Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
P. Ruuhijärvi

Re: Baset

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

jefester kirjoitti: ehdotuksia siihen baseen?
Suosittelen kysymään tätä Taidelajien perusteet- osiossa.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

jefester kirjoitti:EDIT: Jiisus! kaikki mun viestit on ollut kysymyksiä mut jatketaanpa nyt samaa rataa eli että löytyykö 5th editionista kaikki tarvittava tieto?? Oon iha sekasi kaikista jutuista esim: Mjikä hjelvetti on woundi?? ja kaikki nää assault / rapid firet ja hit chartit ja wound chartit ja kaikki tämmönen?
Sääntökirja ja codexi ovat kaikki, mitä tarvitset figujen (ja tietysti noppien ja muiden) lisäksi pelaamiseen. Lueskele rauhassa se sääntis ensin läpi pariin kertaan, useimmat asiat selviävät viimeistään toisella lukukerralla. Codexista sitten löydät oman armeijasi erikoissäännöt, joiden ymmärtämiseksi sinun pitäisi osata ensin perussäännöt. Joku toinen pelaaja osaa myös varmasti neuvoa alkuun, kun vain pyydät apua - demopeli on usein paras tapa omaksua perussäännöt.
fanaatti

Viesti Kirjoittaja fanaatti »

jefester kirjoitti:

EDIT: Jiisus! kaikki mun viestit on ollut kysymyksiä mut jatketaanpa nyt samaa rataa eli että löytyykö 5th editionista kaikki tarvittava tieto?? Oon iha sekasi kaikista jutuista esim: Mjikä hjelvetti on woundi?? ja kaikki nää assault / rapid firet ja hit chartit ja wound chartit ja kaikki tämmönen?
5th editionissa löytyy kaikki tiedot, mitä tarkoittaa woundi, yms.

Ps. Onko 5th kirjan nimi bbb, kuten nelos edikassa?
Jos et näe lukea tämän, sinulla on hyvä näkö.
fanaatti

Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia

Tuli mieleen, että miten tuo eldarien falcon ja jetbiket muka ovat juustoa (näin on väitetty)?
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

fanaatti kirjoitti:Tuli mieleen, että miten tuo eldarien falcon ja jetbiket muka ovat juustoa (näin on väitetty)?
Jetbiket ovat troppia, joten scoraavat, ja ovat nopeita. Ja falcon järkyttyävän kestävä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Tuo falcon on kyllä oikea murheen kryyni. Sen pitäisi olla aivan huippu tuhoutumaton, mutta melkein joka kerta, kun olen sillä pelannut, se tuhotaan ensimmäisellä laukauksella :) Juustoa muiden käsissä, paitsi minun. Jetbiket nyt eivät ole sen ihmeempiä, kuin marinebiketkään. Onhan niillä kaikenlaisia kivoja ominaisuuksia, mutta ne tuhotaan melko helposti. Niillä pitää osata kikkailla. Ei niitä oikein paljoa viitsi armeijaan ottaa, mutta liian vähänkään ei oikein toimi. Tai sitten minä en vain osaa :) Falconin olen valmis myöntämään juustoksi, mutta biket ovat kaukana siitä.
Luumumehu on soturien juomaa
fanaatti

Huru-ukko kirjoitti:Tuo falcon on kyllä oikea murheen kryyni. Sen pitäisi olla aivan huippu tuhoutumaton, mutta melkein joka kerta, kun olen sillä pelannut, se tuhotaan ensimmäisellä laukauksella :) Juustoa muiden käsissä, paitsi minun. Jetbiket nyt eivät ole sen ihmeempiä, kuin marinebiketkään. Onhan niillä kaikenlaisia kivoja ominaisuuksia, mutta ne tuhotaan melko helposti. Niillä pitää osata kikkailla. Ei niitä oikein paljoa viitsi armeijaan ottaa, mutta liian vähänkään ei oikein toimi. Tai sitten minä en vain osaa :) Falconin olen valmis myöntämään juustoksi, mutta biket ovat kaukana siitä.
Eikös fire prismi pitäisi olla juustompaa kun parempi bs, paremmat aseet ja saa samat optiot kuin falconiin?
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Mutta katos kun falconiin saa myös sen harlekiiniunitin kyytille :) 3 falconia ja kaikissa harlekiinejä. Se on se eldarien vihatuin lista.
Luumumehu on soturien juomaa
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

fanaatti kirjoitti:Ps. Onko 5th kirjan nimi bbb, kuten nelos edikassa?
No se on iso, musta ja kirja, joten kyllä tuo nimitys on edelleen validi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Huru-ukko kirjoitti:melkein joka kerta, kun olen sillä pelannut, se tuhotaan ensimmäisellä laukauksella
Aijaa, en siis ole ainoa. Kerran tipahti örkkien ampumiseen ja toisen kerran ensimmäiseen lascannoniin mikä siihen tuikkas.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

fanaatti kirjoitti:Tuli mieleen, että miten tuo eldarien falcon ja jetbiket muka ovat juustoa (näin on väitetty)?
Jetbikeistä en tiedä, mutta ainakin Falcon on juustoa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
jefester

Viesti Kirjoittaja jefester »

taas kysymys mutta kun ostin chaos space marines attack squadin niin tein ekan tyypin takana olleen kasaus-ohje kuvan mukaan jossa tyypillä oli chainsaw swordi...Mutta kun katsoin pakettia edestä (ja takana olevasta kuvasta jossa näkyy kyseiset viisi ukkelia) niin kenelläkään ei ollut chainsaw swordia... ja kyllä olen tehnyt muut mallin mukaan mutta mietityttää onko tämä "sallittua" peleissä?
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

jefester kirjoitti:taas kysymys mutta kun ostin chaos space marines attack squadin niin tein ekan tyypin takana olleen kasaus-ohje kuvan mukaan jossa tyypillä oli chainsaw swordi...Mutta kun katsoin pakettia edestä (ja takana olevasta kuvasta jossa näkyy kyseiset viisi ukkelia) niin kenelläkään ei ollut chainsaw swordia... ja kyllä olen tehnyt muut mallin mukaan mutta mietityttää onko tämä "sallittua" peleissä?
Katso Codexista saako sille sen Wargearinä. Jos saa, kaikki okei. Jos ei, aina voi kaverin kanssa sopia että sillä ei "oikeasti" ole sitä.
Hihhuli

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

Drakojan kirjoitti:
jefester kirjoitti:taas kysymys mutta kun ostin chaos space marines attack squadin niin tein ekan tyypin takana olleen kasaus-ohje kuvan mukaan jossa tyypillä oli chainsaw swordi...Mutta kun katsoin pakettia edestä (ja takana olevasta kuvasta jossa näkyy kyseiset viisi ukkelia) niin kenelläkään ei ollut chainsaw swordia... ja kyllä olen tehnyt muut mallin mukaan mutta mietityttää onko tämä "sallittua" peleissä?
Katso Codexista saako sille sen Wargearinä. Jos saa, kaikki okei. Jos ei, aina voi kaverin kanssa sopia että sillä ei "oikeasti" ole sitä.
chainsword on hand-weapon, ei mitään erikoista :)
RaivokasMagma

Viesti Kirjoittaja RaivokasMagma »

Boostepissä on 40k ja FaBa puolella Chaos demons "osasto" ja kummassakin on aika pitkälti samat tuotteet. Elikkä kysymys kuuluu: Onko esim. Daemonette paketit just samanlaisia sisällöltään?
"Every modern band is just copying Judas Priest"

Wood Elf armeijasta maalattu:
20/20 Glade Guard, 12/12 Dryad, 5/5 Wild Rider ja 0/2 Hero (vieläki)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

RaivokasMagma kirjoitti:Boostepissä on 40k ja FaBa puolella Chaos demons "osasto" ja kummassakin on aika pitkälti samat tuotteet. Elikkä kysymys kuuluu: Onko esim. Daemonette paketit just samanlaisia sisällöltään?
Juu, samat napit käyvät molempiin peleihin, joten samoja nappeja myös myydään molempiin peleihin. Bokseissa pitäisi tulla myös oikeanlaiset alustat molempia pelejä varten.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
obelix11

Viesti Kirjoittaja obelix11 »

mikä on rulla kuski?
vihernahkojen vallan kumous on alkanut! :-)
http://www.youtube.com/watch?v=SyNmqpJK ... re=related
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Maagi jolla niin monta dispel scrollia kuin on laillista.
össäk

Viesti Kirjoittaja össäk »

Kysyisinsemmosta kun örkkien lootasseilla on Deffgun jonka type on heavy D3 niin tarkoittaako tuo että yksi lootas heittää kolmea noppaa ja ne määräävät montako kutia Deffgun ampuu?
fanaatti

ussak kirjoitti:Kysyisinsemmosta kun örkkien lootasseilla on Deffgun jonka type on heavy D3 niin tarkoittaako tuo että yksi lootas heittää kolmea noppaa ja ne määräävät montako kutia Deffgun ampuu?
Heittää yhtä noppaa ja katsotaan näin:
1-2 = 1 laukaus 3-4 = 2 laukausta 5-6 = 3 laukausta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”