"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Guo:lle alusta

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
kirrppu

Guo:lle alusta

Viesti Kirjoittaja kirrppu »

Eli olen täs tekees omaa Great unclean onea ja olen suunnitellut istuttaa tämän giant baselle. Eli rikonko silloin sääntöjä? Vai pitääkö minun tyytyä ahtaaseen monsteri baseen?
Half-breed

Re: Guo:lle alusta

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Rikot. Fabassa figu pitää laittaa poikkeuksetta sille baselle joka on sille määrätty.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
kirrppu

Viesti Kirjoittaja kirrppu »

no höh.... minuuhan se alusta olis ennemminkin haitannu, koska vihuilt olis tullu enemmän iskui sivustasta. Mutta nyt en saa tätä hienoa flailia ängettyä tähän monsteri baseen :(
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AVVV »

kirrppu kirjoitti:Eli olen täs tekees omaa Great unclean onea ja olen suunnitellut istuttaa tämän giant baselle. Eli rikonko silloin sääntöjä? Vai pitääkö minun tyytyä ahtaaseen monsteri baseen?
Kaikki mikä sopii pelikaverillesi ja sinulle sopii teille molemmille. Jotkut eivät suostu pelaamaan kuin sääntöjenmukaisella basella, jotkut kokeilevat ainakin kerran, jostakusta on ihan ok vaikka GUO ratsastaisi bloodthirsterien vetämässä lentävässä steam tankissa. Kannattanee kysyä pelikavereiden mieltä - mutta oletettavasti myönteisesti suhtautuvat odottavat vastaavanlaista joustavuutta omien sääntöpoikkeamisiensa kanssa. Sääntöpoikkeamiin joista on sinulle enemmän haittaa kuin hyötyä suhtaudutaan yleensä jostain syystä myötämielisemmin. Turnausskenessä puolestaan ei ole yleisesti tapana hyväksyä epästandardinmukaisia baseja, mutta tästäkin on poikkeuksia.
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Eikös isomman basen käyttäminen ole kuitenkin sallittua? Sellaisen käsityksen olen saanut, mutta onko asia todella näin?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Half-breed kirjoitti:Rikot. Fabassa figu pitää laittaa poikkeuksetta sille baselle joka on sille määrätty.
Ongelmia muodostavat ne figut, joille on olemassa useampaa "virallista" alustan kokoa, kuten lohikäärmeet, jättiläiset, steam tank ja hydra. Ei se peli siitä enempää rikki mene,vaikka GUO:kin kulkisi pitkulaisella alustalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

AVVV kirjoitti:GUO ratsastaisi bloodthirsterien vetämässä lentävässä steam tankissa.
Holy Fuck, I'm gonna do that!
Black scars

Viesti Kirjoittaja Black scars »

Eli olen täs tekees omaa Great unclean onea ja olen suunnitellut istuttaa tämän giant baselle. Eli rikonko silloin sääntöjä? Vai pitääkö minun tyytyä ahtaaseen monsteri baseen?
Tee figun basesta sellainen, että pelitekninen koko voidaan määrittää selkeästi. Esimerkiksi figu seisoo kaatuneella harmaalla hautakivellä, joka nyt sattuu olemaan monster basen kokoinen, loput basesta on sitten "hautuumaata" yms. visuaalista lisuketta. Silloin voit turvallisin mielin pelata missä vain, rikkomatta mitenkään sääntöjä. Miten tuo peliteknisen basen rajat sitten esittää, se on ihan luovuudesta kiinni.
*Hu*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”