Ropecon 2k8: WHFB-Turnaus (tuloksia tarjolla)
Re: Ropecon 2k8: WHFB-Turnaus (tuloksia tarjolla)
@Anthallas
No mutta olihan se kuitenkin viihdyttävä peli :P Ja kenraalin vika se on jos muistaa kaksi vuorokautta jälkeenpäin, että olisi saanut re-rollia ne kriittiset testit ja sen että drain magic olisi oikeasti ollut ainoa oikea loitsu siinä pelissä :D
Mutta meillä osattiin ainakin käyttäytyä toisin kuin jossain muualla, ilmeisesti.. ja ajatus taistelevista kääpiöistä on hieno imo :D
No mutta olihan se kuitenkin viihdyttävä peli :P Ja kenraalin vika se on jos muistaa kaksi vuorokautta jälkeenpäin, että olisi saanut re-rollia ne kriittiset testit ja sen että drain magic olisi oikeasti ollut ainoa oikea loitsu siinä pelissä :D
Mutta meillä osattiin ainakin käyttäytyä toisin kuin jossain muualla, ilmeisesti.. ja ajatus taistelevista kääpiöistä on hieno imo :D
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Joo, kiitoksia vain kaikille osallistujille ja järjestäjille. Itse olin mukana aika perus Empirellä (itse bongasin heti kaksi melkein identtistä listaa turnauksessa :D) kahdella maagilla, papilla, kahdella blokilla, kahdella ritari yksiköllä, kahdella tykillä ja stankilla. 18. sija tipahti tällä härdellillä.
1. Peli Matti Föhrin O&G vastaan, vaikka bongasin vain yhden örkin koko listassa. Lähdin kaikella suoraan päin luottaen stankin terroriin ja Doom & Darknessiin. Stankki kyllä ehti pelottaa yhden blokin karkuun, sitten yksi bolttis ja miscastin kautta irkutettu footti pysäytti sen heti. Tykit ammuseki koneisiin vain 2 haava kieroksessa ja squiq hopperit imi kaikki tulipallot sisäänsä kunnes ne meni ja korkkasi papilla varustetun IC ryhmän. Pari onnekasta tykinlaukausta ja blokkien nopea marssi closistelemaan kuitenki toi tarvittavata pisteet voittoon yllättävistä käänteistä huolimatta. 12-8 itselle.
2. Peli Eemeli Pitkälää vastaan. Kun BFG:tä ei harmiksi päästy pelaamaan lauantaina niin fabassa sitten. Dark elffit manticorella, hydralla, kärryllä, ritareilla perus 20 crossarin ja 10 riderin lisäksi. Ritarini lähti oikealta koukkamaan suoraan crossareita päin kun blokit oli keskellä hydraa ja ritareita vastaan. Manticore kokeili stankkia chragessa, 5 haavaa joista savetan jokaisen johtaen siihen että manticore jouksee outnumberista karkuun ja osuu mun ritareihin. Myös kärry paskaksi stankin tykillä. Hydra oli kuitenki paha. Se meni liekittää yhden blokin karkuun ja hyökkäsi toisen kylkeen kun en päässytkään chargessa blokilla coldiksista läpi. IC ryhmä korkkaa toiset crossarit kun toinset ritarit ei saa chargessa yhtään haavaa läpi crossareihin ja jää jalkoihin. Stankki pääsee hyrdan kylkeen ja heitän neljästä impactista kaikista 1.!, ja joista hydra regeneroi kolme. Coldikset sitten päätti minun deplolla failata kolme stupidya putkeen, antaen tykin ampua crapshottia rauhassa. Hydrasta pakoon lähtenyt blokki sitten nirhasi keihäillään ridereitä. Lopulta saan stankilla hydran karkuun kun mukaan combattiin tulee 5 shadea GW:llä ja Manbane assasinellä, toivat vain helppo resoa. Kuitenki alle 1-4 heittäminen höyryn keittämiseen ei onnistunut jolloin olisin saanut stankilla chargen pakenevaan hydraan joka olisi juossut suoraan keihäisiini. Myös rendind stars + Manbane teki stankkiin liikaa hallaa. 8-12 häviö.
