Kaamokselle Predator vai vindicator?
- Da Big Boss
Kaamokselle Predator vai vindicator?
Niin elikkä nyt olisi haussa IWeelleni tankki ja en osaa päättää olisiko se predator vai vindicator. Haluaisin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä kummastakin tankista.
Ja vielä yks kysymys, mitä varusteita tulee warsmith figussa warsmithille?
Ja vielä yks kysymys, mitä varusteita tulee warsmith figussa warsmithille?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- The Warmaster
Re: Kaamokselle Predator vai vindicator?
Predatoria en ole koskaan Kaaoksella käyttänyt, mutta Vindistä oon. ja pelkkää positiivista palautetta saa multa. Ja vanhassa edikassahan vain IW:t saivat Vindicatorin Kaaoksella. Eli mä puollan Vindistä. Kuhan et vaan läjäytä sitä lättyä lian lähelle omiasi.
Kuvasta on vaikea katsoa tarkasti, mutta sanoisin Warsmithillä olevan combi-melta, jonkinlainen power fist (tjsp) ja servo-arm, jota ei enää tässä edikassa saa Kaaokselle.
Kuvasta on vaikea katsoa tarkasti, mutta sanoisin Warsmithillä olevan combi-melta, jonkinlainen power fist (tjsp) ja servo-arm, jota ei enää tässä edikassa saa Kaaokselle.
Blast aseet saivat viidennessä edikassa parannuksen (Scatter 2D6 - BS JA osittaiset osuvat) kun taas muut Vehicle aseet saivat Nerffi-kepistä (enää <=S4 on Defensive), joten puollan Vindistä myös ehdottomasti.
Vindi vaan tuuppaa olemaan (omissa peleissäni) yhden laukauksen poni, eli kannattaa ehdottomasti miettiä mihin laitat deployment vuorosi aikana. Itse suosin mahd. keskelle aiheuttamaan viholliselle pelkoa... ;)
Vindi vaan tuuppaa olemaan (omissa peleissäni) yhden laukauksen poni, eli kannattaa ehdottomasti miettiä mihin laitat deployment vuorosi aikana. Itse suosin mahd. keskelle aiheuttamaan viholliselle pelkoa... ;)
- Da Big Boss
Sitä olen itsekin miettiny et vindicaattori olis parempi kun vastassa on marsuja ja IG:tä. Mutta ajattelin ottaa vindicatorin daemonic possessionilla niin huonontuisiko se vai parentuisiko?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Ei se niinkään huononnu, iso lätty kun osuu aina vaikka BS3. Eli itse ainakin laittaisin Daemonic Posessionin.
So it was in the beginning; so ever it shall be.
- The Warmaster
Yeh, ehdottomasti daemonic possession. KUn niitä shaken ja stunned resultteja tuppaa ainakin meillä tulemaan nykyedikassa kovin usein. Ja tankki, joka ei pysty ampumaan, on vaaraton tankki.
- Haizelhoff
- Valvoja
Predator on aina ollut paras lascannon-combolla, mutta tankit on nykyedikka pirun vaikeita ampua alas, suosin meltabombia takapeltiin. Vindicator tietenkin! Itse olen harmistellut, että kun IW:lle ei enää basiliskia saa, niin osa niitten siege-fiilistä on kadonnut täysin.