Kysyisin miten Wind of undeath toimii yksiköihin joilla on magic resistance?
Ja miten se toimii jos vastustaja on darl elf ja sillä on ring of hotek?
Ja heitetäänkö noppaa kun katsotaan osuuko se sotakoneeseen vai miehistöön?
Wind of undeath
Wind of undeath
Syö Särkeä se kasvattaa järkeä ja Hauki on kala
Re: Wind of undeath
Heitetään noppaa koneiden ja ridden monstereitten ja muiden vastaavien kanssa joo, isoin MR otetaan lukuun, ja joku kohteista lienee väkisinkin ring of hotekin kantamalla :)
Kiitos tiedosta, tämä auttoi todella paljon.
Syö Särkeä se kasvattaa järkeä ja Hauki on kala
Isommissa vesissä asiasta saatiin ihan väittelyäkin aikaiseksi. Mitä nyt sitten tarkoittaa "target" ja mikä "affect", ja onko niillä mitään eroa? Kuka osaa sanoa? Osaako kukaan? Kuuluuko meidän edes ikinä tietää sitä, saatika puhua aiheesta nyt?
Itse nyt en tietenkään haluaisi sallia, että jo nyt mauttoman kovat Dark Elffit saisivat vielä kustua Wind of Undeathinkin, ainoan hyvän asian, joka nykyään niin surkeilla ja turnauket häviävillä VC:illäni on jäljellä.
Itse nyt en tietenkään haluaisi sallia, että jo nyt mauttoman kovat Dark Elffit saisivat vielä kustua Wind of Undeathinkin, ainoan hyvän asian, joka nykyään niin surkeilla ja turnauket häviävillä VC:illäni on jäljellä.
- The Captain
- Valvoja
Niin... Warseerissä vain näyttävät lähtevän oletuksesta, että "target" ja "affect" ovat millään lailla määriteltyjä peliteknisiä termejä. Fail.Witch-king kirjoitti:Isommissa vesissä asiasta saatiin ihan väittelyäkin aikaiseksi. Mitä nyt sitten tarkoittaa "target" ja mikä "affect", ja onko niillä mitään eroa? Kuka osaa sanoa? Osaako kukaan? Kuuluuko meidän edes ikinä tietää sitä, saatika puhua aiheesta nyt?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Niinpä. Täs on vähän sama syndrooma kun itse aikaa vanhemmassa keskustelussa "suffers a wound" Vs. "loses a wound" Vs. "Xs a wound." Vaik noi "affect" ja "target" ei olekaan sääntöteknistä jargonia, ni olis silti kiva tietää, onko niillä mitään eroa. Mut ehkä se menee liian syviin vesiin; salaisuus, jota GW on vaalinut vuosisatoja, eikä kaihda keinoja kitkeä yhteiskunnasta ne, jotka kyselevät liikaa.