"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ase suositukset

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
tyranidman

ase suositukset

Viesti Kirjoittaja tyranidman »

kumpi kannattaa laittaa winged hive tyrantille venom cannon vai twin linked devourer itse ajattelin venom cannonii
The Warmaster

Re: ase suositukset

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Riippuu täysin siitä, mihin ajattelit sitä käyttää, ja millainen loppuarmeijasi on. Venom Cannon on tankintorjuntaan, devourerit jalkaväkeen.
Chaos legion

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

tyranidman kirjoitti:kumpi kannattaa laittaa winged hive tyrantille venom cannon vai twin linked devourer itse ajattelin venom cannonii
Clawit on fiksuimmat (Itse ainakin käytän) sille kävelevälle joko venomi tai twin linked deavourerit. Clawerilla voit heitellä tankkeja kuin leluja. Tuhota termiksiä kun Ig:n sotilaita. Se on vaan niin siistiä kun se tuohaa, syö ja tappaa kaiken mikä on sen kantamalla ( kantama: 18 tuumaa). Eli semmoista. Mutta tee sellainen minkä sinä haluat XD.
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Chaos legion kirjoitti:
tyranidman kirjoitti:kumpi kannattaa laittaa winged hive tyrantille venom cannon vai twin linked devourer itse ajattelin venom cannonii
Clawit on fiksuimmat (Itse ainakin käytän) sille kävelevälle joko venomi tai twin linked deavourerit. Clawerilla voit heitellä tankkeja kuin leluja. Tuhota termiksiä kun Ig:n sotilaita. Se on vaan niin siistiä kun se tuohaa, syö ja tappaa kaiken mikä on sen kantamalla ( kantama: 18 tuumaa). Eli semmoista. Mutta tee sellainen minkä sinä haluat XD.
Rending clawit ovat hivelle lähes turhat, kun sen kaikki hyökkäykset ignoroivat jo armour csavet, ja panssarinläpäisyyn jos se niitä kuutosia heittää, niin ei se yleensä sitä ylimääräistä D3:sta enää tarvitse. Tupla-Scything talonit lähikseen mennessä, tai ScyTal + devourerit.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Chaos legion

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

The Captain kirjoitti:
Chaos legion kirjoitti:
Rending clawit ovat hivelle lähes turhat, kun sen kaikki hyökkäykset ignoroivat jo armour csavet, ja panssarinläpäisyyn jos se niitä kuutosia heittää, niin ei se yleensä sitä ylimääräistä D3:sta enää tarvitse. Tupla-Scything talonit lähikseen mennessä, tai ScyTal + devourerit.
Tarkoitin juuri noit scythingejä (kyllä minä sen verran tiedän tyrkyistä) mutta onhanse hyvä selvennys koska ilmaisin väärin... Noh kiitos kumminkin kapu ^^
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

2x Twin-Linked Devourerit on kyllä ihan sairaat, öhkö ampuu sen 12(ko?) S4 kutia jotka re-rollaa hitit ja woundit -.-
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Ja totta kai otetaan myös toxiinit, että on S5 devourereissa.

Mutta itse kyllä tykkään käyttää tupla taloneita lentohivellä.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
tyranidman

Viesti Kirjoittaja tyranidman »

täh ingoraaks hive armor savet
Hartman

Viesti Kirjoittaja Hartman »

tyranidman kirjoitti:täh ingoraaks hive armor savet
Monstrous creature...

Saanen kysyä, onko herralla sääntökirjaa? Mikäli ei, niin kipin kapin ostamaan, mikäli kaapista löytyy, niin siitä vaan pänttäämään. Ei vaan tunnu olevan kaikki säännöt ihan hallussa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”