3. peli (4. peli) oli Oskari Backmanin VC:n kanssa Antti Natusen brettejä ja Flagun (nimi hukassa!) kaamosta. Peli näytti jo minusta alussa aika helpolta, senkun empire/VC linja istuskelee paikoillaan ampuen ja magioiden lähestyviä brettejä ja kaamosta. Myös "tankki" yksiköt pärjäsi aivan loistavasti, Grave Guardit regelipulla kesti errantti lancen bösbillä ja matosankarin kun taas Stankki otti vastaan paladinin, 5-6 graalia ja 15 realmia yhdellä vuorolla ottaen vain kolme haavaa sisään (11xS6, 14xS5 ja 17xS3 iskua olisi pitänyt tehdä joku 5 haavaa), jolloin omat ritarit pääsi lancejen kylkeen. Jätti kuoli 2. vuorolla tykkeihin ja nuoliin, VC:n black knightit jotain mähli choseneja vastaan ja yksi lurkki boxi kuoli kärryyn ja knighteihin, onneksi toinen lurkki boxi taas korkkasi molemmat ja ryhmön beasteja + maagin. Lopussa bretit mählii liian monen paniikin ja terrorin ja ritarit napsivat puoliksi syötyjä lanceja. 20 pistettä itselle ja Oskarille 18 pistettä.
4. Peli oli Jouni Mikkolan bretonnia vastaan. Lähdin aluksi aika varovasti liikkelle mutta vaihdoin taktiikan lennosta melkein heti. Pegasukset oli ongelma ja ne korkkasi oikean sivustan ampujat heti. Bretit paljasti bösbinsä tykkien tulelle irtomalla yksiköstä (This is Madness!), ja tottakai se kuoli tykkiin. 6. kokoinen realmi porukka antoi ritareiden chargata niihin, kestäen kuitenki chargen. Jännäksi tilanteen teki sen että brettien vuorolla pari heppaa polkee jalkoihinsa brettejä josta ne pakevat pois, jättäen ritarit näkemään 9. kokoisten erranttien kyljen. Errantit fleaa chargea eivätkä onnistu enää rallyttämään juosten pois kentältä. Päätin uhrata keihäsmies boxin ja maagin fleeamalla graalien chargen, jättäen juuri ja juuri sentin pari graalien kyljestä stankin charge alueelle. Siitä olisi ollut suoraan toinen charge toiseen 9. kokoisiin errantteihin, mutta charganneet IC:t papilla eivät saaneet tarpeeksi brettejä alas ja ottivat pari casualtyä S3 iskuista juosten ulos kentältä. Lopulta kokeilen saada viimeistä errantti lancea ulos kentältä stankin steam gunin ja terrorin avulla, kuitenki saavuttamatta sitä. Onneksi errantit näkivät stankin ja päättivät juosta sitä päin antaen minulle vielä viimeisen vuoron jauhaa ritareita atomeiksi. Pegasuksetkin oli päättänyt juosta stankin terrorista karkuun. Lopussa ei ollut enää paljon hengissä, itsellä stankki ja yksi blokki, breteillä 2 jouskari ryhmää ja yhdet realmit. 10-10.
1. Peli Matti Föhrin O&G vastaan, vaikka bongasin vain yhden örkin koko listassa. Lähdin kaikella suoraan päin luottaen stankin terroriin ja Doom & Darknessiin. Stankki kyllä ehti pelottaa yhden blokin karkuun, sitten yksi bolttis ja miscastin kautta irkutettu footti pysäytti sen heti. Tykit ammuseki koneisiin vain 2 haava kieroksessa ja squiq hopperit imi kaikki tulipallot sisäänsä kunnes ne meni ja korkkasi papilla varustetun IC ryhmän. Pari onnekasta tykinlaukausta ja blokkien nopea marssi closistelemaan kuitenki toi tarvittavata pisteet voittoon yllättävistä käänteistä huolimatta. 12-8 itselle.
