terminator armour
terminator armour
siis saako termis armorin käyttäjä +1 attackiä
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Re: terminator armour
Tuohon löytyy vastaus armeijasi codexista kohdasta terminator armour mutta USEIMMISSA tapauksissa kyllä.zaruman89 kirjoitti:siis saako termis armorin käyttäjä +1 attackiä
- Druzhina Captain
- Valvoja
Juuri niin. Kukaan ei pakota lukemaan Codexeja, mutta Warhammerin peluu vaatii sääntöjen tuntemista, jota saadaan mm. lukemalla Codexeja.Druzhina Captain kirjoitti:Ei sinun ole pakko lukea niitä. Unohda koko harrastus ja vaan makoile sohvalla nukkumassa tai vaikka katsomassa telkkaria
Et mitenkään voi vaatia saavasi harrastuksen hyvät puolet, kärsimättä myös "huonot" puolet - kuten esim. (nähtävästi liian vaikea) sääntöjen luku, ymmärtäminen ja muistaminen.
Disclaimer: Tämän viestin teksti on tähdätty kaikille Warhammeria ja vastaavia pelejä pelaaville, eikä vain henk.koht. Ahnemanille.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Olen minä lukenut codexin läpikotaisin (ei saa haukkua jos ei tiiä :x ) ja näin että termis armorista saa +1 attack. mutta ihmettelin vaan sitä ettei bonusta ole jo termiksien taulukossa lisätty vaikka se onkin vakiovaruste.
Siinähän on lisätty vain terminator honors +1 attack.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
*krhm* Terminator Armourin antama bonus on Terminator Honours-bonus... Eli Terminator-sotilaiden statistiikkablokissa olevat kaksi hyökkäystä ovat yksi perushyökkäys, ja yksi bonushyökkäys haarniskan/kunniamerkin johdosta.zaruman89 kirjoitti:Olen minä lukenut codexin läpikotaisin (ei saa haukkua jos ei tiiä :x ) ja näin että termis armorista saa +1 attack. mutta ihmettelin vaan sitä ettei bonusta ole jo termiksien taulukossa lisätty vaikka se onkin vakiovaruste.
Ja tämäkin lukee Codexissa... Sivu 35, kolmas palsta, Terminator Honours-otsikon alla.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves