Mistä ARMYBUILDER ?
Mistä ARMYBUILDER ?
Siis mistä saa hankittua tämän armybuilderin?? 
- Cacodemoni
Re: chaos
Se on sitten toinen ilmaisversio. Muistaakseni se ei tarkista armeijan toimivuutta ja tulosteissa on Army builder Lite tai sellainen. Enkä ole ihan varma pystyikö sillä edes tallentaa joten kokeileppa tehdä 1500 lista joka on laiton(ei kentsua/HQ:ta esim.) ja kokeile tallentaa.Wille88 kirjoitti:Kyllä... löysin demon ja imutin sen se toimi ihan hyvin.
Ihme kyllä siinä ei tunnu olevan minkään laista rajaa eli mistä oikein höpisette?
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ohjelma, joka on suunniteltu armeijalistojen tekemiseen. Todella helppokäyttöinen ja nopea. Ohjelma myös muistuttaa, jos listassa on jotain sääntöjen vastaista. Monet ovat valittaneet AB:n virheellisyydestä (esim. jokin yksikkö maksaa enemmän kuin codexissa sanotaan), mutta itse en ole tällaisiin törmännyt. Mahtava ohjelma, kannattaa kokeilla.Ahneman kirjoitti:siis malttakaa nyt hetki mikä on armybuilder?
EDIT: ylempänä on jo linkki Wolflairin sivuille...
Omnia mors aequat - Death equals all things
tuo on ihan hyvä idea sinänsä, mutta on siinä huonoja puoliakin, joita en nyt jaksa alkaa kirjaa tähänWurzzag Mastakilla kirjoitti:Voithan tehdä kolme 500pts. listaa erikseen. Eipä siitä rajoituksesta paljoa haittaa ole.IG general kirjoitti:mut demo on huono koska sillä saa vain 500pisteen armylistin
Täällä on yks: http://www.theminiaturewarzone.com
-
Skavengeneral
Hmm, tuossa ei kyllä ollut kaikkia armeijoita mutta varmaan toimiva (luomassani Skaven-kokeilulistassa ei ainakaan ollut bugeja mutta kyllä niitäkin varmaan löytyy jos yrittää hakea)Runefang kirjoitti:Täällä on yks: http://www.theminiaturewarzone.com
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!