2. Peli Eemeli Pitkälää vastaan. Kun BFG:tä ei harmiksi päästy pelaamaan lauantaina niin fabassa sitten. Dark elffit manticorella, hydralla, kärryllä, ritareilla perus 20 crossarin ja 10 riderin lisäksi. Ritarini lähti oikealta koukkamaan suoraan crossareita päin kun blokit oli keskellä hydraa ja ritareita vastaan. Manticore kokeili stankkia chragessa, 5 haavaa joista savetan jokaisen johtaen siihen että manticore jouksee outnumberista karkuun ja osuu mun ritareihin. Myös kärry paskaksi stankin tykillä. Hydra oli kuitenki paha. Se meni liekittää yhden blokin karkuun ja hyökkäsi toisen kylkeen kun en päässytkään chargessa blokilla coldiksista läpi. IC ryhmä korkkaa toiset crossarit kun toinset ritarit ei saa chargessa yhtään haavaa läpi crossareihin ja jää jalkoihin. Stankki pääsee hyrdan kylkeen ja heitän neljästä impactista kaikista 1.!, ja joista hydra regeneroi kolme. Coldikset sitten päätti minun deplolla failata kolme stupidya putkeen, antaen tykin ampua crapshottia rauhassa. Hydrasta pakoon lähtenyt blokki sitten nirhasi keihäillään ridereitä. Lopulta saan stankilla hydran karkuun kun mukaan combattiin tulee 5 shadea GW:llä ja Manbane assasinellä, toivat vain helppo resoa. Kuitenki alle 1-4 heittäminen höyryn keittämiseen ei onnistunut jolloin olisin saanut stankilla chargen pakenevaan hydraan joka olisi juossut suoraan keihäisiini. Myös rendind stars + Manbane teki stankkiin liikaa hallaa. 8-12 häviö.
3. peli (4. peli) oli Oskari Backmanin VC:n kanssa Antti Natusen brettejä ja Flagun (nimi hukassa!) kaamosta. Peli näytti jo minusta alussa aika helpolta, senkun empire/VC linja istuskelee paikoillaan ampuen ja magioiden lähestyviä brettejä ja kaamosta. Myös "tankki" yksiköt pärjäsi aivan loistavasti, Grave Guardit regelipulla kesti errantti lancen bösbillä ja matosankarin kun taas Stankki otti vastaan paladinin, 5-6 graalia ja 15 realmia yhdellä vuorolla ottaen vain kolme haavaa sisään (11xS6, 14xS5 ja 17xS3 iskua olisi pitänyt tehdä joku 5 haavaa), jolloin omat ritarit pääsi lancejen kylkeen. Jätti kuoli 2. vuorolla tykkeihin ja nuoliin, VC:n black knightit jotain mähli choseneja vastaan ja yksi lurkki boxi kuoli kärryyn ja knighteihin, onneksi toinen lurkki boxi taas korkkasi molemmat ja ryhmön beasteja + maagin. Lopussa bretit mählii liian monen paniikin ja terrorin ja ritarit napsivat puoliksi syötyjä lanceja. 20 pistettä itselle ja Oskarille 18 pistettä.
4. Peli oli Jouni Mikkolan bretonnia vastaan. Lähdin aluksi aika varovasti liikkelle mutta vaihdoin taktiikan lennosta melkein heti. Pegasukset oli ongelma ja ne korkkasi oikean sivustan ampujat heti. Bretit paljasti bösbinsä tykkien tulelle irtomalla yksiköstä (This is Madness!), ja tottakai se kuoli tykkiin. 6. kokoinen realmi porukka antoi ritareiden chargata niihin, kestäen kuitenki chargen. Jännäksi tilanteen teki sen että brettien vuorolla pari heppaa polkee jalkoihinsa brettejä josta ne pakevat pois, jättäen ritarit näkemään 9. kokoisten erranttien kyljen. Errantit fleaa chargea eivätkä onnistu enää rallyttämään juosten pois kentältä. Päätin uhrata keihäsmies boxin ja maagin fleeamalla graalien chargen, jättäen juuri ja juuri sentin pari graalien kyljestä stankin charge alueelle. Siitä olisi ollut suoraan toinen charge toiseen 9. kokoisiin errantteihin, mutta charganneet IC:t papilla eivät saaneet tarpeeksi brettejä alas ja ottivat pari casualtyä S3 iskuista juosten ulos kentältä. Lopulta kokeilen saada viimeistä errantti lancea ulos kentältä stankin steam gunin ja terrorin avulla, kuitenki saavuttamatta sitä. Onneksi errantit näkivät stankin ja päättivät juosta sitä päin antaen minulle vielä viimeisen vuoron jauhaa ritareita atomeiksi. Pegasuksetkin oli päättänyt juosta stankin terrorista karkuun. Lopussa ei ollut enää paljon hengissä, itsellä stankki ja yksi blokki, breteillä 2 jouskari ryhmää ja yhdet realmit. 10-10.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Róbó-Tónó, Manbane (ja muutkaan myrkyt) eivät tehoa steam tankkiin (steam tank on war machine).
Möltti.
