Eri rotujen "käyttötarkoitukset" pörrössä?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Bartholen

Eri rotujen "käyttötarkoitukset" pörrössä?

Viesti Kirjoittaja Bartholen »

Eli se mitä otsikko sanoo. Olen itse huomannut ainakin kaartia käytettävän fluffipätkissä, joissa halutaan kuvata täydellistä tappiota. Vastapainona mariinit ovatkin sitten aina voittajia ja Jeesuksia. Harvemmin olen lukenut enää viime aikoina fluffia, jossa jokin rotu taistelisi jotain muuta kuin kahta edellämainittua vastaan.

Kommentteja
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Stormtrooper

Re: Eri rotujen "käyttötarkoitukset" pörrössä?

Viesti Kirjoittaja Stormtrooper »

Bartholen kirjoitti:Harvemmin olen lukenut enää viime aikoina fluffia, jossa jokin rotu taistelisi jotain muuta kuin kahta edellämainittua vastaan.
Imperiumi nyt sattuu olemaan galaksin suurin sotilasmahti joten se on usein sodan toinen osapuoli.
Bartholen kirjoitti:Olen itse huomannut ainakin kaartia käytettävän fluffipätkissä, joissa halutaan kuvata täydellistä tappiota..
Tämä johtuu siitä että kaarti voittaa niin usein joten kukaan ei pidä sitä mitenkään erikoisena tai ylistämisen arvoisena asiana.
Why the hell my auspex looks like it's playing tetris?
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Stormtrooper kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että kaarti voittaa niin usein joten kukaan ei pidä sitä mitenkään erikoisena tai ylistämisen arvoisena asiana.
Just näin ;)

Imperiumin hallitsee niin suurta aluetta, ettei tällaiselta voi oikein välttyä. Olen kyllä itse lukenut häviävistä örkeistä, kaaoksen kätyreistä, lojalisti mariineista, elareista ja tausta... Dark Eldareista todella harvoin.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Stormtrooper

Viesti Kirjoittaja Stormtrooper »

JakeZuku kirjoitti:
Stormtrooper kirjoitti:
Just näin ;)
Ai niin, mainitsinko että olen kaartipelaaja?
Why the hell my auspex looks like it's playing tetris?
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Stormtrooper kirjoitti:
Ai niin, mainitsinko että olen kaartipelaaja?
Jotenkin pääteltävissä viestistä ja nickistä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Hartman

Viesti Kirjoittaja Hartman »

Teoriani örkeistä:
Örkit ovat galaktisia tusinapahiksia. He ovat tarinan tarkastelijoille "vanhoja tuttuja", jotka ovat siellä aina olleet ja tulevat aina olemaan. He ovat itsestäänselvyys. Heidän tehtävänään on tuoda hommaan jatkuvuuden tunnetta ja mikäli kunnollisia pahiksia ei ole näköpiirissä, voidaan heidät pistää tekemään pahojaan ajan kuluksi. Harmillista tosin on, että tusinapahiksina he eivät koskaan voi saavuttaa mitään pysyvää tulosta, vaan he saavat aina loppujen lopuksi nokkiinsa hyviksitä. Kolikon kääntöpuolena taas on heidän roolinsa luonteeseen kuuluva pysyvyys: he voivat joutua sankareiden päihittämäksi uudelleen ja uudelleen, mutta heitä ei saa kuvioista pois millään, ei vaikka ois amerikkalaiset työkalut. Tusinapahisroolista kumpuavan jääräpäisyyden voimin nämä jatkavat samaa rataa uudestaan ja uudestaan ja historia toistaa itseään.

Edellisen kappaleen voisi tiivistää sanomalla, että örkkien rooli 40K:n pörrössä on sama kuin Rakettiryhmän Pokemonissa.

Älkää ottako viestiäni turhan vakavasti ;)
Rss

Viesti Kirjoittaja Rss »

Hartman kirjoitti:Edellisen kappaleen voisi tiivistää sanomalla, että örkkien rooli 40K:n pörrössä on sama kuin Rakettiryhmän Pokemonissa.

http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=260
Waaaaaaaagh!!!, juuri niin!

Itse näen Taun olevan vain yksi pikkuruisista muukalaisimperiumeista galaksissa, mutta juuri Taun kohdalla on onni potkinut muita namiskukkeleille. Taun kohdalle ei ole sattunut yhtään pesälaivastoa, isoa Waaaaaagh!:ia, Mustaa Ristiretkeä tai nekronien inkursiota. Nekin Imperiumin ristiretket mitä kohdalle on sattunut ovat olleet pienempiä TAI ne ovat syystä tai toisesta keskeytyneet.
"If the tanks succeed, then victory follows."
Hartman

Viesti Kirjoittaja Hartman »

Rss kirjoitti: Itse näen Taun olevan vain yksi pikkuruisista muukalaisimperiumeista galaksissa, mutta juuri Taun kohdalla on onni potkinut muita namiskukkeleille. Taun kohdalle ei ole sattunut yhtään pesälaivastoa, isoa Waaaaaagh!:ia
Kyllä muuten on. Mutta niistä on selvitty.
Erax

Viesti Kirjoittaja Erax »

Hartman kirjoitti:
Rss kirjoitti: Itse näen Taun olevan vain yksi pikkuruisista muukalaisimperiumeista galaksissa, mutta juuri Taun kohdalla on onni potkinut muita namiskukkeleille. Taun kohdalle ei ole sattunut yhtään pesälaivastoa, isoa Waaaaaagh!:ia
Jep, mikäs hive fleetti se oli joka tautten alueiden läpi päätti mennä...
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Erax kirjoitti:
Hartman kirjoitti:
Jep, mikäs hive fleetti se oli joka tautten alueiden läpi päätti mennä...
Krakenin sirpale vissiin...

Tyranidit sitten edustavat semmoista suurempaa uhkaa, ja esiintyvät lähes aina, kun taistellaan epätoivoisesti ylivoimaa vastaan. Vähän niin kuin Alien-elokuvissa. Ne myös ovat "pysättämättömiä". Vähän niin kuin Alien-elokuvissa. Totta kai ne aina voitetaan, mutta samalla kuolee paljon omia. Vähän niin kuin Alien-elokuvissa.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Ai Tau ei ole kohdannut isoa waaaghia? Mikäs oli se WAAAGH! Grog, toiselta nimeltä tunnettu ''War of dakka''.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Bartholen

Viesti Kirjoittaja Bartholen »

Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Rss

Viesti Kirjoittaja Rss »

Tässä voitaisiin mennä semantiikkaan (Ei se pesälaivasto keskittynyt Tauhun ja mikä on iso Waaaagh!?). Mutta okei, I stand corrected.
"If the tanks succeed, then victory follows."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”