"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lt. Varras beginner class (i presume)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ThiefGarrett

Lt. Varras beginner class (i presume)

Viesti Kirjoittaja ThiefGarrett »

Hankiin tässä yks päivä makkaraboksin ja kaduin kumminkin loppujen lopuksi kun tuli tuo Assault on Black Reach paketti jossa olisi ollut orkkeja. No joo, tässä on Varras. Antakaa rakentavaa palautetta, olen itse ainakin tyytyväinen tulokseeni. Tuo silmien mustien pisteiden maalaus on aika lailla arpapeliä mihinkä se kaunis piste tulee silmään. Katse on kuin katsoisi maassa olevaa koirankakkaa. Kuvanlaatu ei johdu kamerasta vaan että mahtuu 75KiB.

Klikkaa kuvaa nähdäksesi sen kokonaan !
Varras.jpg
Viimeksi muokannut ThiefGarrett, Su 03.08.2008 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
Globe

Re: -)()( Lt. Varras )()(-

Viesti Kirjoittaja Globe »

Ihan tyylikäs. Pidän itse ainakin tuosta liasta noissa polvien kohdalla, ja erittäin tarkkaa työtä muutenkin. Silmät kyllä ovat aika hauskan näköiset ja niitä voisit treenata lisää ;D Ja baseen voisit laittaa jotain, vaikka hiekkaa.
I am Back to Forum... Tai jotenki noin
ThiefGarrett

Re: -)()( Lt. Varras )()(-

Globe kirjoitti:Ihan tyylikäs. Pidän itse ainakin tuosta liasta noissa polvien kohdalla, ja erittäin tarkkaa työtä muutenkin. Silmät kyllä ovat aika hauskan näköiset ja niitä voisit treenata lisää ;D Ja baseen voisit laittaa jotain, vaikka hiekkaa.
Joo toi basen laitto vois olla seuraavaks. Yritän harjoitella tehdä pienemmät silmät koska tuo katse on aika julma :)
Datsi

Re: Lt. Varras beginner class (i presume)

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Hieno figu, tykkään silmistä, älä korjaa ;)

Ite en tykkää polvissa olevasta kurasta, jättäisin kokonaan pois. Lisäksi ammoboksin(?) sisällön highlightit menee liian suoraan valkoiseen, laita joku kirkkaampi vihreä väliin, niin hyvä tulee.

Ei tohon muuta, kuin base enää oikein tarvii.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
ThiefGarrett

Re: Lt. Varras beginner class (i presume)

Niin onhan se näin mutta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”