Tuukka VainioRóbó-Tónó kirjoitti: 3. peli (4. peli) oli Oskari Backmanin VC:n kanssa Antti Natusen brettejä ja Flagun (nimi hukassa!) kaamosta.
Choseneiden Raptorous standard oli sen black kngihtien mählimisen syy. You didn't expect that, did you? ;)
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Myönnetään että hiukan ylireagoin ensimmäisessä viestissä, mutta olin hiukan kyrpiintynyt asenteeseesi pelin aikana ja myös siitä että taisit yli liioteillusti pelaamisestani paskaa puhua pelin jälkeen.
En väitä että olet yksin syypää massacreen, mutta toisen armeijan haukkumisen sijaan olisit voinut jakaa neuvoja pelissä ahkerammin olisi mitä luultavimmin auttanut. Kyllä olisin jarkeviä neuvoja ottanut vastaan jos ne olisi hiukan ystävällisemmin sanottu, tuntui myös siltä että asenteesi oli "***** toi mitään osaa jatetään ne rauhaan ja keskitytään maksimoimaan oma peli."
En minä mitenkään hyvin siinä pelannut johtuen unettomasta yöstä myös puhti poissa kun oli jo omalla kohdalla lauantain neljäspeli kyseessä ja totuttelu vielä tämänlaiseen armeijaan.
Ei gunline ole mikään autowin armeija ja oikea pelaaminen sille kestää 3-4 vuoroa siinä vaiheessa joko vastustaja on ammuttu riekaleiksi tai se on tullut jollain liiaan nopeasti ja vahvasti läpi. Pelit ovat varsin yksitoikkoisia ja saman toistamista pelsitä toiseen, sitäpaitsi tuurilla on tälläin myös suuri osa pelin menestyksessä.
Klosis kääpiöt on vain äijä armeija jolla voi pelata kaikki kuusi vuoroa jos onnistuu kunnolla taktikoimaan, tosin joitakin armeijoita vastaan ottaa pääsääntöisesti turpaan yleensä sellaisia joissa on paljon skirmaavia/nopeita yksiköitä jotka lyövät kovaa. Mutta kaikkihan on vain harjoituksesta ja kokemuksesta kiinni jota turnaukseen tulin hakemaan.
Tuosta armeijasi haukkumisesta, tarkoituksella sanottu jos se vaikka nostattaisi saman tunteen sinussa kuin minun armeija listani tyrmääminen heti ensikättelyssä siis hiukan tuomaan sinullekin näkökulmaa minun tilanteestani.
Myönnän että kääpömäinen asenne valtasi minut pelissä kuten kenet tahansa roolipelaajan (haltioden epäarvostus, hah örkkejä vastassa me voitetaan ne 10-0 ja vielä nynnyilemättä omalla puolella.)
En väitä että olet yksin syypää massacreen, mutta toisen armeijan haukkumisen sijaan olisit voinut jakaa neuvoja pelissä ahkerammin olisi mitä luultavimmin auttanut. Kyllä olisin jarkeviä neuvoja ottanut vastaan jos ne olisi hiukan ystävällisemmin sanottu, tuntui myös siltä että asenteesi oli "***** toi mitään osaa jatetään ne rauhaan ja keskitytään maksimoimaan oma peli."
En minä mitenkään hyvin siinä pelannut johtuen unettomasta yöstä myös puhti poissa kun oli jo omalla kohdalla lauantain neljäspeli kyseessä ja totuttelu vielä tämänlaiseen armeijaan.
Ei gunline ole mikään autowin armeija ja oikea pelaaminen sille kestää 3-4 vuoroa siinä vaiheessa joko vastustaja on ammuttu riekaleiksi tai se on tullut jollain liiaan nopeasti ja vahvasti läpi. Pelit ovat varsin yksitoikkoisia ja saman toistamista pelsitä toiseen, sitäpaitsi tuurilla on tälläin myös suuri osa pelin menestyksessä.
Klosis kääpiöt on vain äijä armeija jolla voi pelata kaikki kuusi vuoroa jos onnistuu kunnolla taktikoimaan, tosin joitakin armeijoita vastaan ottaa pääsääntöisesti turpaan yleensä sellaisia joissa on paljon skirmaavia/nopeita yksiköitä jotka lyövät kovaa. Mutta kaikkihan on vain harjoituksesta ja kokemuksesta kiinni jota turnaukseen tulin hakemaan.
