Shadow Lord (split)
Re: Shadow Lord (split)
Jep, olen samaa mieltä Wolverinen kanssa. Ei kannata alkaa muuttelemaan mitään sääntöä, joka on useammalla kuin yhdellä characterilla. Spider Queen oli ome ilmestyksensä. Tuskinpa tästä ihan toista semmoista tulee.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Kävin tänään painamassa mieleen Shadow Lordin statsit :D. Julkastaanpa saman tien joku Gil-Galad jolla on ilmainen Aura of Dismay joka vuoro.
Siitä päästäänkin Ruskettuneisiin Numeronialaisiin, voi kauhistus! 9 pojoa ja terror?! Pistehinnan kuuluisi mielestäni olla ennemminkin 13:sta paikkeilla.
Siitä päästäänkin Ruskettuneisiin Numeronialaisiin, voi kauhistus! 9 pojoa ja terror?! Pistehinnan kuuluisi mielestäni olla ennemminkin 13:sta paikkeilla.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös Loordin spessun kantama ole 8 tuumaa? Gandalfilla ja muilla Blinding Light taitaa olla vain 6 tuumaa. Että onhan siinä pieni mutta merkittävä ero. Tarkoitan siis, että Shadow Lordin Pall of Darkness on paljon tehokkaampi kuin kaiken maailman Blinding Lightit. Onhan se tavallaan reilua, että pahiksillakin on oma Blinding Light, mutta ehkä se on silti vähän liian kova suuremman kantamansa kanssa?
Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että nämä uudet pahisten sourcebookit ovat olleet (ainakin suuren yleisön mielestä) erityisen juustoisia verrattuna aiempiin. Aloitin tosin harrastuksen vasta viime kesänä, joten en osaa sanoa miten juustoisia vanhat sourcebookit ovat aikanaan olleet. Mitä sanovat pelin veteraanit?
Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että nämä uudet pahisten sourcebookit ovat olleet (ainakin suuren yleisön mielestä) erityisen juustoisia verrattuna aiempiin. Aloitin tosin harrastuksen vasta viime kesänä, joten en osaa sanoa miten juustoisia vanhat sourcebookit ovat aikanaan olleet. Mitä sanovat pelin veteraanit?
Viimeksi muokannut Dúnadan, To 24.07.2008 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sanoisin, että tämä seuraa sitä samaa vanhaa GW:n linjaa. Sitäpaitsi, aiemmin hyviksillä ruukasi olla pienoinen etu pahiksia vastaan. Ainakin juuri näiden herojen osalta. Ehkäpä tällä pyritään myös tavallaan tasapainottamaan puolia ja samalla tehdä pahiksista houkuttelevampia, johtuen hyvisten valta-asemasta.
Hassu väite sinänsä että hyvikset ois vallalla, kun pelin perussäännöt suosii pahiksia...?
Mitä tarkoitat?Oberon_ kirjoitti:Hassu väite sinänsä että hyvikset ois vallalla, kun pelin perussäännöt suosii pahiksia...?
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Pahat saa tehdä pelillisesti joskus hyvinkin tärkeitä juttuja, mitä hyvät ei saa. Ihan rodusta riippumatta. Kuten ampua omia selkään. Mieti hetki, kyllä sille käyttöä löytyy :)
Löytyyhän tuolle monia käyttötarkoituksia. Ampumisesta olen kyllä samaa mieltä, mutta onko pahiksilla sitten jotain muitakin etuja? (Siis yleisiä etuja, ei yksittäisiä kuten Shadow Lordit ja muut)Oberon_ kirjoitti:Pahat saa tehdä pelillisesti joskus hyvinkin tärkeitä juttuja, mitä hyvät ei saa. Ihan rodusta riippumatta. Kuten ampua omia selkään. Mieti hetki, kyllä sille käyttöä löytyy :)
Onkos muuten kukaan kokeillut sitä Orc Drummeria? Onko se hyvä?
ei :p Yleisesti ottaen halvemmat ja paskemmat jätkät, mutta ne ei ole sääntöpuolen juttuja sinällään.Dúnadan kirjoitti:Löytyyhän tuolle monia käyttötarkoituksia. Ampumisesta olen kyllä samaa mieltä, mutta onko pahiksilla sitten jotain muitakin etuja? (Siis yleisiä etuja, ei yksittäisiä kuten Shadow Lordit ja muut)Oberon_ kirjoitti:Pahat saa tehdä pelillisesti joskus hyvinkin tärkeitä juttuja, mitä hyvät ei saa. Ihan rodusta riippumatta. Kuten ampua omia selkään. Mieti hetki, kyllä sille käyttöä löytyy :)
Ja rumpali on paperilla hyvä, ottaisin yhden tai jopa kaksi.
Harmi että Khamul, The Shadow Lord ja The Dark Marshal näyttävät tyhmemmiltä kuin perus nazgulit IMO :(
'Dúnadan kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös Loordin spessun kantama ole 8 tuumaa? Gandalfilla ja muilla Blinding Light taitaa olla vain 6 tuumaa.
Kantama on tälläkin vain 6 tuumaa.
- Pikku-Make
Hyvä on, korjaan. Olet väärässä, se on 6 tuumaa. EDIT: Banzgo ennätti edelle...Dúnadan kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös Loordin spessun kantama ole 8 tuumaa?
Minun mielestäni ne on ihan komeita. Pidän erityisesti shadow lordin ammu mua asennosta... :pTh3_Dog kirjoitti:Harmi että Khamul, The Shadow Lord ja The Dark Marshal näyttävät tyhmemmiltä kuin perus nazgulit IMO :(
Mutta eikös nyt voisi antaa jollekkin hyvikselle esim sap willin? Kun taikoja jotka ovat aiemmin ollut vain hyviksillä, annetaan pahiksille, niin eikös tehdä toisinkin päin?
Gmail kutsuja tarjolla!
Häh? Siis pahisten suosiota nostetaan noilla säännöillä. Nazgulit on muutenkin sellasia, joita saa melkein kaikille. Pahiksilla on paskimmat Herot ja monet soturit jättävät pahikset tossun alle. Sitä vain. Minusta sen sai helposti selville tuosta viestistä Oberon...Oberon_ kirjoitti:Hassu väite sinänsä että hyvikset ois vallalla, kun pelin perussäännöt suosii pahiksia...?
Jaa. Mistähän olin saanut päähäni, että sillä on isompi kantama... Noh, väliäkö tuolla.
Mitä sculpteihin tulee, niin minä kyllä tykkään Dark Marshallista (molemmat sculptit), ja Shadow Lordin foot sculptista. Khamulista tykkään myös. Undyingistä en pidä. Onneksi siitä ei julkaistu figua.
Mitä sculpteihin tulee, niin minä kyllä tykkään Dark Marshallista (molemmat sculptit), ja Shadow Lordin foot sculptista. Khamulista tykkään myös. Undyingistä en pidä. Onneksi siitä ei julkaistu figua.
Johtunee arvatenkin siitä, että Dark Marshalilla on suurempi "bannerin" kantama kuin muilla tavallisilla lipuilla.Dúnadan kirjoitti:Jaa. Mistähän olin saanut päähäni, että sillä on isompi kantama... Noh, väliäkö tuolla.
Gandalfilla on 12" cast blinding light ainakin sääntökirjan mukaan.
Tuo nyt on puoliksi totta ja puoliksi ei... Nimittäin Blinding Lightin "valo" ulottuu 12 tuuman päähän castaajasta, mutta se "häikäisee" (eli vastustajan pitää heittää kutosia) vain kuuden tuuman päähän.
Ja näinhän se on jokaisella, jolta vain Blinding light löytyy...
Juu niinhän se taitaa olla.
- Machine_Spirit
En oikein ymmärrä GW logiikkaa.Dúnadan kirjoitti:Tuo nyt on puoliksi totta ja puoliksi ei... Nimittäin Blinding Lightin "valo" ulottuu 12 tuuman päähän castaajasta, mutta se "häikäisee" (eli vastustajan pitää heittää kutosia) vain kuuden tuuman päähän.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...