"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

örkki stormboyt

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Hihhuli

örkki stormboyt

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

Elikkä olen tilaamassa bootstepistä örkki storboysseja, mutta paketissa tulee vain 8 heppua, mutta tarvitsisin 10, enkä viitsi tilata toista pakettia jotta saisin 2 lisää..
joten mistä saisi väkerrettyä rokkitpackit kahdelle normi örkille?
abcdefg

Re: örkki stormboyt

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

1) Ostaa joltakin niitä ukkoja 2kpl
2) Ostaa reppuja jos jostain löytyy ylimääräsiä
3) hankkii Jump packeja mariineilta
4) leikkaa sahalla raketin kahtia ja stuffaa molempiin ne toiset päät, voisi toimia

5) no ideas...
2
Hihhuli

Lind The ChessMaster kirjoitti:1) Ostaa joltakin niitä ukkoja 2kpl
2) Ostaa reppuja jos jostain löytyy ylimääräsiä
3) hankkii Jump packeja mariineilta
4) leikkaa sahalla raketin kahtia ja stuffaa molempiin ne toiset päät, voisi toimia

5) no ideas...
kun on hankala ostaa mistään, GW kun ei myy nuita packejä erikseen, ja yksttäin voi ostaa vain nobeja..
Hammarist

Viesti Kirjoittaja Hammarist »

Luulisihan sitä nyt että esm. sotun osta/ myy palstalta saa.
Itseni tekisi mieli kokeilla konffata rokkit pack IG:n hunter- killer missilestä.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
SilverSeed.eu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

Hihhuli kirjoitti: kun on hankala ostaa mistään, GW kun ei myy nuita packejä erikseen, ja yksttäin voi ostaa vain nobeja..
Itseasiassa GW lopetti Stormboyzien myynnin kokonaan, ja tilalle tulee/tuli pelkkiä moottoreita sisältävä boksi, joka on saatavilla Direct orderista. Eli ne mitä kelläkin on nyt hyllyissään storm boyzeja on viimeiset. Niitä ei pahemmin enää jälleenmyyjät saa.

raketin confaus on loppuviimein kohtuu helppoa. Painat yhden raketin kärjen greenstuffiin (tai vastaavaan), otat irti ja annat massan kovettua muotiksi. Sitten kun muotti on kuiva teet massasta pötköä joka on hieman monttua kapeampi. Painat sen monttuun lujasti ja puristat kynsin/työkaluin montun reunamat täyteen. Irroitat muodon montusta ja leikkaat irti pötköstä. Näitä teet haluamasi määrän. Niille sitten katkot ohuesta muoviputkesta tai tangosta rungot, ja teet jostain karkkirasiasta tms siivekkeet.

Reppuruumiissa tulee erilainen vartalo, jossa on jotain vyöremeleitä ja vastaavia, jotka nekin on kohtuu helppo tehdä muovailumassasta.
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Itse ainakin tekisin näin:

Ota jotain halpaa muovailumassaa(fimo?). Pyöritä pötkö joka terävöityy toisesta päästä raketin kärjeksi ja leikkaa toinen puoli litteäksi. Voit myös viiltää raketin rungon ja "kärjen" väliin viillon.
Sitten pahvista/plasticardista siivet raketille. Raketista johtoja örkin mahaan, ja päälle pahvi/plasticard -levy, johon greenstuffista nappeja.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

raketin pääksi kelpaisi varmaan vanhan ilotulitteen pää (semmonen mikä näyttää raketin kärjeltä). Tajusitte kai.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Tai sitten konvaat ne 2 örkkiä roikkumaan lentävien storm boyzien nilkoista. ;)
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

Tee pelkkä raketin teline ja maalaa osa selästä ja päälaki nokiseksi. Voisi tulla ihan vinkeä, pitääpä itse kokeilla.
Hihhuli

Juige kirjoitti:Tee pelkkä raketin teline ja maalaa osa selästä ja päälaki nokiseksi. Voisi tulla ihan vinkeä, pitääpä itse kokeilla.
toi oli hyvä :D pitää kokeilla..
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Hihhuli kirjoitti:
Juige kirjoitti:Tee pelkkä raketin teline ja maalaa osa selästä ja päälaki nokiseksi. Voisi tulla ihan vinkeä, pitääpä itse kokeilla.
toi oli hyvä :D pitää kokeilla..
Vielä semmoinen hölmistynyt ilme stuffista niin hyvä!
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Miten olisi örkki propellihattu päässään ; )
Mutta siis, örkkien kanssa saa käyttää mielikuvitustaan. Mielestäni nuo muutama edellämainittu idea olivat loistavia, samoin kuin mikä vain erikoisempi tapa lentää. Tällaiset konffaukset tuovat myös lisää ilmettä armeijalle.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

konvertoi örkille tiukka sininen puku jossa on teräsmiehen logoa muistuttava logo jossa lukee jotain örkkimäistä. Laita se sitten hyppään semmosessa teräsmiehen lentoasennossa kiven päältä. Voisi olla hieno. Jos ymmärsitte.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Hihhuli

Rod kirjoitti:konvertoi örkille tiukka sininen puku jossa on teräsmiehen logoa muistuttava logo jossa lukee jotain örkkimäistä. Laita se sitten hyppään semmosessa teräsmiehen lentoasennossa kiven päältä. Voisi olla hieno. Jos ymmärsitte.
hah :D punasen kolmion keskelle keltasella WAAAGH!
Pikkuauto

Viesti Kirjoittaja Pikkuauto »

Tee vaikka sellanen kovera rinkula=painovoimakumooja niiku vaikka nekrojen destroyereilla örkin jalkojen alle vaikka jos on semmonen dredi/tankki/pyssyarmeija (tai pistä örkki kahtia siihen hommeliin ihan kuin mekki olisi väkerrelly örkille upouudet jalat-2 vanhojen huonojen jalkojen tilalle ^^)

tee jetpacki niinkuin leffoissa.

tee örkille irtosiivet käsiin :D
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Örkeille tavaraa tehtäessä muista vain seuraava asia: kun örkki ottaa käteensä puupökkelön ja kuvittelee, että ampuu sillä mariineja, niin sehän pökkelö ampuu, kun örkki maalaa trukkinsa punaiseksi ja uskoo, että se kulkee lujempaa, niin sehän tekee niin.

Joten laita vaikka örkin perästä tulemaan greenstuffista tai pumpulista tehty vana, kuin se lentäisi pieremällä, tai laita sille käsiin palaset plastic cardia ja maalaa ne siiviksi. Vain mielikuvitus on rajana örkkien tapauksessa!

-Sopuli
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Huhuja olen myös kuullut uusista, muovisista Stormboyzeista...
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Hihhuli

DakkaDakka kirjoitti:Huhuja olen myös kuullut uusista, muovisista Stormboyzeista...
millaisia huhuja? olisin HYVIN kiinnostunut :D
Hammarist

Viesti Kirjoittaja Hammarist »

Codex: Orks - Huhuja.... niminen ketju tuolla yleisten 40K- puolella kertoo että tälläisiä olisi tammikuussa luvassa...
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”