Tuosta armeijasi haukkumisesta, tarkoituksella sanottu jos se vaikka nostattaisi saman tunteen sinussa kuin minun armeija listani tyrmääminen heti ensikättelyssä siis hiukan tuomaan sinullekin näkökulmaa minun tilanteestani.
Myönnän että kääpömäinen asenne valtasi minut pelissä kuten kenet tahansa roolipelaajan (haltioden epäarvostus, hah örkkejä vastassa me voitetaan ne 10-0 ja vielä nynnyilemättä omalla puolella.)
Ei voi mitään. Pelasit huonosti huonolla listalla. En ole kuitenkaan missään vaiheessa sanonut ettetkö osaisi pelata.Akseli kirjoitti:Myönnetään että hiukan ylireagoin ensimmäisessä viestissä, mutta olin hiukan kyrpiintynyt asenteeseesi pelin aikana ja myös siitä että taisit yli liioteillusti pelaamisestani paskaa puhua pelin jälkeen.
Suoraan sanottuna ainoa neuvo jonka olisin voinut sinulle antaa oli istua paikoillaan ja jättää eteneminen tekemättä. Ja kyllä, aloitin oman pelin maksimoimisen siinä kolmannen vuoron aikoihin kun laudalla taisi olla yksi kääpiöloota jäljellä ja sekin puumiehen flank tervehdyksen alaisena. En pitänyt enää kääpiöiden pelastamista siinä vaiheessa järkevänä ideana. Kai sinä tajusit, että liikuttaessasi kääpiöitä eteenpäin tarjosit welffeille VP:tä hopeatarjottimella? Niin siis se maksimoiminen oli sitä, että vetäydyin nurkkaan ja taioin ja ammuin kaikella millä lähtee. Lopulta sainkin 2 turnauspistettä.En väitä että olet yksin syypää massacreen, mutta toisen armeijan haukkumisen sijaan olisit voinut jakaa neuvoja pelissä ahkerammin olisi mitä luultavimmin auttanut. Kyllä olisin jarkeviä neuvoja ottanut vastaan jos ne olisi hiukan ystävällisemmin sanottu, tuntui myös siltä että asenteesi oli "***** toi mitään osaa jatetään ne rauhaan ja keskitytään maksimoimaan oma peli."
1)Mikään armeija ei ole autowin.Ei gunline ole mikään autowin armeija ja oikea pelaaminen sille kestää 3-4 vuoroa siinä vaiheessa joko vastustaja on ammuttu riekaleiksi tai se on tullut jollain liiaan nopeasti ja vahvasti läpi. Pelit ovat varsin yksitoikkoisia ja saman toistamista pelsitä toiseen, sitäpaitsi tuurilla on tälläin myös suuri osa pelin menestyksessä.
2)Gunline > klosiskääpiöt. Ihan sama vaikka kukaan ei pelaisi koko armeijaa. Minä vain olisin pitänyt sitä hyvänä tuurina jos olisin saanut liittolaisekseni gunlinen.
3)Minä tiedän senkin, että pelin tylsin armeija pelata on gunline.
Listasi toimivuutta lisäisi jos siinä olisi 4 blokkia.Klosis kääpiöt on vain äijä armeija jolla voi pelata kaikki kuusi vuoroa jos onnistuu kunnolla taktikoimaan, tosin joitakin armeijoita vastaan ottaa pääsääntöisesti turpaan yleensä sellaisia joissa on paljon skirmaavia/nopeita yksiköitä jotka lyövät kovaa. Mutta kaikkihan on vain harjoituksesta ja kokemuksesta kiinni jota turnaukseen tulin hakemaan.
Ei nostata samoja tunteita, sori. Minulle on aivan sama mitä sinä minun listastani sanot. Ja jos et halua lisää vastaavia raivokkaita tunteita niin älä vaan kysy keneltäkään muulta onko listasi hyvä.Tuosta armeijasi haukkumisesta, tarkoituksella sanottu jos se vaikka nostattaisi saman tunteen sinussa kuin minun armeija listani tyrmääminen heti ensikättelyssä siis hiukan tuomaan sinullekin näkökulmaa minun tilanteestani.
Kerro lisää.Myönnän että kääpömäinen asenne valtasi minut pelissä kuten kenet tahansa roolipelaajan. (haltioden epäarvostus, hah örkkejä vastassa me voitetaan ne 10-0 ja vielä nynnyilemättä omalla puolella.)
