Isoa shamua ei ainakaan kannata käyttää, se on ihan varma juttu se. Yhtä surkea juttu kuin kalothin keppi. Arcane itemit örkeillä on niin surkeat ja itse maagi kallis, että kyllä se häviää mennen tullen ld9:lle, jolle on oikeasti käyttöäkin. Kalothin keppi sitten tappaa vain rottaorjia. Heroihin sun muihin, joita sillä kepille haluaisi kumautella on liian korkea ws:siä kavereita, että niihin ei osu. Jos käytkin munkki niin se ei käy toistamiseen, koska kenraali huutaa, tai äijä omaa itse turhan korkean ld:n, että mokoma ei kuole. On monia keinoja käyttää ne 40p paremmin. Kaksi pikkumaagia puolestaan on paljon parempi. Toiselle itty ring ja staff of sorcery kun toiselle rullat.
Mutta mutta, mitähän tähän nyt sanoisi. Eihän savaget mitään huonoja ole, vähän kalliita vaan. Isot blokit olisi hyvä pitää ihan huvin vuoksi kilven kanssa. Onpa ainakin edes jotain suojaa. Tai sitten vaan suoraan alastomina kommandin kanssa hakkaamaan. Pienille yksiköille puolestaan kaksi choppaa iskee hyvin. Ei maksa paljoa ja iskuvoima on ihan katastrofaalisen kova.
Lobbia ei kannata muuten sitten käytellä. Sillä et tule osumaan mihinkään, korkeintaan kerran pelissä. Ota siis special täyteen boareita ja hoppereita. Ne on kovia ja saat lisää itp:tä listaasi. Doomeja sitten raresta maksimimäärä niin on kaukomättökin kunnossa.
Savage Orc Horde?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Savage Orc Horde?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ohan se waaagh! paint ihan kiva kama kun maagilla kuitenkin on suojanaan ihana T5. Jos tulee hyvät taiat niin sitten kama on maan mainio. Warpathin heittäminen tulee heti helpommaksi.
Giantti vs doomi sitten riippuu ihan vastustajasta ja omasta listasta. Ainahan on hyvä olla vähän ampumistakin ja jotain, jolla saa ritarit pois kentältä. Hyvänä kompromissina on kuitenkin ottaa molemmat listaan ja huonon vastustajan tullessa, jätti vaihtukoon toiseen doomiin.
Niin ja ei se lobbasta unohdin sitten lisätä sen, että se on vain minun mielipiteeni. Ohan 70p lingosta ihan kiva diili, mutta se scatteri...
Giantti vs doomi sitten riippuu ihan vastustajasta ja omasta listasta. Ainahan on hyvä olla vähän ampumistakin ja jotain, jolla saa ritarit pois kentältä. Hyvänä kompromissina on kuitenkin ottaa molemmat listaan ja huonon vastustajan tullessa, jätti vaihtukoon toiseen doomiin.
Niin ja ei se lobbasta unohdin sitten lisätä sen, että se on vain minun mielipiteeni. Ohan 70p lingosta ihan kiva diili, mutta se scatteri...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Örkkejä ei nyt olla tehty riskittömään pelaamiseen, joten voit joko voittaa tai hävitä, simple ^^El Capitan kirjoitti: Niin ja ei se lobbasta unohdin sitten lisätä sen, että se on vain minun mielipiteeni. Ohan 70p lingosta ihan kiva diili, mutta se scatteri...
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius