"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko Boostep.fi luotettava

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Th3_Dog

Re: Onko Boostep.fi luotettava

Viesti Kirjoittaja Th3_Dog »

Hyvin on minulla toiminut mutta maelstromgames on halvempi ilmaisine postikuluineen.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

Boostep ihan hyvä kauppa mitä nyt olen tilauksia tehnyt. Paketti tuli nopeasti, helppokäyttöinen sivu sekä mukavat alennukset on pelkkää plussaa...
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Th3_Dog kirjoitti:Hyvin on minulla toiminut mutta maelstromgames on halvempi ilmaisine postikuluineen.
Näinhän se on, että putiikki on liki aina kalliimpi kuin nettiliike ja iso ulkomainen nettiliike halvempi kuin pieni kotimainen. Itse olen kuitenkin tykännyt käyttää kotimaisia liikkeitä ihan siitä syystä, että saan samalla nauttia kotimaisten kuluttajansuojalakien tarjoamaa suojaa. Jos saan sutta tai sekundaa, voin palauttaa tuotteet takaisin 14 päivän sisällä. Oikeastaan voisin palauttaa ne ihan jo siitäkin syystä, etten sattuisi tykkäämään saamastani.
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Kerran ajattelin tuolta tilata 1000p örkkejä. Laskin mielenkiinnosta paljon moinen maksaa boostepissä ja paljon pkp:ssä. Pkp:stä voi noutaa tavarat eli sieltä ei tule postikuluja, loppu tulos oli kuitenkin että boostep oli 2€ halvempi (150€ ostokset) postikuluineen. Ostinpahan kuitenkin pkp:stä niin ei tarvinut odottaa :).

Edit: Ihmisiä varmasti kiinnosti :P
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Koskaan ei ole ollut ongelmia tlauksissa, jälkitoimituksetkin tulee veloituksetta. Alennusprosentit ovat aika messevät, kun normaalin about 15% perusalennuksen lisäksi tulee kanta-asiakas alennus 10% ja parhaimmillaan on tullut vielä 3% paljousalennus. Pienien tilausten toimituskulut on kyllä riistoa, maksimimaksu postiennakolle on ollu mulle 5.60e. Suosittelen lämpimästi..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Nijuba

Viesti Kirjoittaja Nijuba »

mistä pirusta boostepin postinmaksut löytyvät??
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Jokaisen tuotteen selosteessa on Toimituskululuokka -kohta. Maksat suurimman toimituskululuokan mukaan, mikä tilauksessasi on.
Oma-aloitteisuutta.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Imperiumin kaarti kirjoitti:Pienien tilausten toimituskulut on kyllä riistoa, maksimimaksu postiennakolle on ollu mulle 5.60e.
Tästä aiheesta kannattanee osoittaa valitukset Itellalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Oli mennyt lättysiä rikki postin kuljetuksen aikana. Whinetin ja sieltä lähetettiin uudet tilalle mitään sen kummemmin kyselemättä. Oiva kauppa nyt kun alkaa tuota alennusprosenttiakin jo olla :)

Monesti onkin jo noista toimitusajoista sanottu, jos ei löydy hyllytavarana niin kannattaa varautua odottamaan.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
finmirage

Viesti Kirjoittaja finmirage »

Son Hyvä ja Halapa. Liittykää WArmachine klubiin ni saatte "No Quarterin" puoli-ilimaseksi ja ei tarvi maksaa postimaksuja enää pienistäkään kuljetuksista.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Tuleeko kanta-asiakas alennus miten ison ostomäärän päästä?
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Käsittääkseni se on -1 % per 100 €uroa tilattuna. Eli kun mä oon nyt tilannu vähän päälle 300 euron arvosta kamaa sieltä, on mulla 3 % alennus.
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Jees ei sitten boosteppi huoli rahojani. Koitin tilata tuossa äsken sieltä tavaraa, mutta valitti virhettä maksussani vaikka tarkastin moneen kertaan ja muissa paikoissa korttini on kelvannut aina. noh ei jos eivät tahdo.
Viimeksi muokannut Justice, Ke 22.10.2008 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Mitäs imperium kaarti puhui 10% kanta-asiakas alennuksista?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

space marien kirjoitti:Mitäs imperium kaarti puhui 10% kanta-asiakas alennuksista?
Boostep muutti alennuskäytäntöjään jossain vaiheessa tänä vuonna. Ajantasaista käytäntöä voi toki tarkastella Boostepin omilta sivuilta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

The Captain kirjoitti:
space marien kirjoitti:Mitäs imperium kaarti puhui 10% kanta-asiakas alennuksista?
Boostep muutti alennuskäytäntöjään jossain vaiheessa tänä vuonna. Ajantasaista käytäntöä voi toki tarkastella Boostepin omilta sivuilta.
Niin menivät tekemään, mutta onhan kuitenkin vielä 5% alennus plus kuponkikoodit isompiin tilauksiin.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

palvelee todella hyvin mutta välillä hyvitykset esim. että antavat alennus kuponkeja tai leffoja korvaukseksi kuulostaa maineen ostamiselta.muta jos palvelu on hyvää niin mikäs siinä... :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”