HQ:
Dark Eldar Lord (Archon) 60
Agoniser +20
Splinter Pistol +1
Shadowfield +25
=106
Retinue:
5 Dark Eldar Warriors 40
2x Splinter Cannons +20
=60
Urien Rakarth, Master Haemonculus 100
Retinue:
4 Über Grotesques 60
= 160
Elites:
10 Dark Eldar Wyches 120
Succubus +8
10x Wych Weapon +10
=138
Raider 55
Night Shield +15
=65
Troops:
10 Dark Eldar Warriors 80
2x Dark Lance +20
= 100
10 Dark Eldar Warriors 80
2x Splinter Cannon +20
= 100
Raider 55
Disinteragtor +5
Night Shield +15
=70
Fast Attack:
3 Reaver Jetbikes 75
2x Shredder +30
= 105
3 Reaver Jetbikes 75
2x Blaster +20
= 95
Total Cost: 999
Models In Army: 37
Vehicles In Army: 2
Kaveripeliin Witch Huntereita vastaan.
Kommentteja tulemaan.
Dark Eldarit 1000pts.
Re: Dark Eldarit 1000pts.
RUN:ista huolimatta HQ:illa menee hetki päästä Closikseen joten suosittelisin näille Raideria alle. Joko siirtämällä Warruilta jotka kuitenkin pystyvät liikkumaan ja ampumaan mukavasti tai sitten Shredder Jetbike ryhmä pois ja Raideria molemmille.
Nämä napit (Archon ja Urien) ovat sen verran mukavia sankareita käsirysyssä ettei sitä kannata jättää käyttämättä tai tuurin varaan sinne asti pääsemista.
Warrut nyt on jo perustoimivassa muodossa. Ja "pakollinen" Blaster ryhmäkin löytyy. Eli niitä ainaisia Raidereita taas huudetaan DEldareille. Itseäni rasittavat koko vehkeet rumuutensa ja piste/rahallinenhinta suhteensa takia.
Yksi voisi olla että jos et halua Raidereita lisää ja luotat Wycheihin niin otat Urienin ja Yyberit kokonaan pois ja lisää Warruja ja Jetbikejä tilalle. Tämänkin olen huomannut toimivan.
Nämä napit (Archon ja Urien) ovat sen verran mukavia sankareita käsirysyssä ettei sitä kannata jättää käyttämättä tai tuurin varaan sinne asti pääsemista.
Warrut nyt on jo perustoimivassa muodossa. Ja "pakollinen" Blaster ryhmäkin löytyy. Eli niitä ainaisia Raidereita taas huudetaan DEldareille. Itseäni rasittavat koko vehkeet rumuutensa ja piste/rahallinenhinta suhteensa takia.
Yksi voisi olla että jos et halua Raidereita lisää ja luotat Wycheihin niin otat Urienin ja Yyberit kokonaan pois ja lisää Warruja ja Jetbikejä tilalle. Tämänkin olen huomannut toimivan.
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
-
Kirjotusvihe
Re: Dark Eldarit 1000pts.
Raider squadiin ei taida kahta splinter cannonia saada. Codexia ei ole käden ulottuvilla mutta näin muistelisin.
Wychitkin voisivat kaivata kranaatteja
Wychitkin voisivat kaivata kranaatteja
Sielu päivässä pitää slaaneshin loitolla