ja jos kannatta niin kannattaisko myydä vanha armeija.
pitäiskö vaihtaa armeijaa
pitäiskö vaihtaa armeijaa
pitäiskö vaihtaa armeijaa. siis Dark Angeleista Tauhun?
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
12W 2L 4D
0w 0l 1d
*huoh* Oletko kyllästynyt Dark Angeleihin, tai peräti Power Armouriin ylipäätänsä? En tiedä miten me voimme auttaa (omia mieltymyksiä lukuunottamatta), ellet kerro jotain siitä mitä haluat/tunnet/whatnot.
Dark Angelsit varmaan tunnet, niillä kun pelaat. Taut olen käynyt pinnallisesti läpi täällä.
Dark Angelsit varmaan tunnet, niillä kun pelaat. Taut olen käynyt pinnallisesti läpi täällä.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- The Captain
- Valvoja
Yleisesti ottaen vanhojen figujen myynti ei ole kannattaaa, koska niistä ei koskaan saa omiaan pois. Se on tietysti hyvä keino saada vähän rahaa uusiin figuihin, mutta minä ainakin tykkään katsella, kuinka vuosien varrella kerätyt armeijat taistelevat hyllytilasta...
Yleensäkään armeijan vaihtoon ei kannata ryhtyä ihan suin päin. Sitä harkitsevan täytyy olla joko
a) pelannut niin kauan, ettei jaksa enää samaa armeijaa (itselläni meni 8 vuotta, ennen kuin siirryin Blood angeleista eteenpäin. Figumallisto tosin on uudistunut; RT:n aikaisista figuista olen päässyt eroon, suurin osa on 2. edikkaa)
b) pelannut liian vähän aikaa, jolloin ei ole päässyt vielä sisään omaan armeijaansa (yleistä aloittelijoilla; pelaavat pari peliä ja häviävät, jolloin tulevat siihen johtopäätökseen, että armeija on huono)
c) rikas, jotta pystyy ostamaan taas 200+ eurolla lisää ukkoja
tai
d) keräilijä, jolloin vanhaa armeijaa ei tietenkään sovi myydä pois.
Kerropa nyt, mikä saa sinut harkitsemaan armeijan vaihtoa? Ja miksi juuri Taut olisivat ainoa vaihtoehto Dark angelien kunniakkaan taipaleen jatkajiksi?
Yleensäkään armeijan vaihtoon ei kannata ryhtyä ihan suin päin. Sitä harkitsevan täytyy olla joko
a) pelannut niin kauan, ettei jaksa enää samaa armeijaa (itselläni meni 8 vuotta, ennen kuin siirryin Blood angeleista eteenpäin. Figumallisto tosin on uudistunut; RT:n aikaisista figuista olen päässyt eroon, suurin osa on 2. edikkaa)
b) pelannut liian vähän aikaa, jolloin ei ole päässyt vielä sisään omaan armeijaansa (yleistä aloittelijoilla; pelaavat pari peliä ja häviävät, jolloin tulevat siihen johtopäätökseen, että armeija on huono)
c) rikas, jotta pystyy ostamaan taas 200+ eurolla lisää ukkoja
tai
d) keräilijä, jolloin vanhaa armeijaa ei tietenkään sovi myydä pois.
Kerropa nyt, mikä saa sinut harkitsemaan armeijan vaihtoa? Ja miksi juuri Taut olisivat ainoa vaihtoehto Dark angelien kunniakkaan taipaleen jatkajiksi?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
olen kyllästynyt spaca marineihin sillä melkein kaikilla kavereilla on niitä. mutta tuo oli hauska (kuinka vuosien varrella kerätyt armeijat taistelevat hyllytilasta) ja sen myötä päätin jatkaa niiden kerääSÄILYTTÄMISTÄ ja en myy mitään pois ja aloitan uuden armin keräämistä. siihen muuten kannattaako ostaa battle forge vai kaikki erikseen (ei vai juu)
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D
0w 0l 1d
12W 2L 4D
0w 0l 1d
- The Captain
- Valvoja
Ainakin Tau battleforcessa on paljon hyödyllistä tavaraa sisällä (ainakin, jos pitää Krooteista), ja rahaa säästää jonkin verran, eli kyllä se yksi battleforce (ainakin) kannattaa taukeille hankkia.
(Uskomatonta; ensimmäisen kerran kuukausiin kirjoitin sanan "eli" oikein joutumatta korjaamaan sitä!)
(Uskomatonta; ensimmäisen kerran kuukausiin kirjoitin sanan "eli" oikein joutumatta korjaamaan sitä!)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Plus sieltä tulee kiva kasa droneja mitä on muuten hankalampi saada käsiin(miksei pistäny boksia myyntiin missä ois kasa gun ja shield droneja?).The Captain kirjoitti:Ainakin Tau battleforcessa on paljon hyödyllistä tavaraa sisällä (ainakin, jos pitää Krooteista), ja rahaa säästää jonkin verran, eli kyllä se yksi battleforce (ainakin) kannattaa taukeille hankkia.
Älä. Ikinä. Myy. Armeijaasi.
Pidä siitä kiinni, sillä jonain päivänä sinäkin saatat olla köyhä.
Ellei tietysti ole järkyttävä rahapula tai jokin muu pakottava syy (2 vuotias pikkuveli tykästynyt dark angels greenin viehkeään makuun ja on pienenä uponnut taikafonduepataan ja on näinollen pysäyttämätön).
Kadun hyvin syvästi että olen ikinäkään myynyt figujani. Kävi niin että skaveneista saamani rahat menivätkin sitten tietokoneen osiin ja opiskelijabudjetille jouduttuani olen ollut ilman fb-armeijaa pari vuotta (vai kolme, liian pitkään kuitenkin) ja nyt yritän kovasti polkea edes pientä armeijaa pystyyn.
Pidä siitä kiinni, sillä jonain päivänä sinäkin saatat olla köyhä.
Ellei tietysti ole järkyttävä rahapula tai jokin muu pakottava syy (2 vuotias pikkuveli tykästynyt dark angels greenin viehkeään makuun ja on pienenä uponnut taikafonduepataan ja on näinollen pysäyttämätön).
Kadun hyvin syvästi että olen ikinäkään myynyt figujani. Kävi niin että skaveneista saamani rahat menivätkin sitten tietokoneen osiin ja opiskelijabudjetille jouduttuani olen ollut ilman fb-armeijaa pari vuotta (vai kolme, liian pitkään kuitenkin) ja nyt yritän kovasti polkea edes pientä armeijaa pystyyn.
There is no saint
Without the sinner
Without the sinner