Niin ovatko nuo Jenkkisi ja Aussit toiseen maailmansotaan vai Namiin? Ja missä skaalassa? Jos sattuu skaalat ja aikakaudet sopimaan niin sovitaan toki peli.Relic kirjoitti:Itselläni on kirjat BC ja CC. Ukkoja on Vietnamilaiset, Jenkit ja Ausseja. Mielelläni pelaisin tätä. Vielä en peliäkään ole päässyt pelaamaan.
Blitzkrieg Commanderia pk-seudulla?
Re: Blitzkrieg Commanderia pk-seudulla?
Onkos porukka tuomassa 'coniin näitä? BKC:tä voisi olla kiva seurata ja 80-90 luvun vaihteeseen olen tuomassa brittini ja ryssäni siltä varalta että saisin matsia aikaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Alustavasti on ainakin sovittu BKC peli Coniin 20mm skaalassa. Mikäli muita halukkaita on, voin toki pelata enemmänkin.
Pelaamme Afrikan näyttämöä (britit vs. saksalaiset) ja tuon maastoja sekä kankaan kyseiseen peliin.
Pelaamme Afrikan näyttämöä (britit vs. saksalaiset) ja tuon maastoja sekä kankaan kyseiseen peliin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
10mm pendrakenia ja Namiinfinglor kirjoitti:Niin ovatko nuo Jenkkisi ja Aussit toiseen maailmansotaan vai Namiin? Ja missä skaalassa? Jos sattuu skaalat ja aikakaudet sopimaan niin sovitaan toki peli.Relic kirjoitti:Itselläni on kirjat BC ja CC. Ukkoja on Vietnamilaiset, Jenkit ja Ausseja. Mielelläni pelaisin tätä. Vielä en peliäkään ole päässyt pelaamaan.
Viimeksi muokannut Relic, To 31.07.2008 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pendrakenin ukot ovat kai kuitenkin 10 millisiä? Niinä minä ainakin niitä olen ostanut ja niin nettisivukin väittää. Sopivat ihan hyvin yhteen muiden firmojen 12mm, N-skaala ja 1/144 sarjojen kanssa.6mm pendrakenia ja Namiin
Yksityiskohtien määrä kasvaa aika radikaalisti ukkojen koon kasvaessa 6 millistä 10-12 millin hujakoille.
arggggh. siis 10mm :D Joo sekoilin...