Plague mariineita tavallisista mariineista?
-
Riikinkukko
Plague mariineita tavallisista mariineista?
Juu. Olen aika aloittelia (en tiedä edes onko tämä oikea paikka kysyä asiaa...) Kysyisin, että millä maaleilla ja tyylillä saisin plague mariineita tavallisista mariineista?
- The Warmaster
Re: Plague mariineita tavallisista mariineista?
Itellä ois aloitteilla samanlainen projekti. Green stuffia meinasin käyttää, niin saa ne läskimahat niillekkin. Ja maalausta... hmm... no käytettäviä värejä ovat varmaan goblin/snot green, rotting flesh, bronzed flesh, chainmail... ehkä myös thraka green ja badab black.
-
Riikinkukko
Juu. Kyllä noilla tiedoilla alkuun päästään, mutta teen eka nuo tavalliset chaosit valmiiksi.
http://www.bolterandchainsword.com/inde ... pic=142292
stuffilla saa helposti siistejä nurglelaisia. Ite en käyttänyt yhtään edellisen postaajan maaleista, ainoa vihreä oli camo green ja siihen sekoitettuna bleached bone.
stuffilla saa helposti siistejä nurglelaisia. Ite en käyttänyt yhtään edellisen postaajan maaleista, ainoa vihreä oli camo green ja siihen sekoitettuna bleached bone.
- Machine_Spirit
Ja jos rahaa on niin voisit ostaa forgelta kitin jolla voi tehdä nomi marsuista PM:äämiä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
luulempa että tässä oli tarkoitus säästää..? ;)Machine_Spirit kirjoitti:Ja jos rahaa on niin voisit ostaa forgelta kitin jolla voi tehdä nomi marsuista PM:äämiä.
terve kaikkille!!
oon uus tääll ja kysyn ootteks aikasemmin pelannu plague mariineill ja onx ne ollu hintasa mukasii? ja onx teijän armeija chaos.
oon uus tääll ja kysyn ootteks aikasemmin pelannu plague mariineill ja onx ne ollu hintasa mukasii? ja onx teijän armeija chaos.
- Agent of Chaos
Terve vain. Lueppa ensin foorumin säännöt:Walker kirjoitti:terve kaikkille!!
Ei animoituja GIF avatareja.
Onhan Plaguet aika mukavia, etenkin kun uusi koodeksi toi hyviä lisäominaisuuksia. Itse peluutan silti enemmän Khornen Berserkereitä.
Black Legion: 1800p Blood Angels: 750p
5th Edition Battle Statistic:
BL: W:7 L:1 D:0, BA: W:2 L:1 D:0
5th Edition Battle Statistic:
BL: W:7 L:1 D:0, BA: W:2 L:1 D:0
joo kiva tietää... muutki peluuttaa niit ku mä. ja avatarist sori unohin...
Plague marineiden hinta/laatu/peliteho/yms -keskustelut omalle alueelleen (40k-jotain), kiitos. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277