"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko Boostep.fi luotettava

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Dragonforce

Onko Boostep.fi luotettava

Viesti Kirjoittaja Dragonforce »

Tiätääks kukkan on boostep.fi luotettava sivu. Siis ei oo mitää ongelmii jos tilaa sieltä?????????
ampusiili

Re: Onko Boostep.fi luotettava

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Huoh, eiköhän ne paketit sieltä tule.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
HampsterC

Viesti Kirjoittaja HampsterC »

jos ei ois luotettava nii tuskin ois sotun kanssa yhteistyössä.. kyl sieltä tavarat tulee...
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ainakin tuli minulle tasan tarkkaan se mitä tilasin, ja vaikka yksi tuote olikin jälkitoimituksessa ei siitä mitään veloitettu lisää.
Thumbs up! ;)
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Miksi Suomeen Y-tunnuksella 2081689-1 rekisteröitynyt yritys Boostep Oy yrittäisi huijata asiakkaitaan?
Jos jotain ongelmia syntyy, esim. Boostep Oy vie rahasi eikä suostu toimittamaan tuotetta, suosittelen olemaan yhteydessä Suomen Poliisiin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Luotettava on. Myöhästelyjen sattuessa lähetellään joskus jopa ilmaista tavaraa "anteeksipyytönä" :D Kaverilleni luvattiin elokuva kun sen Spearhead hieman myöhästeli.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
pstj

Viesti Kirjoittaja pstj »

Hyvin on toiminut kun olen useamman kerran sieltä kirjallisuutta tilannut (viimeisimpänä 40k 5th ed).
Omalle kohdalle on ainakin osunut ripeät toimitukset ja yritys on ongelmatilanteissa ottanut aina yhteyttä.
Ei se siitä.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Ratovaari kirjoitti:Miksi Suomeen Y-tunnuksella 2081689-1 rekisteröitynyt yritys Boostep Oy yrittäisi huijata asiakkaitaan?
Just! Olen täysin samaa mieltä. Wincapitankin pojatkin yrittivät ihan avuliaisuuttaan ja humanismiaan täyttää kovat tavoitteet. Kyllä ne vielä maksaa. Saattepa nähdä.

Ehkä terve kritiikki on aina paikallaan, neh?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
RaivokasMagma

Viesti Kirjoittaja RaivokasMagma »

Tosi luotettava. Muutaman kerran tilannu olen ja tyytyväinen olen ollut palveluun. Jos on tullut kysyttävää, olen saanut vastauksen nopeasti. Kerran oli maali vähän kökköä, sanoin asiasta ja annettiin alennus kuponki.
"Every modern band is just copying Judas Priest"

Wood Elf armeijasta maalattu:
20/20 Glade Guard, 12/12 Dryad, 5/5 Wild Rider ja 0/2 Hero (vieläki)
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Kyllähän se kama luotettavasti ovelle saapuu. Saapa vielä roimat Käyttäjäalennukset.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ainoa kritiikki meikäläisen suunnalta on ollut, että hirveän huonosti tiedottavat asiakkaalle, jos tilauksen toimitus viivästyy (mikä ei yllä ole mitenkään yksinoman Boostepin ongelma). Ennemmin tai myöhemmin se tavara sieltä kumminkin on tullut.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Merimetsä kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:Miksi Suomeen Y-tunnuksella 2081689-1 rekisteröitynyt yritys Boostep Oy yrittäisi huijata asiakkaitaan?
Just! Olen täysin samaa mieltä. Wincapitankin pojatkin yrittivät ihan avuliaisuuttaan ja humanismiaan täyttää kovat tavoitteet. Kyllä ne vielä maksaa. Saattepa nähdä.

Ehkä terve kritiikki on aina paikallaan, neh?
No siis, suurimmassa osassa verkkokauppoihin liittyvistä ongelmatilanteista kyseessä on kyllä toimitusongelma, kommunikaatiovaikeus tai muu vastaava. Suoranaisia verkkokauppakusetuksia yritysten taholta en tiedä tapahtuneen. Wincapitan kaltainen pyramidihuijaus on sitten asia erikseen.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

The Captain kirjoitti:Ainoa kritiikki meikäläisen suunnalta on ollut, että hirveän huonosti tiedottavat asiakkaalle, jos tilauksen toimitus viivästyy (mikä ei yllä ole mitenkään yksinoman Boostepin ongelma). Ennemmin tai myöhemmin se tavara sieltä kumminkin on tullut.
Minulle taas on kummassakin kahdessa tapauksessa tiedotettu luvatun toimitusajan lähestyessä loppuaan, mikäli tuote myöhästyy. Voi tietysti olla, että aina tuota ei tehdä.
Itselleni on jäänyt hyvä kuva boostepin kaupasta. Tuotteet ovat aina tulleet, useimmiten myös ajallaan. Asiakaspalvelukin pelaa.
The Captain
Valvoja

Kolmentoista Mestari kirjoitti: Minulle taas on kummassakin kahdessa tapauksessa tiedotettu luvatun toimitusajan lähestyessä loppuaan, mikäli tuote myöhästyy. Voi tietysti olla, että aina tuota ei tehdä.
Tai voi olla, että ovat ottaneet opikseen minun urputuksestani.
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

The Captain kirjoitti:
Kolmentoista Mestari kirjoitti: Minulle taas on kummassakin kahdessa tapauksessa tiedotettu luvatun toimitusajan lähestyessä loppuaan, mikäli tuote myöhästyy. Voi tietysti olla, että aina tuota ei tehdä.
Tai voi olla, että ovat ottaneet opikseen minun urputuksestani.
Kukapa ei.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Käytän Boosteppia nykyään pääsääntöisesti ja syytä ei ole ollut kuin tyytyväisyyteen. Tavara on toki joskus viipynyt, mutta sehän ei ole kauppiaan vika vaan ongelma saatavuudesssa. Suora tilaaminen valmistajilta, kun yleensä on mahdotonta asetettujen tilausvaatimusten vuoksi. Sähköpostiin on tullut vastaus parhaimmillaan viidessä minuutissa.
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Hyvin on palvellut ainakin yhden tilauksen verran. Tavara saapui määräajassa hyvässä kunnossa. Suosittelen!
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Erinomaista palvelua! Paras nettikauppa mitä olen koskaan käyttänyt. Vaikka puolenkuunpelit ehkä hieman nopeampaa saa tuotteet tuleemaan koska se on sen verran iso liike.
(mutta odottaahan sitä päivän tai pari kun boostepista saa roimat alennukset) =P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
St. Apollo

Viesti Kirjoittaja St. Apollo »

onko kellää kokemusta maksamista posti-ennakolla tältä liikkeeltä ja kuinka paljon se on?
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!

Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
The Captain
Valvoja

St. Apollo kirjoitti:onko kellää kokemusta maksamista posti-ennakolla tältä liikkeeltä ja kuinka paljon se on?
Boostepin sivuilta varmaan tieto löytyy, taikka firman omasta osiosta tällä foorumilla voi kysellä. Varmaankaan postiennakon hinnat eivät liity firman luotettavuuteen?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”