"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nobz! 'Ow do me uz 'em?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
JakeZuku

Nobz! 'Ow do me uz 'em?

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Okay, eli aiheena on Nobien oikeaoppinen käyttö. Unitit haluaisin pitää mahdollisimman suurina ja mukaan pistäisin 'Bossin klawilla. Koko poppoo sitten battlewagoniin.
Ei ole oikeasti minkäänlaista hajua että kuinka heidät kuuluisi aseistaa. Kaikille bigchopat messiin? Painboy? Monta klawia?

Antakaas omia mielipiteitä hieman kokeneemmat örkki pelaajat.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Justice

Re: Nobz! 'Ow do me uz 'em?

Viesti Kirjoittaja Justice »

Tässä tämmönen. 5-10 nobia, joista yksin on painboy. Kaikille clawit(tiedän kallista) ja myös cybork bodyt. Sitten pistät ne huristelemaan mahdollisimman halpaan battlewagoniin, ja katsot miten autowinnaat. No ei, mutta ihan hyvä ainakin kotipeleissä, vaikka tuollaista olen viimmeksi 3 vuotta sitten testannut.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

8 Nobia, yksi niistä Painboy ja 1-3 Klawia olisi varmaan se optimaalisin, eikä hintakaan olisi mikään tyystin sairas. Heavy Armoria tuntuman mukaan sinne sekaan jos pisteitä irtoaa.
Toilailee

Viesti Kirjoittaja Toilailee »

Ja IMO big choppia ei kannata käyttää kun str 4 + furious ja pirusti attackkejä riittää hyvin tappamaan infatryn, ja taas isompiin monsuihin/koneisiin se pari klawia riittää hyvin.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Toilailee kirjoitti:Ja IMO big choppia ei kannata käyttää kun str 4 + furious ja pirusti attackkejä riittää hyvin tappamaan infatryn, ja taas isompiin monsuihin/koneisiin se pari klawia riittää hyvin.
Joskus sekään ei riitä Nidiwarruihin ja kaikkeen T6+ Kamaan. Itse ulkoilutan WBossia ja Nobeja Mega-Armorilla, yhdellä Shoota-Skorchalla ja 115 pisteen BWagonissa. Ensimmäisessä pelissä vaan contestaamaan kaartin selustaan. Nam!
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nykyään, kun ne viimeisenä lyövät fistitkin pääsevät aina lyömään, voi claweja ja muita aseita uskaltaa jo vähän sekoitellakin. Toisaalta clawit menettivät yhden hyökkäyksen, joten huonon noppasäkän varalta kannattaapi ottaa pari kolme, sen enemmän tekee ryhmästä jo liian kalliin.

Örkeillä pääsääntö on "paljon ja halpaa", enkä tekisi tässäkään suhteessa poikkeusta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Toilailee

The Captain kirjoitti:Nykyään, kun ne viimeisenä lyövät fistitkin pääsevät aina lyömään, voi claweja ja muita aseita uskaltaa jo vähän sekoitellakin. Toisaalta clawit menettivät yhden hyökkäyksen, joten huonon noppasäkän varalta kannattaapi ottaa pari kolme, sen enemmän tekee ryhmästä jo liian kalliin.

Örkeillä pääsääntö on "paljon ja halpaa", enkä tekisi tässäkään suhteessa poikkeusta.
Nobit ovat se poikkeus joka vahvistaa säännön :)
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Kiitos kaikille neuvoista.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Itse asiassa nobit ovat erinomaisia kalliina vain silloin jos niillä on kuljetusajoneuvo. Muuten ne ammutaan kentältä alas aivan liian nopeasti vaikka olisi mega armour (nykyään elävät kyllä vähän pidempään). Mutta nykyiset ajoneuvo säännöt antavat ihanan mahdollisuuden ajaa trukeilla jonossa ja antaa takana oleville kalliimmille yksiköille paremmat eloon jäämis prosentit. Eli eteen pari poika ryhmää ja takana nobit ja ajat covereita hyväksi käyttäen päin vihollista niin saat 2. tai 3. vuoron assaultin erittäin kovaa iskevällä nobi ryhmällä.

Auto taktiikoissa ei tarvitse välttämättä edes heavy armoreita mutta painboy on aina must. Pieni ryhmä mega nobbeja voisi toimia tulimagneettina loistavasti, mutta silti en näitä paljoa peluuttaisi, muista kuin tyylisyistä.
Saunis

Re:

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Pyörilläkin nuo toimivat ihan kivasti. T5 ja FNP on aika nanna. Toisaalta imevät tulta kuin perkeleet.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
OrcMec

Viesti Kirjoittaja OrcMec »

JakeZuku kirjoitti:Okay, eli aiheena on Nobien oikeaoppinen käyttö. Unitit haluaisin pitää mahdollisimman suurina ja mukaan pistäisin 'Bossin klawilla. Koko poppoo sitten battlewagoniin.
Ei ole oikeasti minkäänlaista hajua että kuinka heidät kuuluisi aseistaa. Kaikille bigchopat messiin? Painboy? Monta klawia?

Antakaas omia mielipiteitä hieman kokeneemmat örkki pelaajat.
Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gun
WAAGH!
Hammarist

Viesti Kirjoittaja Hammarist »

OrcMec kirjoitti:
Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gun
Täällä sotussa on tapana, että topiikkiin vastaavat ne jotka asiasta jotain tietävät. Minä tiedän mm ettei Nobit saa Big Shootaa (olettaen että sitä nyt tarkoitit.)
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Ehkä hän tarkoitti big chobbaa... Saattoi vaan sanoa hiukan väärin.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Saunis kirjoitti:Pyörilläkin nuo toimivat ihan kivasti. T5 ja FNP on aika nanna. Toisaalta imevät tulta kuin perkeleet.
Kyllä tämäkin on OK vaihtoehto, mutta ovat myös perkeleen kalliita. Yhden prätkänobon hinnalla saisi buggyn tw-rokkitillä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

O'Snobba kirjoitti:Ehkä hän tarkoitti big chobbaa... Saattoi vaan sanoa hiukan väärin.
OrcMec kirjoitti: Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gun
O'Snobba, olen todella huolissani sinun näöntarkkuudesta.
ja jos minun pitää valita TL-Rokkitbuggyistä ja nobipyörailijöistä, niin valitsisin Bugyt. Nobit voi muutenkin kuljettaa trukissa, joka on nopeasti laskettuna helposti kolminkertaisesti halvempi.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

DakkaDakka kirjoitti:
O'Snobba kirjoitti:Ehkä hän tarkoitti big chobbaa... Saattoi vaan sanoa hiukan väärin.
OrcMec kirjoitti: Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gun
O'Snobba, olen todella huolissani sinun näöntarkkuudesta.
ja jos minun pitää valita TL-Rokkitbuggyistä ja nobipyörailijöistä, niin valitsisin Bugyt. Nobit voi muutenkin kuljettaa trukissa, joka on nopeasti laskettuna helposti kolminkertaisesti halvempi.
Kyllä minä tuon gun sanan huomasin... Ajattelin vaan, että hän sanoi sen vahingossa...
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Toilailee

Viimeksi kun katsoin se oli kyllä big choppa ^^
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”