Nobz! 'Ow do me uz 'em?
Nobz! 'Ow do me uz 'em?
Okay, eli aiheena on Nobien oikeaoppinen käyttö. Unitit haluaisin pitää mahdollisimman suurina ja mukaan pistäisin 'Bossin klawilla. Koko poppoo sitten battlewagoniin.
Ei ole oikeasti minkäänlaista hajua että kuinka heidät kuuluisi aseistaa. Kaikille bigchopat messiin? Painboy? Monta klawia?
Antakaas omia mielipiteitä hieman kokeneemmat örkki pelaajat.
Ei ole oikeasti minkäänlaista hajua että kuinka heidät kuuluisi aseistaa. Kaikille bigchopat messiin? Painboy? Monta klawia?
What's going on here? Back from the grave and crap.
Re: Nobz! 'Ow do me uz 'em?
Tässä tämmönen. 5-10 nobia, joista yksin on painboy. Kaikille clawit(tiedän kallista) ja myös cybork bodyt. Sitten pistät ne huristelemaan mahdollisimman halpaan battlewagoniin, ja katsot miten autowinnaat. No ei, mutta ihan hyvä ainakin kotipeleissä, vaikka tuollaista olen viimmeksi 3 vuotta sitten testannut.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
8 Nobia, yksi niistä Painboy ja 1-3 Klawia olisi varmaan se optimaalisin, eikä hintakaan olisi mikään tyystin sairas. Heavy Armoria tuntuman mukaan sinne sekaan jos pisteitä irtoaa.
Ja IMO big choppia ei kannata käyttää kun str 4 + furious ja pirusti attackkejä riittää hyvin tappamaan infatryn, ja taas isompiin monsuihin/koneisiin se pari klawia riittää hyvin.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
- P. Ruuhijärvi
Joskus sekään ei riitä Nidiwarruihin ja kaikkeen T6+ Kamaan. Itse ulkoilutan WBossia ja Nobeja Mega-Armorilla, yhdellä Shoota-Skorchalla ja 115 pisteen BWagonissa. Ensimmäisessä pelissä vaan contestaamaan kaartin selustaan. Nam!Toilailee kirjoitti:Ja IMO big choppia ei kannata käyttää kun str 4 + furious ja pirusti attackkejä riittää hyvin tappamaan infatryn, ja taas isompiin monsuihin/koneisiin se pari klawia riittää hyvin.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
- The Captain
- Valvoja
Nykyään, kun ne viimeisenä lyövät fistitkin pääsevät aina lyömään, voi claweja ja muita aseita uskaltaa jo vähän sekoitellakin. Toisaalta clawit menettivät yhden hyökkäyksen, joten huonon noppasäkän varalta kannattaapi ottaa pari kolme, sen enemmän tekee ryhmästä jo liian kalliin.
Örkeillä pääsääntö on "paljon ja halpaa", enkä tekisi tässäkään suhteessa poikkeusta.
Örkeillä pääsääntö on "paljon ja halpaa", enkä tekisi tässäkään suhteessa poikkeusta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Nobit ovat se poikkeus joka vahvistaa säännön :)The Captain kirjoitti:Nykyään, kun ne viimeisenä lyövät fistitkin pääsevät aina lyömään, voi claweja ja muita aseita uskaltaa jo vähän sekoitellakin. Toisaalta clawit menettivät yhden hyökkäyksen, joten huonon noppasäkän varalta kannattaapi ottaa pari kolme, sen enemmän tekee ryhmästä jo liian kalliin.
Kiitos kaikille neuvoista.
What's going on here? Back from the grave and crap.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Itse asiassa nobit ovat erinomaisia kalliina vain silloin jos niillä on kuljetusajoneuvo. Muuten ne ammutaan kentältä alas aivan liian nopeasti vaikka olisi mega armour (nykyään elävät kyllä vähän pidempään). Mutta nykyiset ajoneuvo säännöt antavat ihanan mahdollisuuden ajaa trukeilla jonossa ja antaa takana oleville kalliimmille yksiköille paremmat eloon jäämis prosentit. Eli eteen pari poika ryhmää ja takana nobit ja ajat covereita hyväksi käyttäen päin vihollista niin saat 2. tai 3. vuoron assaultin erittäin kovaa iskevällä nobi ryhmällä.
Auto taktiikoissa ei tarvitse välttämättä edes heavy armoreita mutta painboy on aina must. Pieni ryhmä mega nobbeja voisi toimia tulimagneettina loistavasti, mutta silti en näitä paljoa peluuttaisi, muista kuin tyylisyistä.
Auto taktiikoissa ei tarvitse välttämättä edes heavy armoreita mutta painboy on aina must. Pieni ryhmä mega nobbeja voisi toimia tulimagneettina loistavasti, mutta silti en näitä paljoa peluuttaisi, muista kuin tyylisyistä.
Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gunJakeZuku kirjoitti:Okay, eli aiheena on Nobien oikeaoppinen käyttö. Unitit haluaisin pitää mahdollisimman suurina ja mukaan pistäisin 'Bossin klawilla. Koko poppoo sitten battlewagoniin.
WAAGH!
Täällä sotussa on tapana, että topiikkiin vastaavat ne jotka asiasta jotain tietävät. Minä tiedän mm ettei Nobit saa Big Shootaa (olettaen että sitä nyt tarkoitit.)OrcMec kirjoitti:
Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gun
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Ehkä hän tarkoitti big chobbaa... Saattoi vaan sanoa hiukan väärin.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- Da Big Boss
Kyllä tämäkin on OK vaihtoehto, mutta ovat myös perkeleen kalliita. Yhden prätkänobon hinnalla saisi buggyn tw-rokkitillä.Saunis kirjoitti:Pyörilläkin nuo toimivat ihan kivasti. T5 ja FNP on aika nanna. Toisaalta imevät tulta kuin perkeleet.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- P. Ruuhijärvi
O'Snobba kirjoitti:Ehkä hän tarkoitti big chobbaa... Saattoi vaan sanoa hiukan väärin.
O'Snobba, olen todella huolissani sinun näöntarkkuudesta.OrcMec kirjoitti: Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gun
ja jos minun pitää valita TL-Rokkitbuggyistä ja nobipyörailijöistä, niin valitsisin Bugyt. Nobit voi muutenkin kuljettaa trukissa, joka on nopeasti laskettuna helposti kolminkertaisesti halvempi.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Kyllä minä tuon gun sanan huomasin... Ajattelin vaan, että hän sanoi sen vahingossa...DakkaDakka kirjoitti:O'Snobba kirjoitti:Ehkä hän tarkoitti big chobbaa... Saattoi vaan sanoa hiukan väärin.O'Snobba, olen todella huolissani sinun näöntarkkuudesta.OrcMec kirjoitti: Mä veikkaisin että kannattaa ottaa Big Shoota gun
ja jos minun pitää valita TL-Rokkitbuggyistä ja nobipyörailijöistä, niin valitsisin Bugyt. Nobit voi muutenkin kuljettaa trukissa, joka on nopeasti laskettuna helposti kolminkertaisesti halvempi.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Viimeksi kun katsoin se oli kyllä big choppa ^^O'Snobba kirjoitti:Ehkä hän tarkoitti big chobbaa... Saattoi vaan sanoa hiukan väärin.