mordor/itäläis armylle hero
- Skull dude
mordor/itäläis armylle hero
joo oon koittanu miettiä minkä heron tuolta mordorin puolelta ottais ku siihenhän tarvitaan se hero noitten sääntöjen mukaan pitää kai sitte olla. Et oon ite ajatellut mouth of sauronia tai shgrat tai sitten morannon kapu et voisko jotain kommentia laittaa.
http://www.newgrounds.com/portal/view/426712 Kattokaa toi mä reps XD
Re: mordor/itäläis armylle hero
Shagrat War Leader on aika kova nappi, uuden Mordor sääntiksen myötä. Mutta vaikea sanoa, kun ei tiedä armeijalistaasi. Voisitko laittaa sen, niin sinua olisi helpompi auttaa?
- Skull dude
itäläis kapu 55p
10 itäläistä kilvellä 80p
8 itäläistä keihäällä 80p
10 itäläistä jousella 80p (ehkä otan pari pois)
mordor attack troll 100p
13 morrannon örkkiä 104p
tää on siis 500p lista eli jotain pitää ottaa pois mutta en tiiä mitä.
ja oon ajatellut et käytän noilla itäläisillä sitä phalanxs ominaisuutta et ne puolustaa jousia ja sitten örkit trolli ja se joku hero menis hoitelemaan vastustajan joukkoja. et tällänen suunnitelma.
10 itäläistä kilvellä 80p
8 itäläistä keihäällä 80p
10 itäläistä jousella 80p (ehkä otan pari pois)
mordor attack troll 100p
13 morrannon örkkiä 104p
tää on siis 500p lista eli jotain pitää ottaa pois mutta en tiiä mitä.
ja oon ajatellut et käytän noilla itäläisillä sitä phalanxs ominaisuutta et ne puolustaa jousia ja sitten örkit trolli ja se joku hero menis hoitelemaan vastustajan joukkoja. et tällänen suunnitelma.
http://www.newgrounds.com/portal/view/426712 Kattokaa toi mä reps XD
Mitäs teet itäläis kapulla ja kilpimiehillä? Ne kannattais varmaan laittaa hyökkäämään Mordorilaisten kanssa... Ja ÄLÄ OTA JOUSIA POIS. Koska nyt voit volleyttää, mikä on aina hyvä juttu. Ei noi Mordorit yksinään oikein vihollisjoukkoja tapa. Mutta itäläisten kanssa vois onnistua hyvinkin... ehdotan jotain halpaa kapua Mordorille, ettei tarvi massasta tinkiä. Oman kokemukseni mukaan yleensä kannattaa valita joko massa tai erikoistuminen, ja tuo on selvästi massapainotteinen armeija.
Mordor Trollista sen verran, että se imee jousia kuin sieni, mutta jos saat sen hengissä vihollisen linjoille niin voi siitä olla hyötyäkin. Mutta vihollisen herot ovat myös kova pala trolleille. Kannattaisi ehkä harkita sen vaihtamisesta extra morannon örkkeihin, niitähän saisit yhteensä parikymmentä.
Tässä oli minun mielipiteitäni.
Mordor Trollista sen verran, että se imee jousia kuin sieni, mutta jos saat sen hengissä vihollisen linjoille niin voi siitä olla hyötyäkin. Mutta vihollisen herot ovat myös kova pala trolleille. Kannattaisi ehkä harkita sen vaihtamisesta extra morannon örkkeihin, niitähän saisit yhteensä parikymmentä.
Tässä oli minun mielipiteitäni.
- Machine_Spirit
Eestilista laiton, kun on yksi juosi liikkaa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
-
Teh Suladãn
yritäs hommaa jostain yks itäläinen vaikka spearin ja kilven kaa, ni sit on laillinen, trollin vois kyl vaihtaa vaikkapa mouth of sauroniin ja örkki kapteeniin.
Myydään LotR Arnor figuja, laita YV:tä.
Eiks se mennyt että iisti ampujia sai olla max 1/3 eli siun pitää hankkia 2 lisää jotta olisi 10/30
2
Itse ehdottaisin Morannon kapua ja lisää Morannon örkkejä. Ja tosiaan sitä jousimäärää pitää tasata.
-
Teh Suladãn
niinhän se menee mut sil on nyt yhteensä 29 itäläistä 1lisää ni oli 1/3 = 30ukkoo joista 10ampujia.
Heroja ei lasketa jousilimittiin. Siksipä joko hän tarvitsee kaksi eestiä lisää tai pitää poistaa jouskareita.
-
Teh Suladãn
mun mielestä örkki kapu on huono vaihtoehto vaikka armeijassa olisi silloin kova massa niin 2kapteenia eikä muita esim. nimettyjä heroja laisinkaan ei ehkä ole paras ratkaisu, vaikkei souronin suukaan ole mikään huippu hero nii itse ottaisin sen mieluummin.
No joo, voishan niitä heroja enemmän olla, vaikka toinen örkki kapu tai se Sauronin suu. Mutta trollista vois luopua mun mielestä.
Herot lasketaan jousirajan massaa, eli jos sulla on 29 warrioria + hero, niin tällöin sulla saa olla se 10 jousta.
LoMEssa kyllä puhutaan pelkästään "Warrior modeleista" ei heroista. Mutta ilmeisesti puhutkin nyt Garothin säännöistä, joten kaipa tuo armeija on silloin turnauskelpoinen, jos lisäät sen yhden jousen ja Mordorille heron. LoMEn säännöillä sinulla pitäisi olla 20 Warrioria kymmentä jouskaria kohti.banzgo kirjoitti:Herot lasketaan jousirajan massaa, eli jos sulla on 29 warrioria + hero, niin tällöin sulla saa olla se 10 jousta.
Mordor rölli chieffi ja maalaat haarniskan kultaseks, niin itäläistyylinen tulee.
Come to the dark side. We have cookies!