40k ork warbiker
Re: 40k ork warbiker
hienohan tuo :) renkaisiin tosin kanttis laittaa vaikka jotain tumman harmaita korostuksia, kun pelkkä musta on huonon näköistä.. metallit näyttävät ainakin kuvissa pikkuisen paakkuisilta, voi myös johtua kuvista, mutta punainen väri on onnistunut hyvin :)
ps. olen noita itsekkin väsäillyt, ja voin sanoa että ymmärrän jos et jaksa korjailla, on niin pirun hankala kasata ja maalata nuo (maalia menee sinne minne ei pidä ja osat ei mene yhteen, eikö? ;))
ps. olen noita itsekkin väsäillyt, ja voin sanoa että ymmärrän jos et jaksa korjailla, on niin pirun hankala kasata ja maalata nuo (maalia menee sinne minne ei pidä ja osat ei mene yhteen, eikö? ;))
- Plästik Dub
Onko tuon keula suoraan paketista otettuna tuollainen, vai oletko muokannut sitä. Aivan riemastuttavan näköinen irvistävä naama nimittäin. :'D
Maalaukselta tuo on ihan normaalia pelipöytä tasoa. Monta tällaista pelikentällä näyttäisi jo hienolta.
Jatka samaan malliin.
Maalaukselta tuo on ihan normaalia pelipöytä tasoa. Monta tällaista pelikentällä näyttäisi jo hienolta.
Jatka samaan malliin.
keula on ihan tavallinenPlästik Dub kirjoitti:Onko tuon keula suoraan paketista otettuna tuollainen, vai oletko muokannut sitä.
- P. Ruuhijärvi
Nuo todella ovat tuskastuttavia maalattavia (btw. sigissäni olevassa linkissä on tuloksia omista baikkereistä. Mutta mitä nappiin tulee, niin kyllähän niitä pikkuisia maaliroiskuja löytyy parissa paikkaa. Ne kun korjaat niin you're good to go. Plussaa Edgauksista.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
onkohan oikea paikka? ;)OrcMec kirjoitti:Onko sinulla hyviä neuvoja uudelle Orc pelaajalle
1. hanki codex
2. osta pari boyz pakettia
3. mieti armeijaa
Uskon, että hän tarkoitti maalaus ohjeita.Hihhuli kirjoitti:onkohan oikea paikka? ;)OrcMec kirjoitti:Onko sinulla hyviä neuvoja uudelle Orc pelaajalle
1. hanki codex
3. mieti armeijaa
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Sellainen että älä tee sitä virhettä minkä minä tein.. = Olet juuri saanut ensinmäiset örkkisi ja haluat päästä nopeasti pelaamaan, kasaa ukot tähän tarkoitukseen ÄLÄ maalaa niitä ohimennen ~1min per ukko tulet katumaan tätä suuresti myöhemmin.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
jep jep, näin on täälläkin päässyt käymään :DToilailee kirjoitti:Sellainen että älä tee sitä virhettä minkä minä tein.. = Olet juuri saanut ensinmäiset örkkisi ja haluat päästä nopeasti pelaamaan, kasaa ukot tähän tarkoitukseen ÄLÄ maalaa niitä ohimennen ~1min per ukko tulet katumaan tätä suuresti myöhemmin.
juuh :PO'Snobba kirjoitti:Uskon, että hän tarkoitti maalaus ohjeita.Hihhuli kirjoitti:onkohan oikea paikka? ;)OrcMec kirjoitti:Onko sinulla hyviä neuvoja uudelle Orc pelaajalle
1. hanki codex
3. mieti armeijaa
no esim olen maalannut tämän näin:OrcMec kirjoitti:Onko sinulla hyviä neuvoja uudelle Orc pelaajalle
punainen: mustan pohjamaalin päälle laitoin kaksikerrosta scab red:iä sitten kerros blood red:iä ja lopuksi highligth blazing orange:lla.
orkki iho: pohjamaalin päälle ensin goblin greenillä ja sitten washi thraka greenillä (washi on UUSI citadelin maali)
metallin olen tehnyt vain boltgun metallilla.