Chaos Space marines aloitteleva...
Chaos Space marines aloitteleva...
Mitä kannattaisi ostaa näin aloittavana pelaajana (chaos space marines)
jos on semmoset 190€ rahaa tuhlattavana??
Tietenkin codex, mutta mitä muita troopseja ja HQ äijiä?? :?
jos on semmoset 190€ rahaa tuhlattavana??
Tietenkin codex, mutta mitä muita troopseja ja HQ äijiä?? :?
Kannattaa ostaa multa
tavallisia rivi chaos space marineita ja uusi lordi. Siinä aluksi pakolliset valinnat. Sitten maun mukaan: haluaako tehdä lähitaistelevan vai ampuvan armeijan jne. Niin ja käytettynä saa samalla rahalla paljon enemmän tavaraa...
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
kaaoksella on aika paljon legioonia (space mariinien chaptereiden vastaavia) ja ne kaikki löytyvät codexista, joten uusia kirjoja ei tarvitse. 190e:llä saa aika paljon, mutta pitää muistaa, että liimat, pensselit ja maalitkin maksavat. Oletko jotain legioonaa miettinyt erityisesti, vai yleensäkin kaaosta?
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Codex ja 2 Iron Warriors boxia (paras hinta/laatu perusboxi) on aina hintansa väärti. Rhinot, predatorit, obliteraattorit (max 3) ja marinet plasmalla/meltalla/lascannonilla/missile launcherilla/heavy boltterilla aika perus kamaa myös.
Asiat joita itse välttäisin alkuun ovat Biket, terminaattorit ja raptorit.
Asiat joita itse välttäisin alkuun ovat Biket, terminaattorit ja raptorit.
May contain nuts
jos iron warriorit oot jossain välissä sitten päättänyt valita, niin siitä oli juttua jokusen aikaa sitten täällä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=6599
Toivottavasti tuosta on jotain apua.. kannattaa lukasta läpi, oli ainakin muutama hyvää vinkkiä.
Toivottavasti tuosta on jotain apua.. kannattaa lukasta läpi, oli ainakin muutama hyvää vinkkiä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Re: Chaos
IRON WARRIORRESJA? ei ei ei niitä Night Lordit rulettaa maalla ja merelläWille88 kirjoitti:Kyllä olen ajatellut Iron warriorsseja ja minulla on rahaa figuihin 190€
siis maalit/pensselit jo laskettu pois hinnoista...
Siitä saa liikkuvan armeijan. Eihä semmosilla basiliskeilla ja vastaavilla nössöily ole edea hauskaa vaikka sillä ehkä voittaisikin.
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Mitä jos jätettäisiin se muiden armeijoiden haukkuminen jonnekkin sivummalle ja keskityttäisiin olennaiseen.Ahneman kirjoitti:IRON WARRIORRESJA? ei ei ei niitä Night Lordit rulettaa maalla ja merelläWille88 kirjoitti:Kyllä olen ajatellut Iron warriorsseja ja minulla on rahaa figuihin 190€
siis maalit/pensselit jo laskettu pois hinnoista...
Siitä saa liikkuvan armeijan. Eihä semmosilla basiliskeilla ja vastaavilla nössöily ole edea hauskaa vaikka sillä ehkä voittaisikin.
Kuolema on deathia!
Niih. Ahneman, jokaiselle hänen omansa. Iron Warriors on kyllä aika tyly Legioona, sekä fluff-wise että sääntöteknisesti. Ja niitä minun niin vihaamia "pizzakoneita" (suomeksi: 5"-blastia käyttävää tykistöä, tässä tapauksessa Basiliskia ja Vindicatoria) saa roudattua reilusti kentälle - mutta vinkkinä Willelle, hanki aluksi luja perusta, esim. yllämainitut IW Chaos Warrior-boxit, ehkä Predator, jne. Ja tietenkin Warsmith. Vankka Troop-perusta on aina tärkeää, ja ns. "lisähärvelit" tyyliin tykistö, Terminators, jne. voi surutta jättää vähän myöhemmäksi.Nahka kirjoitti:Mitä jos jätettäisiin se muiden armeijoiden haukkuminen jonnekkin sivummalle ja keskityttäisiin olennaiseen.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Juups elikkä näin perusasiana kannattaa muistaa että kun alottaa armeijan niin kannattaa tehdä vankkapohja sille, eli esim 2kpl 10 mariinin ryhmää josta löytyy vaikka kaksi special weaponia ja champille fisti tai PW. IW:lle kannattaa vasta myöhemmässä vaiheessa hankkia basi ja/tai vindi johtuen ihan siitä että jos perusta ei ole vakaa niin armeijasta ei tule hyvää.
I am, I am
-
mr.cocaine