Markerlight palomiehelle?
Markerlight palomiehelle?
Google-fu taitoni pettivät minut enkä löytänyt mistään fiksua konversio-ideaa markerlightin kasaamiseen fire warriorien yksikköpomolle. Kokeilin yhdistää dronen antennia pulse rifleen, mutta lopputulos oli sekavan näköinen. Nyt joutunen tukeutumaan Sotavasaran käyttäjien mielikuvitukseen ja kokemuksiin siisteistä marker-konversioista. Linkkejä, ideoita? Antakaa palaa.
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
Re: Markerlight palomiehelle?
Itse tein Dronen antennista ja olin tyytyväinen.
Mutta tuolta löytyy melko saman näköinen kuin pathfindereiltä. Ihan hyvä sivu muutenkin tuo Advanced Tau Tactica, kannattaa tutustua.
Mutta tuolta löytyy melko saman näköinen kuin pathfindereiltä. Ihan hyvä sivu muutenkin tuo Advanced Tau Tactica, kannattaa tutustua.
- Guardsniper
Tos taitaa just olla kans tehty antennista markerlight. Ite kans käytin jotain taukkien antennia, mutta en kyl muista, mitä. Lisäksi laitoin sen aseen alle (kaikki muut, mitä oon nähny on ollu aina aseen päällä, hassua). Päällä se jotenkin tuntu peittävän pulse riflen tähtäimen (IMO vähän sama kun laittais M203:n M16:n piipun päälle).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Kiitos molemmille vinkeistä. Kaikki antenneihin (niihin antenneihin joita kokeilin) perustuvat viritelmät vaikuttivat hassun näköisiltä, joten päädyin tylsänä miehenä kiinnittämään karbiinin kranaatinheittimen pyssyn alapintaan. Kokonaisuudesta tuli siistin näköinen ja korostan "markerlight-osan" maalaamalla sen eri värillä kuin muun pyssyn.
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.