Ja vieläkös jatketaan ennen kuin tulee abloyta väliin?
Edit: Feilasin quotet.
Älkää, tässä rupee itsekutakin kohta itkettään enkä puhu nyt kummastakaan riidan osapuolesta.Jara kirjoitti:
Ja vieläkös jatketaan ennen kuin tulee abloyta väliin?
Mutta olihan se mukavaa launtaipäivän rientoa, eiks jeh?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Ei ei, kyllä tässä on naurussa pitelemistä. Jatkakaa ihmeessä.
Stankki on vain immuuni poisonille :(Róbó-Tónó kirjoitti: Myös rendind stars + Manbane teki stankkiin liikaa hallaa.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Oberon tässä lisää huvitusta. On tämä ihan hauskaa minustakin.
Juu tuo etenemisen hylkääminen olisi ollut hyvä neuvo alussa kun itse sen sitten hoksasin liian myöhään sen jakaminen pelikaverin kesken olis voinut olla joap hyvä idea ja ymmärrän toki jos haluaa siinä vaiheessa kun toisesta ei ole mitään jäljellä maksimoida omat pisteensä.
feilasin taktiikassa sinä feilasit sosiaalisuudessa jos vain sulle käy. Mulle on tässä vaiheessa ihan sama jaksa enää vääntää. Ekassa viestissä olisin viunut vähän rajoittaa mutta tehty mika tehty oli tarkoitus vain silloin todeta että en ole täysin paska pelaamaan niinkuin annoit joidenkin ehkä ymmärtää (warp-rider) ja hiukan antaa takaisin siitä karusta puhetavasta minua kohtaan pelin aikana. Lista on muuttumassa mutta olisi silloin voinut kuulla jotain muuta kritiikkiä siittä kuin, ihan paska pitäytyisit vaan siinä gunlinessä.
Btv en quotennut koska viestin kohde henkilö on melko selvä.
Juu tuo etenemisen hylkääminen olisi ollut hyvä neuvo alussa kun itse sen sitten hoksasin liian myöhään sen jakaminen pelikaverin kesken olis voinut olla joap hyvä idea ja ymmärrän toki jos haluaa siinä vaiheessa kun toisesta ei ole mitään jäljellä maksimoida omat pisteensä.
feilasin taktiikassa sinä feilasit sosiaalisuudessa jos vain sulle käy. Mulle on tässä vaiheessa ihan sama jaksa enää vääntää. Ekassa viestissä olisin viunut vähän rajoittaa mutta tehty mika tehty oli tarkoitus vain silloin todeta että en ole täysin paska pelaamaan niinkuin annoit joidenkin ehkä ymmärtää (warp-rider) ja hiukan antaa takaisin siitä karusta puhetavasta minua kohtaan pelin aikana. Lista on muuttumassa mutta olisi silloin voinut kuulla jotain muuta kritiikkiä siittä kuin, ihan paska pitäytyisit vaan siinä gunlinessä.
Btv en quotennut koska viestin kohde henkilö on melko selvä.
Jep, nyt kävi näin. Niin kuumottavat pelit että tälläinen sääntötekninen pikkuseikka jäi huomaamatta molemmilta. Varsinkin kun Pikku aiemmin kuumoteltiin em komboa sähköisesti stankkia vastaan jos muistan oikein.
Ehkä ylläolevien taistelu olisi parempi hoitaa yksityisviestein ettei tovin kuluttua hävetä kun näitä saa kuka vaan lukea sitten.
Ehkä ylläolevien taistelu olisi parempi hoitaa yksityisviestein ettei tovin kuluttua hävetä kun näitä saa kuka vaan lukea sitten.
Joo, mullakin on tosi kivaa. Fleimaushan on sotun parasta antia ja vielä kun muutkin siihen rohkaisevat niin voisiko asiat olla paremmin?
No joo, korostan vielä kerran, etten ole missään vaiheessa kyseenalaistanut pelitaitojasi, vaan listan toimivuutesi. Turnaus oli vielä parin ekan pelin jälkeen menossa ihan hyvin (ja millä armeijalla...), mutta tämä peli saattoi olla se ratkaiseva tekijä, jonka ratkaiseva tekijä oli sinun listasi (moneskohan kerta, kun tuota julistan). Siinä vaiheessa se harmittaa.
Vieläkö jaksat? Minä jaksan ja Oberonilla ois kivaa.
