Itse asiassa ensimmäinen maasto minkä olen tehnyt ja varsin tyytyväinen olen. Nyt ku oon kunnon värkit saanu hankittua niin tehotuotanto voi alkaa.

Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
jefester kirjoitti:Maalasitko ton ite? Ja jos maalasit niin miten? (kysymys vain ylläri ylläri)
Sitten itse maastonpalan kommentointiin. Kokonaisuutena raunio on kaunis. Maalaus on mukavan pehmeää, ja raunio kivan näköinen. Halkeamista, räjähdysjäljistä ja romahtaneista kohdista taas olen vähän eri mieltä. Jostain syystä ne näyttävät nyt ns. sarjakuvamaisilta, ne ovat epärealistisen symmetrisiä ja siistejä. Necron-kuvassa vasemmalla oleva seinänpätkä, se matalin, on turhan tasainen päältään. Seinissä olevat isot räjähdysjäljet ovat symmetrisiä ja tähtimäisiä, toisin kuin ne oikeasti olisivat. Kaiken maailman roinaa ja romahtanutta kiveä on liian vähän, mutta toisaalta tämä on aina asia, josta joutuu tinkimään pelattavuutta ajatellen.Chavez kirjoitti:Maalattu marketista ostetuilla perus akryylimaaleilla.
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Ehjät rakennukset ovat pelillisesti hankalampia. Niihin ei yleensä pääse sisään kuin yhtä kautta, eivätkä isommat laitteet mahdu sisään ollenkaan. Lisäksi ehjästä rakennuksesta täytyy tehdä purettava, niin että saat katon ja mahdolliset ylemmät kerrokset pois pelaamisen tieltä. Pelillisiä syitä siis isoksi osaksi, ja tuovathan rauniot enemmän sotatantereen tunnelmaa.Imperiumin kaarti kirjoitti:Yhdyn kaikkiin yllä sanottuihin mielipiteisiin, mutta ainainen rojun puuttuminen rakennuksien luota on ongelma. Onko kenelläkään tullut koskaan mieleen, että sitä on voitu siirtää syrjään asemien tieltä. Saahan Leman Russiinkin etu kauhan kiinni halutessaan..
Heitänpä näinkin villin kysymuksen, että miksi kukaan ei tee ehjiä rakennuksia?