Hienon näköinen alku. Katosta voisit tehdä vähän paksumman ja lisätä vähän katon tukia vaikka taakse. Laitojen reunoihin voisit laittaa jotain vahviketta, nyt kun on vähän ohuen näköset.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Yhtyy ylempiin, ja lisää pari juttua.
Toi katto on joo liian korkee, sen alle taitaa tulla jonkun lainen hengaus mesta, ite laskisin kattoa ja lattiaa siitä mestasta jokusen verran ja vahvistaisin kaikkia kohtia, siis katto seinät tolpat yms yms.
Sellane tuli täs mielee mikä vois olla ihan kivan näkönen tos, ois et laittasit jotain verkkoon noitten tolppien väliin et se ois sellanen häkkimäinen koppero jy nou.
Onnee matkaa, stompan teko saataa jossai välis pistaa kyrpimää mut kyl se siit, Stomppa o sen verra kiehtovan näkönen vehje et niit o aina ilo katella ja toi oma rupee jo tylsistyttää nii ois kiva nähä jonku muitten versioit.
Mukavan näköinen alku, mutta joitakin kohtia, joita itse muuttaisin, löytyy. Katon tukirakenteet ovat liian heiveröisen oloiset. Örkkimäisyyttä toisi lisää paksummat palkit, joissa kaiken maailman peltilevyjä niitattu yläosassa kiinnittämään ne kattoon. Ogre duden kanssa samaa mieltä olen siitä, että katto on liian korkea. Lisäksi nuo seinät ja muut osat ovat turhan ohuita, varsinkin hampaat häiritsevät kun ne noin ohuina törröttävät tuolta ulospäin. Seiniin kannattaa myös lisätä erinäisiä peltilevyjä ja niittejä, joskin tähän ei kiire vielä näin alussa välttämättä ole.
Onnea matkaan Stompan kanssa,
- Kolmastoista
Olen suunnitellut koko pään uusiksi, joten nyt se on paljon hienompi, paksut seinät/Hampaat/Pylväät, ainoa asia mitä puuttuu on verkko mutta sitä en vielä tarvitse, kuvia tulee kohta
Samaa mieltä olen, todella paljon parempi kuin vanha pää. Aiothan nyt peittää aaltopahvin reunat teipillä vielä? Jos et aikonut, suosittelen. Muuten näyttää aika ikävältä pahvin rakenteen näkyminen valmiissa stompassa.
Jos haluat noista riveteistä ( pulteista? ) kulmikkaampia, voit pyörittää stuffista ohuen pätkän ja leikata siitä palasia sen kuivattua.
Ja jos pyöreämpireunaisetkin kelpaavat, voit säästää stuffia tekemällä pultit PVA-liimasta. Isommat rivetit voi tehdä dippaamalla pensselin toista päätä liimaan, ja pienemmät hammastikulla.