No joo, korostan vielä kerran, etten ole missään vaiheessa kyseenalaistanut pelitaitojasi, vaan listan toimivuutesi. Turnaus oli vielä parin ekan pelin jälkeen menossa ihan hyvin (ja millä armeijalla...), mutta tämä peli saattoi olla se ratkaiseva tekijä, jonka ratkaiseva tekijä oli sinun listasi (moneskohan kerta, kun tuota julistan). Siinä vaiheessa se harmittaa.
Vieläkö jaksat? Minä jaksan ja Oberonilla ois kivaa.
Jeh.Mutta olihan se mukavaa launtaipäivän rientoa, eiks jeh?
Kyllä se meiän tiimipeli oli varmasti viihdyttävämpi. Vai mitä Oberon? ;)
No todellakin oli. Suurinta huvia mitä valtakunnassa on nähty.
Joo, tuli vasta jälkeenpäin huomattua tämä Korpin kanssa. Itse ja Korppi kun ei muistettu että Manbane on poisoni, itsellä oli vain silloin muistissa että tavis poisonit ei toimi tankkia vastaan. Ei se mitään, vaikka Korpin kanssa tehtyjen laskujen mukaan stankki ei olisi siinä tapauksessa mennyt alle puoleen ja assasini ja hydra olisivat kuoleet kokonaan. Tämä olisi riittänyt heilauttamaan itseni 8-12 tilanteesta 12-8 pisteisiin, mutta mitäs jollain 4pts tekee kun olisin kuitenki joutunut tiimipelissä jotain pahempaa vastaan ja korkannut vähemmän pisteitä siitä.Anthallas kirjoitti:Róbó-Tónó, Manbane (ja muutkaan myrkyt) eivät tehoa steam tankkiin (steam tank on war machine).
Tuliko kellekkään muuten mukaan vahingossa ylimääräistä bfsp sääntökirjaa? Tai katosiko se muuten vain paikanpäällä ja joku ottanut parempaa talteen.
Minulle oli tarttunut jostain ylimääräinen kirja mukaan, mutta huomasin sekaannuksen vikanpelin alkupuolella. Kiikutin kirjan tuomariston huomaan odottamaan omistajaansa. En sitten tiedä oliko se kenen kirja.Róbó-Tónó kirjoitti:Joo, tuli vasta jälkeenpäin huomattua tämä Korpin kanssa. Itse ja Korppi kun ei muistettu että Manbane on poisoni, itsellä oli vain silloin muistissa että tavis poisonit ei toimi tankkia vastaan. Ei se mitään, vaikka Korpin kanssa tehtyjen laskujen mukaan stankki ei olisi siinä tapauksessa mennyt alle puoleen ja assasini ja hydra olisivat kuoleet kokonaan. Tämä olisi riittänyt heilauttamaan itseni 8-12 tilanteesta 12-8 pisteisiin, mutta mitäs jollain 4pts tekee kun olisin kuitenki joutunut tiimipelissä jotain pahempaa vastaan ja korkannut vähemmän pisteitä siitä.Anthallas kirjoitti:Róbó-Tónó, Manbane (ja muutkaan myrkyt) eivät tehoa steam tankkiin (steam tank on war machine).
Tuliko kellekkään muuten mukaan vahingossa ylimääräistä bfsp sääntökirjaa? Tai katosiko se muuten vain paikanpäällä ja joku ottanut parempaa talteen.
Joo, siinä 3. ja 4. pelin välissä se katosi. Piti vielä tarkistaa se pelien loppuessa mutta unohtui. =D
Eli olisiko tuomaristolla ylimääräistä kirjasta tällä hetkellä?
Joo, joku toi sen tosiaan tonne tuomaripöydälle mutta unohdimme sen sinne yöksi kun oli kaikkea säätämistä tossa turnauksen lopussa. Sitten aamulla hokasimme että joku oli sen napannut mukaansa. :/Róbó-Tónó kirjoitti:Joo, siinä 3. ja 4. pelin välissä se katosi. Piti vielä tarkistaa se pelien loppuessa mutta unohtui. =D
...silence...
Miksei noita tiimipelin parituksia voi hoitaa vaikka eka ja neljäs vastaan toka ja kolmas? Toi eka ja vika tuntuu vaan vieläkin typerältä vaikka sitä on jo pariin kertaan testattu.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Noi randomtiimipelit vois kyl jättää ihan vaan pois sooloturneista, ne ei oo loppupeleissä kovin mielekkäitä.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään