinnostus on näin korkeella tasolla...
ps: ole hyvä
ps: ole hyvä
Höh, kyllä sitä kiinnostusta on... Minä ainakin osoitin kiinnostukseni tulemalla paikalle, mutta muiden puolesta en sitä tietenkään voi tehdä. Harmi kyllä että populaa ei tullut paikalla sen enempää. Pointtini kuitenkin, kyllä tilausta LotRille on! Laittakaa vaikka turnausmaksu kymmeneen euroon, ja vähän isompi turnaus, eli palkinnot 1. - 3. sijalle sun muuta, ja ainakin samat naamat varmaan tulee. Noh, minä ainakin.
Nooh, mä luulen ettei ongelma ole turnausmaksuissa, enkä usko että palkinnoissa, pelaamisen ilostahan tätä tehdään, eikä firma varsinaisesti voittoa noilla osallistumismaksuilla tee :P Nyt oli about puolet varmoista nimistä poissa, sekä kourallinen randomeita, mutta positiivisesti tosiaan oli uusiakin naamoja (okei yksi). Kaipa se siitä... Elokuussa ei ainakaan siis ole lotria, katotaan sitten.
Ok. Ja jep, kyllä meitä uusiakin on!
Joo, ehkä LOTR ei vedä tuollaista turnausta täyteen 2kk välein. Itsellä on ainakin sellainen fiilis, että "justhan mää siellä kävin". Toki päälle vielä akuutti rahapula ja muut vaikoiselitykset jne.
Kaipa tuo LOTR voisi tuolla konseptilla jonkun n. 3-4 turnausta vuodessa (eli about 3-4 kk välien) vetää täyteen.
Kaipa tuo LOTR voisi tuolla konseptilla jonkun n. 3-4 turnausta vuodessa (eli about 3-4 kk välien) vetää täyteen.
Phil Kelly says "No!"
No turnaus pelattiin ja voitettiin. Shadow Lord teki tehtävänsä. On se kyllä kaamean kova nappi. Haltiatkin pitchedissä vaan juoksee päin eikä ammu ollenkaan. Aika hurjaa. No mutta juu...
No tod.näköisesti Loimaa vetää jonkin turnauksen jossain välissä, mutta menee varmaan talven puolelle. Olisin tod.näköisesti yrittänyt saapua paikalle jos ei olisi ollut ohjelmaa samalla päivällä.
Kerropas lisää, voisit vaikka aloittaa kertomalla missä Loimaa sijaitsee :DmiQ kirjoitti:No tod.näköisesti Loimaa vetää jonkin turnauksen jossain välissä, mutta menee varmaan talven puolelle. Olisin tod.näköisesti yrittänyt saapua paikalle jos ei olisi ollut ohjelmaa samalla päivällä.
Turusta n. 67 km ja tampereelta vähän enemmän. Turun ja Tampereen välissä siis. Olen järjestänyt turnauksen jo kahdesti ja kolmas todennäköisesti tulee, mutta se onkin vasta vähän ajan kuluttua.