"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lentolaivue (elduja 1,5k)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
togottaja

Lentolaivue (elduja 1,5k)

Viesti Kirjoittaja togottaja »

LISTAA MUOKATTU:

HQ

Farseer 98
Runes of Warding, Singing Spear
Doom

ELITE

8 Fire Dragons 128

Wave Serpent 145
Bright Lance
Spirit Stones

6 Harlequins 162
Harlequins Kiss
Shadow Seer

TROOP

8 Dire Avangers 128
Exarch: 2 Shuriken Catapults
Blade Storm

Wave Serpent 145
Bright Lance
Spirit Stones

3 Jet Bikes 66

FAST ATTACK

6 Warp Spiders 132

HEAVY SUPPORT

Fire Prism 160
Holofields, Spirit Stones

Fire Prism 160

Falcon 175
Scatter Laser

TOTAL: 1499

Uusi yritys! =)
Viimeksi muokannut togottaja, Ma 21.07.2008 12:59. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
dlb

Re: Lentolaivue (elduja 1,75k)

Viesti Kirjoittaja dlb »

oon kuullu et 5th edikassa skimmerit ei hajoa immotessaan, jos kaahasivat alle 12" ja saivat ampua. jotenkin luulen että ainakin fire primsmeistä on enemmän apua ampuessaan joten vectored enginet niillä on turhia, itse ottaisin pois, 40pts muuhun
We march trough sand and dust and bring only deaht with us.
togottaja

dlb kirjoitti:oon kuullu et 5th edikassa skimmerit ei hajoa immotessaan, jos kaahasivat alle 12" ja saivat ampua. jotenkin luulen että ainakin fire primsmeistä on enemmän apua ampuessaan joten vectored enginet niillä on turhia, itse ottaisin pois, 40pts muuhun
hmm juu hyvä pointti.
-En ole varma miten näitä 5. edikan turnauksia aletaan toteuttaa, jos troopit ei ole niin tärkeitä niin heitän ilman muuta jet biket pois, tuollaisinaan täysin turhia.. Tuli huomattua tänään testipelissä IG!tä vastaan xD
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Kun ei vielä ole omaa sääntökirjasta, mutta mitä muut ovat sanoneet että ainoat scoring unitit ovat infantry troopit. Miksi siis mopedien kohdalla mainitset että "leijahtelee ympäriinsä ja hyppää objektiivin päälle"? Eli jos näin on, tarvitset useamman inf troopin.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

camoflame kirjoitti:Kun ei vielä ole omaa sääntökirjasta, mutta mitä muut ovat sanoneet että ainoat scoring unitit ovat infantry troopit. Miksi siis mopedien kohdalla mainitset että "leijahtelee ympäriinsä ja hyppää objektiivin päälle"? Eli jos näin on, tarvitset useamman inf troopin.
Sääntökirjassa puhutaan vain troop yksiköistä. Mitään erillistä mainintaa, että infantry voi vain scorettaa ei ole, paitsi 3 eri mainintaa: Koneet, swarmit tai ryhmät joilla on jokin erikoissääntö scorettamiseen. s.90...
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
dlb

Viesti Kirjoittaja dlb »

sen verran, joo, tiiän että vaan troop- choicet on scoring unitseja ja se sit voi millä vaan vahvuudella sitä pitää
We march trough sand and dust and bring only deaht with us.
togottaja

Re: Lentolaivue (elduja 1,5k)

Muutin listaa pienemmäksi. Pitää kokeilla noita ei-niin-varustettuja lentolaivoja. Tuskin mitään ongelmaa jos ajelee sitä 12" vauhtia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”